Pardon?quote:
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Strak Roze/Wit onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
zeggen alle mensen met een gruwel van een kont...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Strak Roze/Wit onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt nogal een hoog model, komt dat niet snel boven je broek uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef MaRySe het volgende:
Dit is mijn favoriete string:
Wat is jouw favoriete string? (Met foto)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:24 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik vind een string niet altijd lekker zitten hor soms is een broekje ook wel fijn
maar als ik een string draag dan gewoon een dunne en niet met zo'n breede band![]()
![]()
Nee, ik vind jou alleen 10x niks.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:58 schreef Lil-WoMaN het volgende:
[..]
Reageer er dan niet op..
Je vind jezelf nogal geweldig hè?![]()
die persoon was vast kleurenblindquote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef carmiie het volgende:
soms draag ik strings soms niet.![]()
ik zag ook een keer iemand lopen met een wit doorschijnende broek met een zwarte string eronderdat vond ik niet echt mooi
![]()
dat dacht ik dus ook al toen ik dat zagquote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die persoon was vast kleurenblindEcht, dan mis je echt heel het concept rond de string. het is juist de bedoeling dat op die manier je ''ondergoed'' niet meer ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |