Mee eens, da's inderdaad waarquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Onzin. In de 3 of 4 jaar dat trivia loopt is al gebleken dat de meest waanzinnige bands in 2 minuten geraden worden en de grootste hits ongeraden blijven. Helemaal afhankelijk van wie er op welk moment online is.

Er zijn nu ook veel meer fanatieke triviaspelers dan een paar jaar terug, dus wat dat betreft is het helemaal niet vreemd dat de topics wat sneller lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik denk niet dat er bewust makkelijke vragen gesteld worden om de topics snel te laten lopen. Er zijn gewoon een hoop meer triviaspelers die vaak lang online zijn dus lopen de topics harder.

zoals ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er zijn nu ook veel meer fanatieke triviaspelers dan een paar jaar terug, dus wat dat betreft is het helemaal niet vreemd dat de topics wat sneller lopen.

het is hier soms wel erg f5-en idd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien is de snelheid van de topics een deel van de reden van dit 'probleem'? Iedereen wil blijkbaar graag anderhalf topic per dag, minimaal, en dus moeten er geen vragen gesteld worden die te 'moeilijk' zijn. Tja. Dan speel ik liever film trivia waar met moeite 10 topics (ook daar elk 10e topic dubbele punten) per maand gehaald worden...

En dan ook nog van die figuren als Daisy, Newbie en GLO die een soort google-muziek-zoek-encyclopedie in hun hersen hebben ingebouwt ofzo. Dei zijn ook nog niet zo heel lang bezig en dat soort weet-alles figuren extra erbij schroeft het tempo natuurlijk ook aardig op. Hoewel ze zich nu redelijk koest houden en 't toch nog steeds best hard gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er zijn nu ook veel meer fanatieke triviaspelers dan een paar jaar terug, dus wat dat betreft is het helemaal niet vreemd dat de topics wat sneller lopen.

Zo stel je het wel heel erg officieel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[meedenk mode]Als het te lang duurt is er toch ook een mogenlijkheid om gewoon het antwoord zelf te geven ip de vraag te parkeren ? , zie je toch in elke andere trivia , deze topicreeks lopen snel , en vaak worden vragen toch snel te raden , niet beter om bijvoorbeeld een tijdslimiet in te stellen , of een max aantal posts (in de trend van vraag-5antw-hint-5antw-2de hint/foto-5antw-geen oplossing=antwoord).[/meedenk mode]
(en 5 is maar een voorbeeld)

Dat zal best wel eens gebeurd zijn, maar je kan het niet als regel bestempelen. Over het algemeen zijn de "hangers" te moeilijk/onbekend/obscuur.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Onzin. In de 3 of 4 jaar dat trivia loopt is al gebleken dat de meest waanzinnige bands in 2 minuten geraden worden en de grootste hits ongeraden blijven. Helemaal afhankelijk van wie er op welk moment online is.

zoals vanavond is gegaan met mijn afwezigheid, om dan binnen 20 minuten een andere vraag te stellen, dat bevordert t tempo nogal overbodig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:12 schreef peaceman het volgende:
Het is in elk geval lastig om het tempo terug te schroeven denk ik. Dus ik vrees wat dat aangaat dat Ranja's bezwaar blijft..

Ik heb enkel gevraagd of je weg was en daarvoor ook al sorry gezegd...toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zoals vanavond is gegaan met mijn afwezigheid, om dan binnen 20 minuten een andere vraag te stellen, dat bevordert t tempo nogal overbodig.
verder nofi

Het lijkt me wel een goed idee om vaker dit soort discussies in aparte topics te houden. Dat scheelt wel weer in het trivia-tempo en staan alle argumenten bij elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
Bukgeit, zoals je hebt kunnen lezen zal er ook wel niks veranderen, maar nu hoeft de discussie hierover niet meer in het normale trivia-topic plaats te vinden en hebben we het er in elk geval een keer duidelijk over gehad. De geparkeerde vraag blijft een lastig te onderhouden iets denk ik, maar ja het is niet anders.

ik ben er niet boos over verder.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb enkel gevraagd of je weg was en daarvoor ook al sorry gezegd...toch?![]()

En we hebben de geheime vriendin van Peaceman ontmaskerd!!!!!!!!!quote:

Hahaha ik hou ook van jou hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben er niet boos over verder.
maar ik zeg alleen dat je daar het tempo best had kunnen laten zakken (of iig niet verder opschroeven).
toch hou ik van je
Precies! En daarmee is in elk geval iets bereikt met dit topicquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt me wel een goed idee om vaker dit soort discussies in aparte topics te houden. Dat scheelt wel weer in het trivia-tempo en staan alle argumenten bij elkaar.

quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En we hebben de geheime vriendin van Peaceman ontmaskerd!!!!!!!!!
Wie gaat Diaan inlichten?

ja geen probleem daarover, all is goodquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb enkel gevraagd of je weg was en daarvoor ook al sorry gezegd...toch?![]()

Waarover dan wel?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
ja geen probleem daarover, all is good

nergens overquote:

Goh zo lees je ook nog eens wat nieuws op Fok... zeer informatieve site.... moet maar op zoek naar een anderequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En we hebben de geheime vriendin van Peaceman ontmaskerd!!!!!!!!!
Wie gaat Diaan inlichten?

dat was ook wel een heel brakke Nederlandse zin trouwens....quote:

Nederlandsquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat was ook wel een heel brakke Nederlandse zin trouwens....

Als je beter kan... beter gaan zeggen ze...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goh zo lees je ook nog eens wat nieuws op Fok... zeer informatieve site.... moet maar op zoek naar een anderedenk ik...
is er ook een dating topic hier op Fof? Of zal ik maar gewoon wat topics afstruinen....

lamaquote:

quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je beter kan... beter gaan zeggen ze...![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |