Totdat je te maken krijgt met blessuresquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:16 schreef johannes1986 het volgende:
Zeker, weer een paar overbodige spelers weg
Daarom moet Hiddink ook een rechtsback terughalen, ook al blijft Ooijer gewoon bij PSV.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Totdat je te maken krijgt met blessures
Bögelund was toch wel een bruikbare speler bij blessures dacht ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:42 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Daarom moet Hiddink ook een rechtsback terughalen, ook al blijft Ooijer gewoon bij PSV.
Hoeveel blessure's je ook hebt, sommige spelers gebruik je nooit, en daarvan zijn Colin, Lamey, Van der Schaaf en Bögelund al voor een geinige prijs weggewerkt...ik ben er blij om![]()
in de HCE ja, daar voldeed hij welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Bögelund was toch wel een bruikbare speler bij blessures dacht ik.
We hebben Theo ook nog voor links-back....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Totdat je te maken krijgt met blessures
quote:'PSV meer dan hoopvol over komst Salomon Kalou'
23/7/2005 17:03
PSV is, bij monde van technisch manager Stan Valckx, nog altijd zeer hoopvol gestemd over de komst van Feyenoorder Salomon Kalou naar PSV. De oud-speler beroept zich op geluiden en berichten vanuit Rotterdam, aldus het Eindhovens Dagblad. De landskampioen hoopt de overgang begin volgend seizoen rond te kunnen maken.
Die geluiden en berichten wijzen er volgens Valckx op dat de Rotterdammers alsnog bereid zouden zijn om de Ivoriaan aan PSV te verkopen. 'Maar goed, die aanwijzingen hadden we eerder ook al en toen bleek het nadien toch niet zo te zijn. Vandaar dat we nu terughoudend zijn', aldus Valckx.
De Limburger ontkent overigens ten stelligste dat DaMarcus Beasley in een eventuele deal betrokken zal worden. 'Dat gebeurt zeker niet, want wij willen Beasley niet kwijt', zegt de technisch manager.
Ondertussen hebben de beide technisch directeuren Guus Hiddink en Mark Wotte onderling een gesprek gevoerd over hun beider rol in de transfer-soap rond Salomon Kalou, meldt het AD. Wotte was niet blij met de manier waarop Hiddink en PSV Kalou hadden beïnvloed, Hiddink was pissig omdat hij las dat Wotte had gezegd dat PSV nooit een bod bij Feyenoord had neergelegd.
Wotte laat in ieder geval weten dat hij is verkeerd geciteerd. 'Ik heb dat nooit beweerd', aldus Feyenoords technisch directeur. 'PSV heeft geen béter meer gedaan na de eerste keer, heb ik gezegd. Daarover hebben we gesproken.'
is er nog iets over van Cult zn namen lijstjes?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Zabaleta dus niet naar PSV, maar naar Espanyol.
Dus "Feyenoord-scout Steef" zat er naast, viel te verwachten.
Kloon dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:12 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Hij is terug...
Nu kan ik weer posten![]()
You'd think?quote:
Ja, te toevallig allemaal. op dezelfde dag verdwijnen, toevallig op dezelfde dag vanuit een internetcafe posten en nu binnen hetzelfde uur weer tegelijkertijd posten. Mooi in scene gezet, tot aan die msn spaces pagina aan toe.quote:
Je begrijpt dat je johannes nu wel erg boos maakt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
Ja, te toevallig allemaal. op dezelfde dag verdwijnen, toevallig op dezelfde dag vanuit een internetcafe posten en nu binnen hetzelfde uur weer tegelijkertijd posten. Mooi in scene gezet, tot aan die msn spaces pagina aan toe.
je kan altijd bij mij onderduiken Spideyquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:23 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je johannes nu wel erg boos maakt?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan altijd bij mij onderduiken Spidey
Wie is Steef?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Rafael, die kwam ook zeker geloof ik, volgens Steef dan.
Een user op het Feyenoordforum die zich uitgeeft als scout. Maar dat wordt dus hevig betwijfeldquote:
Als hij scout is dan heeft hij al heel wat prutswerk afgeleverd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een user op het Feyenoordforum die zich uitgeeft als scout. Maar dat wordt dus hevig betwijfeld
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als hij scout is dan heeft hij al heel wat prutswerk afgeleverd.
Stiekem is het gewoon een masterlijke scout van PSV, die Feyenoord allemaal kutspelers laat halenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als hij scout is dan heeft hij al heel wat prutswerk afgeleverd.
Ik heb al eerder vermeld dat Steef heeft gezegd dat de strijd om Zabaleta tussen PSV en Espanyol ging. Steef zei dat wanneer Zabaleta voor Espanyol zou kiezen (wat hij dus heeft gedaan), Rafael dan komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Zabaleta dus niet naar PSV, maar naar Espanyol.
Dus "Feyenoord-scout Steef" zat er naast, viel te verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |