Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:23 schreef Mattt het volgende:
Mijn atavar staat tussen 2 dames(!)
Mag ik nu een wens doen?
Want ik heb een piemel.quote:
Zit wat in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
Zat me trouwens te bedenken. Bijen en terroristen zijn bijna het zelfde. Ze vallen je zomaar aan . En als ze een aanslag plegen gaan ze dood
Niet zo boos kijken.quote:
Mij niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef MaRySe het volgende:
Kunnen we al mensen uit het kliekje gooien?
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenquote:
staan hier fake pringels van laysquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand wat chips voor me? Al 2 dagen geen chips op.![]()
Bedenk maar dat hij nu doodgaat, en jij niet, want jij hebt geen angel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenopeens PRIK
Toen haalde je die piemel eruit of liet je hem zitten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja werd vanavond gestoken in men oorlel toen ik met een vriendin naar bios liep. zomaar zonder redenopeens PRIK
/4 en heb elk insect dat ik op mijn kamer kon vinden laten leiden voor zijn daadquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:28 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Bedenk maar dat hij nu doodgaat, en jij niet, want jij hebt geen angel.
Dúde geloof me , ik eet al 2 weken chips hier, omdat ik amper fantsoenlijk kan koken voor mezelfquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
deze topics gaan veeleal wel ergens overquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen, Brechtje en ik hebben het er net ff over gehad maar 17 delen in 2 dagen is een beetje veel van het goede. Slowchatten is geen probleem maar post niet om zo snel mogelijk veel delen of veel posts te halen. Gewoon een beetje gezellig ouwehoeren is geen probleem.
Conflict!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen, Brechtje en ik hebben het er net ff over gehad maar 17 delen in 2 dagen is een beetje veel van het goede. Slowchatten is geen probleem maar post niet om zo snel mogelijk veel delen of veel posts te halen. Gewoon een beetje gezellig ouwehoeren is geen probleem.
Ik heb een elektrische vliegenmepperquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
/4 en heb elk insect dat ik op mijn kamer kon vinden laten leiden voor zijn daad
Had je mij maar moeten laten koken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dúde geloof me , ik eet al 2 weken chips hier, omdat ik amper fantsoenlijk kan koken voor mezelf(!)
En serieus, ik ga kokhalzen van chips , hamburgers, huzarensalada
Ik heb nog een paar zakken cheese&onion liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
ik hoef niet veel moeite te doen , ze hangen allemaal rond mijn uv lampjesquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische vliegenmepper.
Ja, want jij werkt niet in de oven natuurlijk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had je mij maar moeten laten koken.
Ik kan teminste fatsoenlijk koken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:31 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, want jij werkt niet in de oven natuurlijk!!
!
Je volgt het niet echt geloof ik hèquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Het gaat gewoon over de enorme snelheid waarmee die topics volgespoten worden met niks. Ik help Brechtje hier een beetje mee maar zelfs dan is het vrijwel onmogelijk alles in de gaten te houden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
deze topic gaan veeleal wel ergens over![]()
Misschien is het leuk als Brechtje zelf ook eens meechat. De topics gaan veelal wel ergens over vind ik. Ik geef toe dat ik wel eens een deeltje heb gezien waarbij men al ging aftellen. Dat is natuurlijk een beetje te veel van het goede. Het is de nieuwigheid van het forum. Na verloop van tijd zal het wel minderen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Wat heb ik daar zin in zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar zakken cheese&onion liggen.
Het loopt gewoon lekker. en meetstal gaat het wel ergens nuttig over. Dates, scheidingen , spelletjes, huis kopen , nuecken, zoenen, kamers showen, anti breezer. enzquote:
Nee, dat vond ik zieligquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Had je mij maar moeten laten koken.
Idd, sommige zeggen namelijk van kijk nu, ik heb zoveel berichten vandaag in PUB. en dat is echt waanzin! Het is niet alleen om de posts, houd het dus ook gezellig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef Conflict het volgende:
Sorry hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik kan teminste fatsoenlijk koken..
Ik vind niet dat dat er iets mee te maken heeft. Je moet gewoon begrijpen dat 17 slowchattopics erg veel zijn in twee dagen. En Brechtje heeft me gevraagd een beetje mee te kijken hier dus daarom hebben we samen even overlegd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als Brechtje zelf ook eens meechat. De topics gaan veelal wel ergens over vind ik. Ik geef toe dat ik wel eens een deeltje heb gezien waarbij men al ging aftellen. Dat is natuurlijk een beetje te veel van het goede. Het is de nieuwigheid van het forum. Na verloop van tijd zal het wel minderen.
sorry hoor wat MaRySe zeiquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het gaat gewoon over de enorme snelheid waarmee die topics volgespoten worden met niks. Ik help Brechtje hier een beetje mee maar zelfs dan is het vrijwel onmogelijk alles in de gaten te houden.
En jullie mogen hier best slowchatten, daar gaat het niet om maar gewoon leuk. Het is hier geen vrijplaats voor baggeraars![]()
Hoi Inge. Alles goed?quote:
Had niet zo'n honger.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Mattt het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik zielig.
Waarom at je vandaag niks van mn overheerlijke kant-en-klare boerenkool ?![]()
tis 1 keer ter spraken gekomenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, sommige zeggen namelijk van kijk nu, ik heb zoveel berichten vandaag in PUB. en dat is echt waanzin! Het is niet alleen om de posts, houd het dus ook gezellig.
Maakt dat wat uit dan dat het veel is? Vindt je zelf of Brechtje dat er veel gebaggerd wordt in de SC topics?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat er iets mee te maken heeft. Je moet gewoon begrijpen dat 17 slowchattopics erg veel zijn in twee dagen. En Brechtje heeft me gevraagd een beetje mee te kijken hier dus daarom hebben we samen even overlegd.
weltrustenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu even eten zoeken en zo en misschien wel slapen,
dagdag
Samen doen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nu even eten zoeken en zo en misschien wel slapen,
dagdag
wij vonden dat beiden en begonnen er tegelijk over op msn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan dat het veel is? Vindt je zelf of Brechtje dat er veel gebaggerd wordt in de SC topics?
Ik bedoel, vinden jullie dat allebei maar dat is dus een ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
wij vonden dat beiden en begonnen er tegelijk over op msn.
Ik vond het wel een goed topic.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Snqqpy het volgende:
Conflict wat vond je van mijnT-Shirt topic
?
ja, dan was 'ie naar LIF gegaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:39 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik had alleen wat meer tijd aan de OP moeten besteden.
Ja, dus mensen geloof me nou, ik vind het ook een beetje te dol soms. 'Kijk hoeveel post ik al heb in 1 dag op PUB'quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
wij vonden dat beiden en begonnen er tegelijk over op msn.
jaa..t is hier veel leuker dan in andere SC's.. dus dan is het ook wel logisch dat er meer gepost word(vind ik)quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het probleem niet. Zoals eerder al aangegeven door BObNL gaan de topics wel degelijk ergens over. Namelijk over al die kleine dingen waarvoor het onnodig is om een topic te openen. Dat je dan 17 delen = 5100 posts en iets meer haalt in 3 dagen geeft meer aan dat men het leuk vindt om met elkaar te kletsen dan dat er gebaggerd wordt. Ik weet niet hoe de andere mensen van de SC hier over denken?
Het maakt gewoon niet zoveel uit. Wij vragen gewoon nu netjes om gewoon op een normale manier te posten in de SC topics hier. Zo vreemd is dat niet vinden wij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het probleem niet. Zoals eerder al aangegeven door BObNL gaan de topics wel degelijk ergens over. Namelijk over al die kleine dingen waarvoor het onnodig is om een topic te openen. Dat je dan 17 delen = 5100 posts en iets meer haalt in 3 dagen geeft meer aan dat men het leuk vindt om met elkaar te kletsen dan dat er gebaggerd wordt. Ik weet niet hoe de andere mensen van de SC hier over denken?
Ik denk dat er wel degelijk minder gepost zal gaan worden in de SC aangezien je zelf al aangeeft dat we niet zoveel moeten baggeren. Mensen zullen wel drie keer hun post bekijken voordat ze hem plaatsen om te zien of het niet onder "baggeren" valt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, dus mensen geloof me nou, ik vind het ook een beetje te dol soms. 'Kijk hoeveel post ik al heb in 1 dag op PUB'Het is niet om nu minder te posten, maar gewoon rekening mee houden om niet zoveel te baggeren.
Dit dus, verpest het nou niet!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, dus mensen geloof me nou, ik vind het ook een beetje te dol soms. 'Kijk hoeveel post ik al heb in 1 dag op PUB'Het is niet om nu minder te posten, maar gewoon rekening mee houden om niet zoveel te baggeren.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:49 schreef BObNL het volgende:
Ja mag het nu weer gezellig worden.mods. . . . sorry hoor.
ik kom morgen wel weer terrug.
Nee, dat hoeft helemaal niet, je mag alles zeggen wat je wilt. Als het maar niet heel de tijd één smiley is, of 1 woord. Dat mag wel maar niet heel het topic. Want sommige gaan er een wedstrijd van maken en.. Nou ik zeg niets meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel degelijk minder gepost zal gaan worden in de SC aangezien je zelf al aangeeft dat we niet zoveel moeten baggeren. Mensen zullen wel drie keer hun post bekijken voordat ze hem plaatsen om te zien of het niet onder "baggeren" valt.
Ik denk dat de mensen die 100 tot 250 posts op een dag in PUB plaatsen zelf wel weten wat bagger is en wat niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:52 schreef Imberr het volgende:
wat valt er eigenlijk allemaal onder bagger?? van die posts met alleen een smiley enzo?
Dat vind je hier dus niet veel. Tuurlijk af en toe maar zo is heel fok. Loop een tijdje mee voor het hier zo ongezellig te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft helemaal niet, je mag alles zeggen wat je wilt. Als het maar niet heel de tijd één smiley is, of 1 woord. Dat mag wel maar niet heel het topic. Want sommige gaan er een wedstrijd van maken en.. Nou ik zeg niets meer.![]()
heb ik dat gedaan dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die 100 tot 250 posts op een dag in PUB plaatsen zelf wel weten wat bagger is en wat niet.
dan kunnen we de bagger gewoon wegeditten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dat vind je hier dus niet veel. Tuurlijk af en toe maar zo is heel fok. Loop een tijdje mee voor het hier zo ongezellig te maken.
Zo is het maar netquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:59 schreef Mattt het volgende:
Guys, ga gewoon door waar mee we bezig waren , maar hou het iets berperkter..
klaar..![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik ga slapen, slaapwel iedereen!![]()
![]()
Post maar gewoon lekker door..![]()
![]()
![]()
sinds pub ben ik ook weer gaan postenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:06 schreef Mattt het volgende:
Brechtje doet het tot nu toe best goed , ik vind dit stiekem toch wel een harstikke leuk subforum. Lurkte eerst maar een beetje mee, maar sinds dit post ik ook weer is eindelijk
.
Ach het hoort een beetje bij de pubterteit eh...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou gewoon lekker post zonder er een wedstrijdje van te maken en ook lekker post in de rest van PUB is er niks aan de hand
Pff, eigk is het best saai zo alleen in huis zittenquote:
Zoiets heb ik ook, tot PUB poste ik zo nu en dan, maar in PUB staan naar mijn mening leuke topics.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
sinds pub ben ik ook weer gaan posten![]()
Even iets wat fok net nodig had . Vond het een beetje bergafwaards gaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, tot PUB poste ik zo nu en dan, maar in PUB staan naar mijn mening leuke topics.
Puik plan, ik denk dat ik maar is ga slapen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef Mattt het volgende:
[..]
