Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant...quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:35 schreef JanKort het volgende:
Het getuigt juist van lef, doe jij dat ook, boven je broek uit?
de drang naar seks zal heus wel meevallen. Volgens mij doen ze het vooral om jongens de kop gek te maken, en dat ze dan juist aandacht krijgen. Jongens denken dan over algemeen wat teveel van (juist seks dus bijvoorbeed), maar de meiden dan weer niet. Die zijn dan tevree met een aaj over de bol.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant...![]()
edit: zal het even verduidelijken trouwens. 1. met een string op zichzelf is nix mis, maar als ie (ver) boven de broek uitkomt dus wel.. en 2. drang naar sex ook nix mis meemaar dat moet je niet op die manier laten blijken aan iedereen lijkt mij
Grappig, precies wat je zegt heb ik vanochtend nog iets over op tv gezien. Ook daar kwam naar buiten dat meisjes inderdaad dat 'aai over de bol' willen, maar veel jongens vatten dat anders op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef Party_P het volgende:
[..]
de drang naar seks zal heus wel meevallen. Volgens mij doen ze het vooral om jongens de kop gek te maken, en dat ze dan juist aandacht krijgen. Jongens denken dan over algemeen wat teveel van (juist seks dus bijvoorbeed), maar de meiden dan weer niet. Die zijn dan tevree met een aaj over de bol.
deze is zo flauw, dat ik er even om moest lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Je moet hem aanlaten als je gaat poepen... dan heb je 2 delen:D
Ja idd dan nog beter iemand van 14 hoor !quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef kevin6188 het volgende:
bij vrouwen van rond de 40 die een tuinhekje aan het schilderen zijn is het ook niet alles
Omdat ik vind dat je dat niet op zo'n manier moeten laten duidelijk maken aan de buitenwereld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:33 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant... :
Jij noemt drang naar sex arrogant?? Waarom?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:37 schreef mrkanarie het volgende:
ach, laat die Breezah's toch lekker hun string omhoog houden. wordt hij ook sneller omhoog getrokken en hebben ze meer kans op aambeien.
Als je de naden door je broek heen ziet blijft het kut met slipjes. Of als zo'n ding tussen je naad kruipt. Want dan heb je gelijk een heel slipje in je naad, ipv 1 touwtje, zit toch vervelend. Ik blijf bij stringsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Strak Roze/Wit onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:00 schreef Haushofer het volgende:
Ik dacht al, een topic over de snaartheorie in Pub?
dat is juist geil, want dan weet je dat het een lief meisje is !!11!!1!!!!!~!1``~`111!!11oneone!!1!!!1!~~!1!1!eleven!!1!~!1`11!11!!!11112!!!12!12`1312!!111quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je de naden door je broek heen ziet blijft het kut met slipjes. Of als zo'n ding tussen je naad kruipt. Want dan heb je gelijk een heel slipje in je naad, ipv 1 touwtje, zit toch vervelend. Ik blijf bij strings.
Of potquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef pijnboom het volgende:
Ik vind strings vies.. meisjes zonder strings zijn stoer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:05 schreef Noltie het volgende:
STRINGS... ZIJN... SEXY!!!
en zo is het maar net
Vrouwen boxers zijn ook hééééél sexy hoor, ik zie ze zelfs liever en vind ze mooiermet een beetje kant zijn ze perfect.
Ik draag ook heupbroeken en bij mij komt het ding er ook niet bovenuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef AMDFreak het volgende:
tjah.. wat wil je dan? Dat meisjes van die broeken aandoen die tot hun navel komt? :p
wie?quote:
Pardon?quote:
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
zeggen alle mensen met een gruwel van een kont...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt nogal een hoog model, komt dat niet snel boven je broek uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef MaRySe het volgende:
Dit is mijn favoriete string:
Wat is jouw favoriete string? (Met foto)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:24 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik vind een string niet altijd lekker zitten hor soms is een broekje ook wel fijn
maar als ik een string draag dan gewoon een dunne en niet met zo'n breede band![]()
![]()
Nee, ik vind jou alleen 10x niks.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:58 schreef Lil-WoMaN het volgende:
[..]
Reageer er dan niet op..
Je vind jezelf nogal geweldig hè?![]()
die persoon was vast kleurenblindquote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef carmiie het volgende:
soms draag ik strings soms niet.![]()
ik zag ook een keer iemand lopen met een wit doorschijnende broek met een zwarte string eronderdat vond ik niet echt mooi
![]()
dat dacht ik dus ook al toen ik dat zagquote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die persoon was vast kleurenblindEcht, dan mis je echt heel het concept rond de string. het is juist de bedoeling dat op die manier je ''ondergoed'' niet meer ziet.
dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef snopprinses het volgende:
ik vind boxers meestal niet fijn zitten, en strings juist weer wel fijn..
Hahahah nee dat ben ik niet ga toch niet in m'n onderbroek op inet staanquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef piet11957 het volgende:
maareh hoe zit nu met `Trinity´?
en MaRySe?
en die strings en boxershorts?
niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hahahah nee dat ben ik niet ga toch niet in m'n onderbroek op inet staan
alle behalve die witte met kanten zijn zo belachelijk NIET geil he.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef saaw het volgende:
[..]
dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijk
ik snap trouwens heel goed dat als je een strakke of witte broek/rok draagt je dan een string eronder doet
maar ik draag geen strakke broeken dus dat is niet nodig, dus kies ik lekker voor confortabel
en je hebt zoooveel leuke
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
zie trouwens nu net dat een deel op online shops 'hipster' heet maar komt volgens mij op hetzelfde neer
wie zegt dat ze geil horen te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
alle behalve die witte met kanten zijn zo belachelijk NIET geil he.
zou zo een slappe krijgen als ik haar broek uittrek en dan een aardbei op een blauwe parachute zie staan![]()
eerste wat je bij haar uittrekt zijn die lelijke schoenenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:14 schreef Appeltaarten het volgende:
maar deze mag er ook zijn...
[afbeelding]
idd, behoorlijke anti-climaxquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
eerste wat je bij haar uittrekt zijn die lelijke schoenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |