Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:23 schreef Mattt het volgende:
Mijn atavar staat tussen 2 dames(!)
Mag ik nu een wens doen?
Want ik heb een piemel.quote:
Zit wat in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
Zat me trouwens te bedenken. Bijen en terroristen zijn bijna het zelfde. Ze vallen je zomaar aan . En als ze een aanslag plegen gaan ze dood
Niet zo boos kijken.quote:
Mij niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Kunnen we al mensen uit het kliekje gooien?
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenquote:
staan hier fake pringels van laysquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand wat chips voor me? Al 2 dagen geen chips op.![]()
Bedenk maar dat hij nu doodgaat, en jij niet, want jij hebt geen angel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenopeens PRIK
Toen haalde je die piemel eruit of liet je hem zitten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenopeens PRIK
/4 en heb elk insect dat ik op mijn kamer kon vinden laten leiden voor zijn daadquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:28 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Bedenk maar dat hij nu doodgaat, en jij niet, want jij hebt geen angel.
Dúde geloof me , ik eet al 2 weken chips hier, omdat ik amper fantsoenlijk kan koken voor mezelfquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
deze topics gaan veeleal wel ergens overquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen, Brechtje en ik hebben het er net ff over gehad maar 17 delen in 2 dagen is een beetje veel van het goede. Slowchatten is geen probleem maar post niet om zo snel mogelijk veel delen of veel posts te halen. Gewoon een beetje gezellig ouwehoeren is geen probleem.
Conflict!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen, Brechtje en ik hebben het er net ff over gehad maar 17 delen in 2 dagen is een beetje veel van het goede. Slowchatten is geen probleem maar post niet om zo snel mogelijk veel delen of veel posts te halen. Gewoon een beetje gezellig ouwehoeren is geen probleem.
Ik heb een elektrische vliegenmepperquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
/4 en heb elk insect dat ik op mijn kamer kon vinden laten leiden voor zijn daad
Had je mij maar moeten laten koken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dúde geloof me , ik eet al 2 weken chips hier, omdat ik amper fantsoenlijk kan koken voor mezelf(!)
En serieus, ik ga kokhalzen van chips , hamburgers, huzarensalada
Ik heb nog een paar zakken cheese&onion liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
ik hoef niet veel moeite te doen , ze hangen allemaal rond mijn uv lampjesquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische vliegenmepper.
Ja, want jij werkt niet in de oven natuurlijk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had je mij maar moeten laten koken.
Ik kan teminste fatsoenlijk koken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:31 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, want jij werkt niet in de oven natuurlijk!!
!
Je volgt het niet echt geloof ik hèquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Het gaat gewoon over de enorme snelheid waarmee die topics volgespoten worden met niks. Ik help Brechtje hier een beetje mee maar zelfs dan is het vrijwel onmogelijk alles in de gaten te houden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
deze topic gaan veeleal wel ergens over![]()
Misschien is het leuk als Brechtje zelf ook eens meechat. De topics gaan veelal wel ergens over vind ik. Ik geef toe dat ik wel eens een deeltje heb gezien waarbij men al ging aftellen. Dat is natuurlijk een beetje te veel van het goede. Het is de nieuwigheid van het forum. Na verloop van tijd zal het wel minderen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Wat heb ik daar zin in zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar zakken cheese&onion liggen.
Het loopt gewoon lekker. en meetstal gaat het wel ergens nuttig over. Dates, scheidingen , spelletjes, huis kopen , nuecken, zoenen, kamers showen, anti breezer. enzquote:
Nee, dat vond ik zieligquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had je mij maar moeten laten koken.
Idd, sommige zeggen namelijk van kijk nu, ik heb zoveel berichten vandaag in PUB. en dat is echt waanzin! Het is niet alleen om de posts, houd het dus ook gezellig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Sorry hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik kan teminste fatsoenlijk koken..
Ik vind niet dat dat er iets mee te maken heeft. Je moet gewoon begrijpen dat 17 slowchattopics erg veel zijn in twee dagen. En Brechtje heeft me gevraagd een beetje mee te kijken hier dus daarom hebben we samen even overlegd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als Brechtje zelf ook eens meechat. De topics gaan veelal wel ergens over vind ik. Ik geef toe dat ik wel eens een deeltje heb gezien waarbij men al ging aftellen. Dat is natuurlijk een beetje te veel van het goede. Het is de nieuwigheid van het forum. Na verloop van tijd zal het wel minderen.
sorry hoor wat MaRySe zeiquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het gaat gewoon over de enorme snelheid waarmee die topics volgespoten worden met niks. Ik help Brechtje hier een beetje mee maar zelfs dan is het vrijwel onmogelijk alles in de gaten te houden.
En jullie mogen hier best slowchatten, daar gaat het niet om maar gewoon leuk. Het is hier geen vrijplaats voor baggeraars![]()
Hoi Inge. Alles goed?quote:
Had niet zo'n honger.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Mattt het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik zielig.
Waarom at je vandaag niks van mn overheerlijke kant-en-klare boerenkool ?![]()
tis 1 keer ter spraken gekomenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, sommige zeggen namelijk van kijk nu, ik heb zoveel berichten vandaag in PUB. en dat is echt waanzin! Het is niet alleen om de posts, houd het dus ook gezellig.
Maakt dat wat uit dan dat het veel is? Vindt je zelf of Brechtje dat er veel gebaggerd wordt in de SC topics?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat er iets mee te maken heeft. Je moet gewoon begrijpen dat 17 slowchattopics erg veel zijn in twee dagen. En Brechtje heeft me gevraagd een beetje mee te kijken hier dus daarom hebben we samen even overlegd.
weltrustenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu even eten zoeken en zo en misschien wel slapen,
dagdag
Samen doen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu even eten zoeken en zo en misschien wel slapen,
dagdag
wij vonden dat beiden en begonnen er tegelijk over op msn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan dat het veel is? Vindt je zelf of Brechtje dat er veel gebaggerd wordt in de SC topics?
Ik bedoel, vinden jullie dat allebei maar dat is dus een ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
wij vonden dat beiden en begonnen er tegelijk over op msn.
Ik vond het wel een goed topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Snqqpy het volgende:
Conflict wat vond je van mijnT-Shirt topic
?
ja, dan was 'ie naar LIF gegaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:39 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik had alleen wat meer tijd aan de OP moeten besteden.
Ja, dus mensen geloof me nou, ik vind het ook een beetje te dol soms. 'Kijk hoeveel post ik al heb in 1 dag op PUB'quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
wij vonden dat beiden en begonnen er tegelijk over op msn.
jaa..t is hier veel leuker dan in andere SC's.. dus dan is het ook wel logisch dat er meer gepost word(vind ik)quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het probleem niet. Zoals eerder al aangegeven door BObNL gaan de topics wel degelijk ergens over. Namelijk over al die kleine dingen waarvoor het onnodig is om een topic te openen. Dat je dan 17 delen = 5100 posts en iets meer haalt in 3 dagen geeft meer aan dat men het leuk vindt om met elkaar te kletsen dan dat er gebaggerd wordt. Ik weet niet hoe de andere mensen van de SC hier over denken?
Het maakt gewoon niet zoveel uit. Wij vragen gewoon nu netjes om gewoon op een normale manier te posten in de SC topics hier. Zo vreemd is dat niet vinden wij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het probleem niet. Zoals eerder al aangegeven door BObNL gaan de topics wel degelijk ergens over. Namelijk over al die kleine dingen waarvoor het onnodig is om een topic te openen. Dat je dan 17 delen = 5100 posts en iets meer haalt in 3 dagen geeft meer aan dat men het leuk vindt om met elkaar te kletsen dan dat er gebaggerd wordt. Ik weet niet hoe de andere mensen van de SC hier over denken?
Ik denk dat er wel degelijk minder gepost zal gaan worden in de SC aangezien je zelf al aangeeft dat we niet zoveel moeten baggeren. Mensen zullen wel drie keer hun post bekijken voordat ze hem plaatsen om te zien of het niet onder "baggeren" valt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, dus mensen geloof me nou, ik vind het ook een beetje te dol soms. 'Kijk hoeveel post ik al heb in 1 dag op PUB'Het is niet om nu minder te posten, maar gewoon rekening mee houden om niet zoveel te baggeren.
Dit dus, verpest het nou niet!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, dus mensen geloof me nou, ik vind het ook een beetje te dol soms. 'Kijk hoeveel post ik al heb in 1 dag op PUB'Het is niet om nu minder te posten, maar gewoon rekening mee houden om niet zoveel te baggeren.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:49 schreef BObNL het volgende:
Ja mag het nu weer gezellig worden.mods. . . . sorry hoor.
ik kom morgen wel weer terrug.
Nee, dat hoeft helemaal niet, je mag alles zeggen wat je wilt. Als het maar niet heel de tijd één smiley is, of 1 woord. Dat mag wel maar niet heel het topic. Want sommige gaan er een wedstrijd van maken en.. Nou ik zeg niets meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel degelijk minder gepost zal gaan worden in de SC aangezien je zelf al aangeeft dat we niet zoveel moeten baggeren. Mensen zullen wel drie keer hun post bekijken voordat ze hem plaatsen om te zien of het niet onder "baggeren" valt.
Ik denk dat de mensen die 100 tot 250 posts op een dag in PUB plaatsen zelf wel weten wat bagger is en wat niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:52 schreef Imberr het volgende:
wat valt er eigenlijk allemaal onder bagger?? van die posts met alleen een smiley enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |