Samenvatting
SAMENVATTING VAN DE INHOUD
Als de (voor de lezer onbekende) ik-figuur gaat liften wordt hij meegenomen door Olga. Ze krijgen een auto-ongeluk. Hij probeert haar later in haar woonplaats Alkmaar te bereiken, maar haar moeder zorgt dat hij haar niet aan de telefoon krijgt. Twee maanden later ontmoet hij haar toevallig weer. Ze trekt bij hem in en breekt met haar ouders. Samen maken ze reisjes door Nederland. Even later gaan ze trouwen.
Olga poseert voor de ik-persoon, die beeldhouwer is. Olga's moeder zoekt telefonisch contact met haar. Olga gaat zich ontevreden gedragen en op een tentoonstelling in de RAI flirt ze met een andere man. Als de ik-figuur dit merkt moet hij braken. Maar Olga blijft bij haar nieuwe vriend.
De ik-figuur verloedert. Hij neemt meisjes mee naar huis om seks mee te hebben. Hij verhuurt zijn zolder aan studentes, maar gooit ze er weer uit omdat hij vindt dat ze teveel vrienden ontvangen en omdat ze parkieten nemen. Hij zoekt troost bij oudere vrouwen en praat over Olga. Op een keer gaat hij haar opzoeken in Alkmaar, vrijt met haar, maar wordt het huis uitgegooid door haar moeder. Ze gaan officieel scheiden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !