abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29375077
Avotar, wat ben jij een zielig persoon zeg.. Verschrikkelijk..

Ronaldson, precies wat je zegt. De één heeft de prioriteit merkkleding te kopen, de ander koopt liever dingen voor z'n pc.. Die tweede kun je dan een nerd noemen, maar laat iedereen gewoon in z'n waarde..

Ik koop opzich wel veel merkkleding, maar als een shirt van een 'minder' merk (dus geen Gsus, G-Star, Diesel, Replay etc.) mooi is, dan koop ik dat ook. Zo heb ik vrijdag nog een Nike-shirtje + zwembroek gekocht. En Nike staat niet (meer) bekend om de goede status..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:23:37 #102
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29383688
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:02 schreef Jurruh het volgende:
want?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29384679
quote:

Ronaldson, precies wat je zegt. De één heeft de prioriteit merkkleding te kopen, de ander koopt liever dingen voor z'n pc.. Die tweede kun je dan een nerd noemen, maar laat iedereen gewoon in z'n waarde..

Ik koop opzich wel veel merkkleding, maar als een shirt van een 'minder' merk (dus geen Gsus, G-Star, Diesel, Replay etc.) mooi is, dan koop ik dat ook. Zo heb ik vrijdag nog een Nike-shirtje + zwembroek gekocht. En Nike staat niet (meer) bekend om de goede status..
wat je zegt, net als Ronaldson.

Volgens mij weten de mensen die hier lopen te schelden/flamen/afkraken dit maar al te goed.
Ik heb altijd geleerd dat kleding naast voedsel en onderdak een van de eerste levensbehoeften is, daar mag je best wel wat geld aan uitgeven. Ik wed dat de personen die hier lomp lopen te doen er niet voor terug zouden deinzen een mooi huis te kopen als ze er geld voor hebben.

ik kan de eerste reactie al bedenken: ''Kleding heb je idd nodig, maar dit hoeft geen dure merkkleding te zijn bla bla bla etc.''

Ga jij dan maar lekker soep eten en in een ranzig bed slapen bij de daklozenopvang, onderdak en eten, voor een euro!!!!
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:33:46 #104
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_29386334
Ik draag alleen merkkleding, ik ben dan ook wel een trieste hersenloze patser maar dat terzijde
Goedkope merkloze kleding is voor paupers , ik wil nit geassocieerd worden met het normale volk
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_29386359
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik draag alleen merkkleding, ik ben dan ook wel een trieste hersenloze patser maar dat terzijde
Goedkope merkloze kleding is voor paupers , ik wil nit geassocieerd worden met het normale volk
zit je ook op hockey?
pi_29386430
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
en dan dat plaatje
pi_29386457
Ik vind dat iedereen gewoon lekker zelf mag weten wat tie aantrekt, en of diegene merkkleding draagt of niet. De één vind het mooier, de andere vind dat diegene zo beter opvalt. Maar ze moeten het zelf weten. Als je er geld vooer hebt dan koop je dat toch gewoon?

Waar ik me wel aan erger is mensen die helemaal je na staan te kijke van goh wat is dat voor een merk en wat is dat voor een merk. Iemand die ik ken die vraagt ook altijd direct van:'' Wat voor merk is het?'' als ik kleren heb gekocht, en dat vind ik gewoon dom....
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:38:49 #108
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_29386480
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

en dan dat plaatje
Dirk Bikkembergs is wat anders als dat standaardshirtje, daar betaal je zo ¤ 150,- per shirtje voor maar paupers als jij weten dat niet en kennen alleen die lompe debielenopmerkingen van FOK! maar hebben Bikkembergs nog nooit in het echt gezien
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_29386658
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Dirk Bikkembergs is wat anders als dat standaardshirtje, daar betaal je zo ¤ 150,- per shirtje voor maar paupers als jij weten dat niet en kennen alleen die lompe debielenopmerkingen van FOK! maar hebben Bikkembergs nog nooit in het echt gezien
(Dirk) Bikkembergs maakt mooie kleding, maar met dat plaatje vraag je om zulke opmerkingen

Heb er zelf ook een paar schoenen van hoor, ik kraak je niet af
pi_29386726
Echt een puber topic dit
Maak je eens niet zo druk mensen het is maar kleding hoor.
En of Chi Chi Xian uit China of Kim Pon Tjing uit Noord-Korea je shirt van een cent in elkaar naait maakt niets uit.

woensdag 3 augustus 2005 @ 13:43:02 #111
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29390271
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:22 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

wat je zegt, net als Ronaldson.

Volgens mij weten de mensen die hier lopen te schelden/flamen/afkraken dit maar al te goed.
Ik heb altijd geleerd dat kleding naast voedsel en onderdak een van de eerste levensbehoeften is, daar mag je best wel wat geld aan uitgeven. Ik wed dat de personen die hier lomp lopen te doen er niet voor terug zouden deinzen een mooi huis te kopen als ze er geld voor hebben.

ik kan de eerste reactie al bedenken: ''Kleding heb je idd nodig, maar dit hoeft geen dure merkkleding te zijn bla bla bla etc.''

Ga jij dan maar lekker soep eten en in een ranzig bed slapen bij de daklozenopvang, onderdak en eten, voor een euro!!!!
Bijna goed.. maar check je behoeftepiramide van Maslov nog maar even goed Casparovvv, en dan zul je zien dat je pas op niveau 4 of 5 zit met je merkkleding...
en nee.. een schoon bed is iets heel anders dan een broek van 180 euro.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:50:16 #112
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29390495
quote:

ff vraag. Wat is er precies met het Nike imago?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_29390507
Ik draag dure nike air max schoenen(classics) en australian/cavello kleding/trainingspakken. omdat ik het gewoon mooi vind en lekker vind zitten
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:54:31 #114
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29390632
Merkkleding heeft trouwens over het algemeen een betere kwaliteit.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:25:44 #115
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29391523
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef WalfredGeesink het volgende:
Merkkleding heeft trouwens over het algemeen een betere kwaliteit.
Dat is zo'n grote onzin. Het enige wat vaak ontbreekt is het merkje..
pi_29391828
onzin Avotar. Ik heb familie in de "textiel business" en het is gewoon simpelweg bekend dat de merkfabrikanten de betere producers in de lage-lonen-landen opzoeken en de duurdere/betere stoffen hiervoor gebruiken.
pi_29393172
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef avotar het volgende:

[..]

Bijna goed.. maar check je behoeftepiramide van Maslov nog maar even goed Casparovvv, en dan zul je zien dat je pas op niveau 4 of 5 zit met je merkkleding...
en nee.. een schoon bed is iets heel anders dan een broek van 180 euro.
esthetische en cognitieve behoeften die boven in die piramide staan zijn volgens Maslow aangeboren, en behoeften die niet bevredigd worden met geld. Bovendien zegt Maslow dat de hoger geschikte behoeften niet naar boven komen als de lager geschikte behoeften niet beantwoord worden, alleen wanneer de lagere (fysieke) behoeften vervuld worden komt er een drang naar de hogere behoeften. Wat ik dus wil zeggen is dat de rangschikking in deze piramide ons niet echt verder helpt.
Waarschijnlijk heeft 90% van de mensen in dit topic mij al niet meer gevolgd na de eerste zin, waar ik met mijn eerdere post op doelde was het systeem van primaire en secundaire levensbehoeften dat iedereen leert op de middelbare school.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:19:35 #118
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_29395522
Zelf hoef ik niet persé merkkleding, en helemaal niet een of ander merk waar je het logo al van 3 KM kan zien. Zolang het goed uitziet ben ik tevreden.

Enigste wat ik wel meestal fatsoenlijk wil is mn schoenen, merk toch wel het verschil met dure Puma's en de Scapino ¤20,- aanbieding.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:34:12 #119
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29396038
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:14 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

esthetische en cognitieve behoeften die boven in die piramide staan zijn volgens Maslow aangeboren, en behoeften die niet bevredigd worden met geld. Bovendien zegt Maslow dat de hoger geschikte behoeften niet naar boven komen als de lager geschikte behoeften niet beantwoord worden, alleen wanneer de lagere (fysieke) behoeften vervuld worden komt er een drang naar de hogere behoeften. Wat ik dus wil zeggen is dat de rangschikking in deze piramide ons niet echt verder helpt.
Waarschijnlijk heeft 90% van de mensen in dit topic mij al niet meer gevolgd na de eerste zin, waar ik met mijn eerdere post op doelde was het systeem van primaire en secundaire levensbehoeften dat iedereen leert op de middelbare school.
nou, wij toetsen het aan verschillende theorieen en daar zit ons meningsverschil.
mooi dat we er op deze manier achterkomen.

oh.. en als ik mensen flame zullen ze het wel verdiend hebben of zal ik wel chagerijnig zijn. Fijn dat er ook nog mensen zijn die er wat beter mee om kunnen gaan
pi_29396299
Als jij begint met flamen is dat jouw verantwoordelijkheid, niet die van de mensen die er zogenaamd niet mee om kunnen gaan.
Power perceived is power achieved.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:44:45 #121
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29396417
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef Modwire het volgende:
Als jij begint met flamen is dat jouw verantwoordelijkheid, niet die van de mensen die er zogenaamd niet mee om kunnen gaan.
ik beschuldig iemand met dikke bovenbenen dat ie waarschijnlijk verder ook wel dik zal zijn... en dan ben ik gelijk een tering en tyfus lijer en wat al niet meer....

nee.. dat vind ik niet proportioneel.. maar goed... aan de andere kant zitten we in pub natuurlijk..
pi_29396453
zullen we maar weer OT gaan na al dit fylosofisch, theoretisch en humanistisch psychologisch gebratel?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:54:53 #123
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29396752
ik vind dit veel interessanter
pi_29396791
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef avotar het volgende:

[..]

ik beschuldig iemand met dikke bovenbenen dat ie waarschijnlijk verder ook wel dik zal zijn... en dan ben ik gelijk een tering en tyfus lijer en wat al niet meer....

nee.. dat vind ik niet proportioneel.. maar goed... aan de andere kant zitten we in pub natuurlijk..
De eerste zin die je postte in dit topic was: "Dan ben je dus gewoon ontzettend achterlijk". In de volgende post noem je hem gelijk een dikzak en een loser die z'n geld in liposuctie moet steken, in plaats van in kleren...

Dus ga eerst eens bij jezelf te rade voordat je anderen hier in PUB onzekere zielige kindjes gaat noemen.
Power perceived is power achieved.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:08:47 #125
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29404661
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef DeRCT14 het volgende:

[..]

ff vraag. Wat is er precies met het Nike imago?
anyone?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')