Pff, eigk is het best saai zo alleen in huis zitten, broer is altijd weg.. k ga zo maar is slapen denk ik
.
trustequote:Op woensdag 20 juli 2005 01:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Puik plan, ik denk dat ik maar is ga slapen.
Trusten pubers!
Heb jij ook MSN?quote:
No Problem.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef Petertjuhh het volgende:
Het zal ook wel een beetje afzwakken na een tijdje. Het is gewoon nu even leuk omdat er een forum is waar wij ook ons ei kwijt kunnen. Daarom kan het misschien een beetje hard gegaan zijn. We waren dan ook wel erg enthousiastSorry
Nee joh pas om half 4 toch? Het is niet voor niets vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 01:20 schreef Imberr het volgende:
is iedereen nu slapen ofzo?
ja precies maar iedereen zegt dat ie gaat slapenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee joh pas om half 4 toch? Het is niet voor niets vakantie
No problem, ik zeg ook niet dat ik denk dat ik dat niet mag. Maar het is inderdaad misschien wat enthousiast gegaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
No Problem.
En jullie mogen nog zeker jullie ei kwijt hier!Dat is het probleem niet, als het maar niet een wedstrijd wordt van wie het meeste posts heeft etc.
Ik ben nu écht slapen, truste allemaal
Geloof jij wat "iedereen" je verteld? Beetje naïefquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja precies maar iedereen zegt dat ie gaat slapen![]()
ik geloof niet wat iedereen me verteld maar t moest zielig overkomen dus zei ik maar ff iedereenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:31 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Geloof jij wat "iedereen" je verteld? Beetje naïef![]()
![]()
Hey ik had net nog wat te drinken.![]()
Dat heb ik nog niet eens na tig flessen bierquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:11 schreef Chanandler het volgende:
ik heb zin om de vierdaagse in 1 dag te lopen.
Waar was je nou de hele tijd gisterquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, sommige zeggen namelijk van kijk nu, ik heb zoveel berichten vandaag in PUB. en dat is echt waanzin! Het is niet alleen om de posts, houd het dus ook gezellig.
Ok het was half 9 gewordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:21 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenWil er vroeg uit morgen (vandaag)
rond 8 uur hooguit
![]()
.
![]()
![]()
![]()
mag ik dan koning der brakheid zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:46 schreef Little_Angel het volgende:
Goedemorgen, koningin der brakheid meldt zich..
Klusjes voor de vakantie doen, ff iemand met een no-cd, euhhhh, iets helpen enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo allen!
Voor de pubers die vrij zijn, wat gaat gij deze daag doen?
Ai ai!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Goedemorgen iedereen
Wat ik vandaag ga doen?
Ik ga vandaag verder met ziek zijn :/. Heb een keelontsteking en een zware verkoudheid, niet echt lekker dus.
Oh, en ik ga mijn tijd verdoen met veel posten op forums
Ehm, eigenlijk niks. Beetje een leven hebben (not).quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo allen!
Voor de pubers die vrij zijn, wat gaat gij deze daag doen?
Wat een goed Idee!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:52 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk niks. Beetje een leven hebben (not).
wat doen ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet vanavond naar Rotterdam.
Flink eind rijden!
Waar was jij nou gister avond tussen 23: en 00 uur?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef Brechtje het volgende:
Cool ijsmeis, ik woon erg vlakbij rotterdam
Hmmm *beeld van gister voor zich ziet*quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:02 schreef Mattt het volgende:
Goedenmorgen allemaal ,
Even een douche pakken.
Andere verlagingsveren halen.quote:
Wheheh !quote:306. (306) -Vaduz- 16744 ( + 72 )
307. (310) ijsmeis 16648 ( + 97 )
308. (307) Tigress74 16642
309. (308) Brechtje 16636 ( + 61 )
310. (309) daniman 16573 ( + 1 )
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:09 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben er..
Ga je gangquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef Brechtje het volgende:
We moeten gewoon even een onderwerp verzinnen ofzo?
Haha, heb je de boel dan zo vies gemaakt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:18 schreef Mattt het volgende:
Kut , ik kom erachter dat mn ouders morgenochtend thuiskomen , dit wordt echt opruimen men.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:18 schreef Mattt het volgende:
Kut , ik kom erachter dat mn ouders morgenochtend thuiskomen , dit wordt echt opruimen men.
Pimp er maar mee hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
* RoOoYtJuH is online bij z'n vriendin![]()
![]()
Pics?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
* RoOoYtJuH is online bij z'n vriendin![]()
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:18 schreef Mattt het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:35 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb net sinaasappel-kiwi sapje gemaakt.. Niet echt lekker
Dan doe je iets foutquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Zelfgemaakte fruitsapjes zijn altijd vies.
No thanks. Dan zitten er stukjes fruit inquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout
banaan-yoghurt is heerlijk!
En zelfgemaakte sunday ijs ook
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
En niet doordenken!
Zeker welquote:
Een blender blendt het niet zo fijn als dat ik wil, like dohquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
Stukjes zijn lekker
En daarvoor heb je een blender, like doh
Je kunt ook de PowerJuicer van TellSell aanschaffenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
No thanks. Dan zitten er stukjes fruit in.
Ik koop toch ook geen appelmoes omdat ik stukjes appel wil.
Of jam, omdat ik stukjes aardbei wil.
stukjes zijn fijn!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
Stukjes zijn lekker
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zeker wel
Maarja wat wij doen is bahvoor julie dan ofzo
![]()
Klinkt niet lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:45 schreef MaRySe het volgende:
Nee met vers fruit is het juist lekker
Die banaan moet alleen nog even bevroren worden dan is het een soort can yoghurt ijs
(Ja ik heb niks te doen)
Moet je even de eerste 3 pagina's lezen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef Casparovvv het volgende:
Heb deel 16 en dit deel grotendeels gemist, heb ik überhaupt wat ''gemist''?
Zag dat er wat geblaat over de snelheid is enzo
Juistquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:45 schreef MaRySe het volgende:
Nee met vers fruit is het juist lekker
Die banaan moet alleen nog even bevroren worden dan is het een soort can yoghurt ijs
(Ja ik heb niks te doen)
Who gives a fuck! vakantie!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:49 schreef BObNL het volgende:
Goede morgen geloof dat ik door men wekker heen ben geslapen
wat is je recept?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
Stukjes zijn lekker
geloof dat ik ook half 4 op bed lagquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:49 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Who gives a fuck! vakantie!
Voor mij dan..
geloof dat elk onderwerp idd als tegenargument tegen mods is gebruiktquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Moet je even de eerste 3 pagina's lezen.![]()
![]()
![]()
![]()
neejoh het is maar een meisje van 15quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef cyberrobin het volgende:
Modjes? waar? modjes?!
AAH!
* cyberrobin rent ook weg
klinkt goed, ik ga het zeker eens poberen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
banaan of aarbeien invriezen.. pureren yoghurt en suiker er overheen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
neejoh het is maar een meisje van 15 14![]()
Ja dat snap ik ook welquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
neee ik !! ik heb al een id, maar niet zover van te voren mag niet van de mods
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:02 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Ik vind alle paarden cool, als ze maar Ferrari heten![]()
Dank uquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook welNou.. alleen als jij er nog geen hebt geopent
die was ik kwijt maar had bij de op ff quote gedaan en zo gecopieerd en plaatjes tag aangepast.quote:
Nou waar woon jequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:14 schreef MaRySe het volgende:
Banaan-yoghurt shake aan 't drinken is
Ik moet echt nog wat gaan doen vandaag!
Ver wegquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nou waar woon jeGa me vandaag ook vervelen
leuk topicquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef MaRySe het volgende:
Kijk wat een leuk topic
PIMP hier met je vriendje of vriendinnetje !
Dan moet je wel een vriendin hebben...quote:
Hey . Ook lekker optijd je bed uit zie ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen.
Tsja, ik heb tot een uur of 4 ofzo zitten msnen....quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:28 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey . Ook lekker optijd je bed uit zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |