Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:23 schreef Mattt het volgende:
Mijn atavar staat tussen 2 dames(!)
Mag ik nu een wens doen?
Want ik heb een piemel.quote:
Zit wat in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
Zat me trouwens te bedenken. Bijen en terroristen zijn bijna het zelfde. Ze vallen je zomaar aan . En als ze een aanslag plegen gaan ze dood
Niet zo boos kijken.quote:
Mij niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Kunnen we al mensen uit het kliekje gooien?
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenquote:
staan hier fake pringels van laysquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand wat chips voor me? Al 2 dagen geen chips op.![]()
Bedenk maar dat hij nu doodgaat, en jij niet, want jij hebt geen angel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenopeens PRIK
Toen haalde je die piemel eruit of liet je hem zitten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenopeens PRIK
/4 en heb elk insect dat ik op mijn kamer kon vinden laten leiden voor zijn daadquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:28 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Bedenk maar dat hij nu doodgaat, en jij niet, want jij hebt geen angel.
Dúde geloof me , ik eet al 2 weken chips hier, omdat ik amper fantsoenlijk kan koken voor mezelfquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
deze topics gaan veeleal wel ergens overquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen, Brechtje en ik hebben het er net ff over gehad maar 17 delen in 2 dagen is een beetje veel van het goede. Slowchatten is geen probleem maar post niet om zo snel mogelijk veel delen of veel posts te halen. Gewoon een beetje gezellig ouwehoeren is geen probleem.
Conflict!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen, Brechtje en ik hebben het er net ff over gehad maar 17 delen in 2 dagen is een beetje veel van het goede. Slowchatten is geen probleem maar post niet om zo snel mogelijk veel delen of veel posts te halen. Gewoon een beetje gezellig ouwehoeren is geen probleem.
Ik heb een elektrische vliegenmepperquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
/4 en heb elk insect dat ik op mijn kamer kon vinden laten leiden voor zijn daad
Had je mij maar moeten laten koken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dúde geloof me , ik eet al 2 weken chips hier, omdat ik amper fantsoenlijk kan koken voor mezelf(!)
En serieus, ik ga kokhalzen van chips , hamburgers, huzarensalada
Ik heb nog een paar zakken cheese&onion liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
ik hoef niet veel moeite te doen , ze hangen allemaal rond mijn uv lampjesquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische vliegenmepper.
Ja, want jij werkt niet in de oven natuurlijk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had je mij maar moeten laten koken.
Ik kan teminste fatsoenlijk koken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:31 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, want jij werkt niet in de oven natuurlijk!!
!
Je volgt het niet echt geloof ik hèquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Het gaat gewoon over de enorme snelheid waarmee die topics volgespoten worden met niks. Ik help Brechtje hier een beetje mee maar zelfs dan is het vrijwel onmogelijk alles in de gaten te houden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
deze topic gaan veeleal wel ergens over![]()
Misschien is het leuk als Brechtje zelf ook eens meechat. De topics gaan veelal wel ergens over vind ik. Ik geef toe dat ik wel eens een deeltje heb gezien waarbij men al ging aftellen. Dat is natuurlijk een beetje te veel van het goede. Het is de nieuwigheid van het forum. Na verloop van tijd zal het wel minderen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |