Uiteraard, als je het goed schrijft als Contant?quote:
Tong is slecht in spellincquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard, als je het goed schrijft als Contant?
Ik heb geen idee. Heb je nog een andere hint?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef wyccie het volgende:
Nee, het begint niet met een M en het eindigt niet op een e.
Briljant ben je.quote:
Correct.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:47 schreef wyccie het volgende:
Beetje groezelige Edward Hopper?
Ik maak het al niet te moeilijk, maar kijk eens naar de views die zijn best wel hoog. Ze weten het alleen niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Correct.
Hoe krijgen we meer deelnemers naar dit leuke topic?
Het blijft anders een soort 1-2-3tje tussen ons steeds maar?
Ik spring alleen even bij als jullie er echt niet meer uitkomen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maak het al niet te moeilijk, maar kijk eens naar de views die zijn best wel hoog. Ze weten het alleen niet.
#quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het vooral leuk als ik hier mooie schilderijen zie en nieuwe schilders ontdek.
Klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:08 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Olga een hersentumor had en dood ging, of is dat weer een ander verhaal?
Eyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef golfer het volgende:
Hoe krijgen we meer deelnemers naar dit leuke topic?
Het blijft anders een soort 1-2-3tje tussen ons steeds maar?
Nou, vooruit... Een makkelijke om er in te komen:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:47 schreef phileine het volgende:
Ik heb dit topic net ontdekt, maar ik zal mijn best doen om mee te doen. Kom maar op met die vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |