abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:13:05 #51
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29024692
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En we hebben de geheime vriendin van Peaceman ontmaskerd!!!!!!!!!

Wie gaat Diaan inlichten?

viel bijna van mijn stoel van het lachen!
pi_29024703
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb enkel gevraagd of je weg was en daarvoor ook al sorry gezegd...toch?
ja geen probleem daarover, all is good
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:15:00 #53
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29024762
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef bartrid het volgende:

[..]

ja geen probleem daarover, all is good
Waarover dan wel?
pi_29024779
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

Waarover dan wel?
nergens over
pi_29024926
nog wel een leuk idee

je verzamelt de vragen die geparkeerd staan door ff de URL van de poster te kopieeren (rechtsklik op de datum + tijd van het geposte bericht + koppelingslocatie kopieren in Firefox).

bonusvraag 1
bonusvraag 2

Vervolgens neem je de geparkeerde vragen mee naar de OP van een volgend topic waar ze gebruikt kunnen worden om bonuspunten te scoren.

Hoe zit het eigenlijk met die OP, er staan nogal veel linkjes in waardoor editen onmogelijk wordt als je het bericht geplaatst hebt. Kunnen jullie het aantal terugbrengen door b.v. de links naar een aantal delen ergens anders te plaatsen buiten Fok?

Je zou ook 1 topic waarin alle links staan kunnen bewaren en dat aangeven als topic waarin je de links naar eerdere delen kunt terugvinden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Beathoven op 21-07-2005 23:26:11 ]
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:22:56 #56
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_29025014
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En we hebben de geheime vriendin van Peaceman ontmaskerd!!!!!!!!!

Wie gaat Diaan inlichten?
Goh zo lees je ook nog eens wat nieuws op Fok... zeer informatieve site.... moet maar op zoek naar een andere denk ik...

is er ook een dating topic hier op Fof? Of zal ik maar gewoon wat topics afstruinen....

[ Bericht 9% gewijzigd door Diaan73 op 21-07-2005 23:30:45 ]
Make love, not war ☮
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:27:08 #57
114177 Diaan73
pi_29025160
dubbel
Make love, not war ☮
pi_29025238
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

Waarover dan wel?
dat was ook wel een heel brakke Nederlandse zin trouwens....
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:33:08 #59
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29025377
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef bartrid het volgende:

[..]

dat was ook wel een heel brakke Nederlandse zin trouwens....
Nederlands
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:33:55 #60
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29025402
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Goh zo lees je ook nog eens wat nieuws op Fok... zeer informatieve site.... moet maar op zoek naar een andere denk ik...

is er ook een dating topic hier op Fof? Of zal ik maar gewoon wat topics afstruinen....
Als je beter kan... beter gaan zeggen ze...
pi_29031057
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nederlands
lama
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:00:46 #62
114177 Diaan73
pi_29031599
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als je beter kan... beter gaan zeggen ze...
jij begint hier openbaar met een nieuwe liefde.... en je weet wel beter...
Make love, not war ☮
pi_29048532
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef Beathoven het volgende:
nog wel een leuk idee

je verzamelt de vragen die geparkeerd staan door ff de URL van de poster te kopieeren (rechtsklik op de datum + tijd van het geposte bericht + koppelingslocatie kopieren in Firefox).

bonusvraag 1
bonusvraag 2

Vervolgens neem je de geparkeerde vragen mee naar de OP van een volgend topic waar ze gebruikt kunnen worden om bonuspunten te scoren.
Schitterend idee als je het mij vraagt
Maar als dat maar goed blijft gaan met die OP dan
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_29049174
DaisyDuke had de laatste vraag in het vorige topic goed.

Ik denk, ik zeg het hier maar even, want ik kon geen nieuwe openen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:26:38 #65
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_29049209
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
DaisyDuke had de laatste vraag in het vorige topic goed.

Ik denk, ik zeg het hier maar even, want ik kon geen nieuwe openen.
De nieuwe staat al klaar mich!
1,000,000 demons can't be wrong...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:33:47 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29049415
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:49 schreef ranja het volgende:

[..]

Misschien is de snelheid van de topics een deel van de reden van dit 'probleem'? Iedereen wil blijkbaar graag anderhalf topic per dag, minimaal, en dus moeten er geen vragen gesteld worden die te 'moeilijk' zijn. Tja. Dan speel ik liever film trivia waar met moeite 10 topics (ook daar elk 10e topic dubbele punten) per maand gehaald worden...
Ik heb me een beetje buiten deze discussie gehouden, omdat ik wat minder fanatiek met Trivia bezig wilde zijn, maar ik vind dit wel de grootste verandering die tijdens mijn zelfverkozen afwezigheid heeft plaatsgevonden. "Vroeger" werd de stelregel gehanteerd dat er na een uur geen teken van leven, men verder ging met de volgende vraag. Nu staat er binnen 5 minuten de suggestie of je een hint wil geven. Zo gaat de snelheid wel omhoog, ja!
Als iedereen wat ontspannener met die tijd omgaat, kan het tempo ook omlaag, en kunnen we een moeilijkere vraag wat uitgebreider van doordachte hints voorzien. Mocht het tot niets leiden, dan ben ik voorstander van oplossing geven en nieuwe vraag stellen.

My 2 cents.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 23 juli 2005 @ 09:31:09 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29057479
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef Beathoven het volgende:
nog wel een leuk idee

bonusvraag 1
bonusvraag 2

Hoe zit het eigenlijk met die OP, er staan nogal veel linkjes in waardoor editen onmogelijk wordt als je het bericht geplaatst hebt. Kunnen jullie het aantal terugbrengen door b.v. de links naar een aantal delen ergens anders te plaatsen buiten Fok?

Je zou ook 1 topic waarin alle links staan kunnen bewaren en dat aangeven als topic waarin je de links naar eerdere delen kunt terugvinden.
Op zich geen slecht idee, vraag me alleen af in hoeverre dit haalbaar is. Overigens heb ik ooit eens iets soortgelijks gezegd in een regulier topic (alleen dan zonder de bonuspunten), alleen was dat topic vrij snel vol daarna.
  Moderator woensdag 27 juli 2005 @ 12:15:35 #68
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_29166545
In de OP staan volgens mij voldoende handvatten om dit probleem te verhelpen.
quote:
Mocht een vraag erg moeilijk blijken of duurt het erg lang, dan kan de vraagsteller, om het topic op gang te houden, tips geven. Blijkt een vraag echt te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken.
Als iedereen zich hier netjes aanhoudt dan zullen er weinig geparkeerde vragen overblijven. Wat ik ook nog wel eens deed was het antwoord opzoeken en zo de vraag met hints overnemen en het punt toekennen - alhoewel dat je niet altijd in dank wordt afgenomen.
quote:
En als er een stilte valt?
Als een vraagsteller te lang, zeg meer dan een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Lijkt mij duidelijk. Maar misschien is het gewoon beter om sneller het antwoord gewoon te zeggen als je weggaat en zo de weg te openen voor een nieuwe vraag en vraagsteller. Of weg te gaan, zonder een vraag te stellen. Dan pikt iemand anders het wel weer op en voorkom je dat een vraag een soort Saga wordt door de hele triviareeks.
quote:
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
Het probleem is denk dat er toch te vaak te moeilijke vragen gesteld worden, waarvan de vraagsteller denkt: 'laat ze maar even lekker zweten'. Persoonlijk geef ik liever hints, dan dat ik twee uur moet gaan kijken hoe iedereen het niet weet en ik mijn tijd verspeel met het plaatsen van NEE-smileys, waar sommige users een handje van hebben.
quote:
Ook als degene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur een nieuwe vraag stelt, mag een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast...
Dat is dan de laatste bepaling, tja, wat kunnen we nog meer doen.

Het enige wat we volgens mij kunnen doen is ons goed aan deze regeltjes houden. Het spel staat of valt toch met 'Gentlemen's agreements', waarbij we het vooral met elkaar moeten doen (figuurlijk dan, natuurlijk).

Misschien kunnen we het hebben over de tijd van afwezigheid (1 uur is best lang zeker in dit moordende tempo) en de 'plichten' van een vragensteller, maar het lijkt mij niet nodig om een apart topic op te richten voor geparkeerde vragen, omdat geparkeerde vragen voor mij eigenlijk gewoon geannuleerde vragen betekend.

Ergo: NEE, lijkt mij niet zo'n goed idee.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator woensdag 27 juli 2005 @ 12:21:21 #69
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_29166714
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 09:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

Op zich geen slecht idee, vraag me alleen af in hoeverre dit haalbaar is. Overigens heb ik ooit eens iets soortgelijks gezegd in een regulier topic (alleen dan zonder de bonuspunten), alleen was dat topic vrij snel vol daarna.
Hé! Die linkjes zijn een heilig huisje!

Net als de Romeinse cijfers.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_29166890
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:21 schreef belsen het volgende:

[..]

Hé! Die linkjes zijn een heilig huisje!

Net als de Romeinse cijfers.
de reply van peaceman ging toch niet over de linkjes?
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:19:16 #71
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29168218
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

de reply van peaceman ging toch niet over de linkjes?
Inderdaad....
  donderdag 28 juli 2005 @ 07:34:54 #72
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29192902
Ik ben al zo gewend aan het naar binnenlepelen van antwoorden, dat ik het zou gaan missen...

Ik snap de genoemde voors en tegens. Op zich vind ik het geen raar idee, hoewel ik twijfels heb over de frequentie waarop mensen een eventueel 2e topic in de gaten gaan houden.
  donderdag 28 juli 2005 @ 07:39:56 #73
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29192922
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 07:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben al zo gewend aan het naar binnenlepelen van antwoorden, dat ik het zou gaan missen...

Ik snap de genoemde voors en tegens. Op zich vind ik het geen raar idee, hoewel ik twijfels heb over de frequentie waarop mensen een eventueel 2e topic in de gaten gaan houden.
Dat laatste is een kwestie van gewenning. Maar het maakt niet uit. Het gaat toch niet gebeuren. Wel heb ik het al nuttig ervaren omdat toch veel mensen zich uitgesproken hebben en soortgelijke dingen ook in een apart topic besproken kunnen worden ipv het normale topic te vervuilen.... Al met al niet voor niks dus....

Hoe was je vakantie?
  donderdag 28 juli 2005 @ 07:43:12 #74
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29192933
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 07:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat laatste is een kwestie van gewenning. Maar het maakt niet uit. Het gaat toch niet gebeuren. Wel heb ik het al nuttig ervaren omdat toch veel mensen zich uitgesproken hebben en soortgelijke dingen ook in een apart topic besproken kunnen worden ipv het normale topic te vervuilen.... Al met al niet voor niks dus....

Hoe was je vakantie?
Och Peaceman, zo'n ramp is het niet als een vraag niet wordt beantwoord. En de volhouders (lees: Ranja) gooien de vraag er later toch wel weer in...

Erg leuk! Veel gezien op het gebied van kastelen en musea. Jammer dat we Londen moesten laten schieten, maar Canterbury was een goed alternatief!
  donderdag 28 juli 2005 @ 07:46:27 #75
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29192945
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 07:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Och Peaceman, zo'n ramp is het niet als een vraag niet wordt beantwoord. En de volhouders (lees: Ranja) gooien de vraag er later toch wel weer in...

Erg leuk! Veel gezien op het gebied van kastelen en musea. Jammer dat we Londen moesten laten schieten, maar Canterbury was een goed alternatief!
Nee een ramp is het niet, maar kan me wel voorstellen dat het voor iemand waarbij het vaak voorkomt wat lullig is.

aardige woordspeling

[ Bericht 1% gewijzigd door peaceman op 28-07-2005 07:54:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')