Hee, ik ga er even over nadenken en kom later wel terug.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
HahaDat heb ik ook zo vaak. En dan maar nog het winkel uit zien te komen
meen je nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:54 schreef Renmaestro het volgende:
Alle kleding heeft toch wel een merk?
Waarom zou je dat dragen? ik bedoel dan dat je een trui hebt met alleen lonsdale erop. Dat snap ik gewoon niet enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:53 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Lonsdale (Y)
Dat valt echt wel mee hoor. Moet je maar eens bij de berskha, zara of h&m divided kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er voor vrouwen meer leuke niet-merkkleding is dan voor mannen... Net zoals dat ik t idee heb dat vrouwenkleren over het algemeen goedkoper zijn dan mannenkleding.
Waarom....? Ik vind ze gewoon mooi.. en ook zeker waar het tegenwoordig voor staatquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef onderjas het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dragen? ik bedoel dan dat je een trui hebt met alleen lonsdale erop. Dat snap ik gewoon niet enzo.
Lekker kortzichtig weer. Iedereen die merkkleding draagt doet het om stoer te doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:52 schreef BananaGirl het volgende:
Wat is er zo stoer aan merkkleding
Iedereen doet er maar stoer mee enzo maar wat is er mis met een gewone (niet) merkkleding broek of etc.
Ik draag soms ook wel merkkleding maar ik ga er niet stoer mee lopen doen ofzo!
En jullie?![]()
* Gesloten iets over smaak mompeld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef bupatH het volgende:
fout, de meeste dragen merkkleding omdat de massa het mooi laat lijkenWant de meeste merkkleding of modeshit is afgrijselijk lelijk.
geloof mij niemand draagd die kapotte broeken, mege foute evisu outfits of uggs omdat hij/zij ze zelf mooi vindquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:09 schreef Gesloten het volgende:
[..]
* Gesloten iets over smaak mompeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |