Wat heb ik daar zin in zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar zakken cheese&onion liggen.
Het loopt gewoon lekker. en meetstal gaat het wel ergens nuttig over. Dates, scheidingen , spelletjes, huis kopen , nuecken, zoenen, kamers showen, anti breezer. enzquote:
Nee, dat vond ik zieligquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had je mij maar moeten laten koken.
Idd, sommige zeggen namelijk van kijk nu, ik heb zoveel berichten vandaag in PUB. en dat is echt waanzin! Het is niet alleen om de posts, houd het dus ook gezellig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen, Brechtje en ik hebben het er net ff over gehad maar 17 delen in 2 dagen is een beetje veel van het goede. Slowchatten is geen probleem maar post niet om zo snel mogelijk veel delen of veel posts te halen. Gewoon een beetje gezellig ouwehoeren is geen probleem.
Sorry hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik kan teminste fatsoenlijk koken..
Ik vind niet dat dat er iets mee te maken heeft. Je moet gewoon begrijpen dat 17 slowchattopics erg veel zijn in twee dagen. En Brechtje heeft me gevraagd een beetje mee te kijken hier dus daarom hebben we samen even overlegd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als Brechtje zelf ook eens meechat. De topics gaan veelal wel ergens over vind ik. Ik geef toe dat ik wel eens een deeltje heb gezien waarbij men al ging aftellen. Dat is natuurlijk een beetje te veel van het goede. Het is de nieuwigheid van het forum. Na verloop van tijd zal het wel minderen.
sorry hoor wat MaRySe zeiquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het gaat gewoon over de enorme snelheid waarmee die topics volgespoten worden met niks. Ik help Brechtje hier een beetje mee maar zelfs dan is het vrijwel onmogelijk alles in de gaten te houden.
En jullie mogen hier best slowchatten, daar gaat het niet om maar gewoon leuk. Het is hier geen vrijplaats voor baggeraars![]()
Hoi Inge. Alles goed?quote:
Had niet zo'n honger.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Mattt het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik zielig.
Waarom at je vandaag niks van mn overheerlijke kant-en-klare boerenkool ?![]()
tis 1 keer ter spraken gekomenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, sommige zeggen namelijk van kijk nu, ik heb zoveel berichten vandaag in PUB. en dat is echt waanzin! Het is niet alleen om de posts, houd het dus ook gezellig.
Maakt dat wat uit dan dat het veel is? Vindt je zelf of Brechtje dat er veel gebaggerd wordt in de SC topics?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat er iets mee te maken heeft. Je moet gewoon begrijpen dat 17 slowchattopics erg veel zijn in twee dagen. En Brechtje heeft me gevraagd een beetje mee te kijken hier dus daarom hebben we samen even overlegd.
weltrustenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu even eten zoeken en zo en misschien wel slapen,
dagdag
Samen doen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu even eten zoeken en zo en misschien wel slapen,
dagdag
wij vonden dat beiden en begonnen er tegelijk over op msn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan dat het veel is? Vindt je zelf of Brechtje dat er veel gebaggerd wordt in de SC topics?
Ik bedoel, vinden jullie dat allebei maar dat is dus een ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
wij vonden dat beiden en begonnen er tegelijk over op msn.
Ik vond het wel een goed topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Snqqpy het volgende:
Conflict wat vond je van mijnT-Shirt topic
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |