want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Jurruh het volgende:
Avotar, wat ben jij een zielig persoon zeg.. Verschrikkelijk..
wat je zegt, net als Ronaldson.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Jurruh het volgende:
Ronaldson, precies wat je zegt. De één heeft de prioriteit merkkleding te kopen, de ander koopt liever dingen voor z'n pc.. Die tweede kun je dan een nerd noemen, maar laat iedereen gewoon in z'n waarde..
Ik koop opzich wel veel merkkleding, maar als een shirt van een 'minder' merk (dus geen Gsus, G-Star, Diesel, Replay etc.) mooi is, dan koop ik dat ook. Zo heb ik vrijdag nog een Nike-shirtje + zwembroek gekocht. En Nike staat niet (meer) bekend om de goede status..
zit je ook op hockey?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik draag alleen merkkleding, ik ben dan ook wel een trieste hersenloze patser maar dat terzijde![]()
Goedkope merkloze kleding is voor paupers, ik wil nit geassocieerd worden met het normale volk
![]()
en dan dat plaatjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik draag alleen merkkleding, ik ben dan ook wel een trieste hersenloze patser maar dat terzijde![]()
Goedkope merkloze kleding is voor paupers, ik wil nit geassocieerd worden met het normale volk
![]()
Dirk Bikkembergs is wat anders als dat standaardshirtje, daar betaal je zo ¤ 150,- per shirtje voor maar paupers als jij weten dat niet en kennen alleen die lompe debielenopmerkingen van FOK! maar hebben Bikkembergs nog nooit in het echt gezienquote:
(Dirk) Bikkembergs maakt mooie kleding, maar met dat plaatje vraag je om zulke opmerkingenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dirk Bikkembergs is wat anders als dat standaardshirtje, daar betaal je zo ¤ 150,- per shirtje voor maar paupers als jij weten dat niet en kennen alleen die lompe debielenopmerkingen van FOK! maar hebben Bikkembergs nog nooit in het echt gezien![]()
Bijna goed.. maar check je behoeftepiramide van Maslov nog maar even goed Casparovvv, en dan zul je zien dat je pas op niveau 4 of 5 zit met je merkkleding...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wat je zegt, net als Ronaldson.
Volgens mij weten de mensen die hier lopen te schelden/flamen/afkraken dit maar al te goed.
Ik heb altijd geleerd dat kleding naast voedsel en onderdak een van de eerste levensbehoeften is, daar mag je best wel wat geld aan uitgeven. Ik wed dat de personen die hier lomp lopen te doen er niet voor terug zouden deinzen een mooi huis te kopen als ze er geld voor hebben.
ik kan de eerste reactie al bedenken: ''Kleding heb je idd nodig, maar dit hoeft geen dure merkkleding te zijn bla bla bla etc.''
Ga jij dan maar lekker soep eten en in een ranzig bed slapen bij de daklozenopvang, onderdak en eten, voor een euro!!!!![]()
ff vraag. Wat is er precies met het Nike imago?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Jurruh het volgende:
Ronaldson, precies wat je zegt. De één heeft de prioriteit merkkleding te kopen, de ander koopt liever dingen voor z'n pc.. Die tweede kun je dan een nerd noemen, maar laat iedereen gewoon in z'n waarde..
Ik koop opzich wel veel merkkleding, maar als een shirt van een 'minder' merk (dus geen Gsus, G-Star, Diesel, Replay etc.) mooi is, dan koop ik dat ook. Zo heb ik vrijdag nog een Nike-shirtje + zwembroek gekocht. En Nike staat niet (meer) bekend om de goede status..
Dat is zo'n grote onzin. Het enige wat vaak ontbreekt is het merkje..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef WalfredGeesink het volgende:
Merkkleding heeft trouwens over het algemeen een betere kwaliteit.
esthetische en cognitieve behoeften die boven in die piramide staan zijn volgens Maslow aangeboren, en behoeften die niet bevredigd worden met geld. Bovendien zegt Maslow dat de hoger geschikte behoeften niet naar boven komen als de lager geschikte behoeften niet beantwoord worden, alleen wanneer de lagere (fysieke) behoeften vervuld worden komt er een drang naar de hogere behoeften. Wat ik dus wil zeggen is dat de rangschikking in deze piramide ons niet echt verder helpt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef avotar het volgende:
[..]
Bijna goed.. maar check je behoeftepiramide van Maslov nog maar even goed Casparovvv, en dan zul je zien dat je pas op niveau 4 of 5 zit met je merkkleding...
en nee.. een schoon bed is iets heel anders dan een broek van 180 euro.
nou, wij toetsen het aan verschillende theorieen en daar zit ons meningsverschil.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
esthetische en cognitieve behoeften die boven in die piramide staan zijn volgens Maslow aangeboren, en behoeften die niet bevredigd worden met geld. Bovendien zegt Maslow dat de hoger geschikte behoeften niet naar boven komen als de lager geschikte behoeften niet beantwoord worden, alleen wanneer de lagere (fysieke) behoeften vervuld worden komt er een drang naar de hogere behoeften. Wat ik dus wil zeggen is dat de rangschikking in deze piramide ons niet echt verder helpt.
Waarschijnlijk heeft 90% van de mensen in dit topic mij al niet meer gevolgd na de eerste zin, waar ik met mijn eerdere post op doelde was het systeem van primaire en secundaire levensbehoeften dat iedereen leert op de middelbare school.
ik beschuldig iemand met dikke bovenbenen dat ie waarschijnlijk verder ook wel dik zal zijn... en dan ben ik gelijk een tering en tyfus lijer en wat al niet meer....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef Modwire het volgende:
Als jij begint met flamen is dat jouw verantwoordelijkheid, niet die van de mensen die er zogenaamd niet mee om kunnen gaan.
De eerste zin die je postte in dit topic was: "Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk". In de volgende post noem je hem gelijk een dikzak en een loser die z'n geld in liposuctie moet steken, in plaats van in kleren...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef avotar het volgende:
[..]
ik beschuldig iemand met dikke bovenbenen dat ie waarschijnlijk verder ook wel dik zal zijn... en dan ben ik gelijk een tering en tyfus lijer en wat al niet meer....
nee.. dat vind ik niet proportioneel.. maar goed... aan de andere kant zitten we in pub natuurlijk..
anyone?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
ff vraag. Wat is er precies met het Nike imago?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |