Er zijn 10 doelpunten door het publiek ingebracht. Samen met de 20 door PSV geselecteerde goals komt er zo een top 30quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:02 schreef ASSpirine het volgende:
Kzie dat die van Kezman tegen ADO er niet bijstaat...
Mjah, mss teveel goals ook om te laten zien
Ach, wat sneu nouquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Overigens, jullie ex-speler Leandro Bomfim is één van de eerste spelers die door Adriaanse te licht is bevonden voor het eerste van FC Porto
Elke PSV'er hoop toch op het beste voor onze grote vriend Leandro?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jij hebt zo te zien ook heel veel medelijden met die jongen
Ik heb er geloof ik bijna een ban voor gekregen de laatste keerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Elke PSV'er hoop toch op het beste voor onze grote vriend Leandro?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik bijna een ban voor gekregen de laatste keer![]()
Zal wel niet in het systeem van Adriaanse passen. Het blijft een goede voetballer, ondanks dat hij zich niet populair heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Overigens, jullie ex-speler Leandro Bomfim is één van de eerste spelers die door Adriaanse te licht is bevonden voor het eerste van FC Porto
quote:Wotte en Hiddink in gesprek
Mark Wotte, technisch directeur bij Feyenoord, en Guus Hiddink, trainer/technisch directeur van PSV, hebben in een gesprek de frustraties uit de wereld geholpen rondom de transfersoap van Salomon Kalou.
Wotte was niet content met de manier van handelen van PSV: "Ik ben niet blij met de manier waarop Hiddink en PSV Kalou hebben beïnvloed", zo liet Wotte weten aan het AD. "En Guus was pissig omdat hij las dat ik ontkende dat PSV ooit een bod heeft gedaan. Dat heb ik echter nooit beweerd. PSV heeft geen beter bod meer gedaan na de eerste keer, heb ik gezegd. Daarover hebben we gesproken."
Het nieuws van Studio Sport dat binnen afzienbare tijd beide voorzitters, Jorien van den Herik (Feyenoord) en Rob Westerhof (PSV), om tafel gaan om te praten over de transfer van Salomon Kalou werd door Wotte ontkend.
Kan me niks schelen. Al moet Hiddink door een serie van brandende hoepels springen en Kalou mee terug dragen op z'n rug, dan nog is het dat waard.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:08 schreef Zapper het volgende:
Hilarisch, dit.
Als hij PSV kampioen maakt dan kan zich ook vroeger op Australie concentrerenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:38 schreef komrad het volgende:
guusje gaat het druk krijgen
quote:PSV en Hearts eens over afkoopsom Lamey
Volgens het Eindhovens Dagblad zijn PSV en Heart of Midlothian gistermiddag tot een akkoord gekomen over de afkoopsom van Michael Lamey. De verdediger van PSV moet het zelf nog wel eens worden met de club uit Edinburgh. Lamey kan bij de Schotse club een contract voor drie jaar tekenen.
Daar dacht ik ook al aan....hij gaat nu natuurlijk extra zijn best doen om psv kampioen te laten worden, zodat hij zich in april al met de Aussies kan gaan bemoeien......quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als hij PSV kampioen maakt dan kan zich ook vroeger op Australie concentreren
( moet hij zich natuurlijk eerst plaatsen )
Dan zit het Australische team op de tribune, lerend van het hogeschoolvoetbal wat er op de mat wordt gelegdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:34 schreef The_M het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan....hij gaat nu natuurlijk extra zijn best doen om psv kampioen te laten worden, zodat hij zich in april al met de Aussies kan gaan bemoeien......
alleen hoe zit het dan met de finale van de CL![]()
die kans zit er dik in, waar Hiddink in Zuid Korea ruim de tijd had om een team te smeden moet hij het nu in een dag of 15 doen met Australie, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Australië zou het WK best eens gewoon kunnen missen natuurlijk, dan is Guus voor de kerst al klaar daar.
Maar Lamey naar Hearts, dat snap ik dan behalve de centen niet zo.
quote:
was je weg dan ??quote:
Zeker, weer een paar overbodige spelers wegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
7 dagen![]()
Mooi nieuws trouwens, over Colin & Lamey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |