quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:00 schreef BGN het volgende:
Priscilla loopt de park te checken
Moeilijk... heb ik vroeger ook wel eens gehad hoor.... maar het zijn vriendinnen en ze moeten dan niet gaan meelopen met een ander, dat is gewoon schijnheilig vind ik!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef Priscilla het volgende:
ik ben naar ons parkje gegaan (ik noem het ONS parkje omdat wij daar gewoon altijd zijn), en toen heb ik gewoon direct gevraagt waarom ze pissed waren. het werd mij al snel duidelijk dat 1 van het groepje jaloers was ofso omdat ze die jongen ook leuk vond (wist ik niet) en omdat zei best populair is ging de rest van de groep met haar mee. ze was dus jaloers en vond het raar dat ik zomaar met iemand ging bekken maar jah als ik dat wil dan doe ik dat. ik heb gezegt dat ze die gozer mag hebben en volgens mij is het nu wel weer ok maar dat weet je nooit met hun, soms slaan ze zomaar weer om ik zie wel wat er gebeurt.
Ahh dan ben je in mijn ogen 12. Idd geen puber.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je komt uit '88, met je ik ben geen puber meer.
Gewoon, nog steeds in 2000. Hoezo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:07 schreef Priscilla het volgende:
in welk jaar leef je :S
idd, jarloers dat ze zijnquote:
Ons parkjequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef Priscilla het volgende:
ik ben naar ons parkje gegaan (ik noem het ONS parkje omdat wij daar gewoon altijd zijn), en toen heb ik gewoon direct gevraagt waarom ze pissed waren. het werd mij al snel duidelijk dat 1 van het groepje jaloers was ofso omdat ze die jongen ook leuk vond (wist ik niet) en omdat zei best populair is ging de rest van de groep met haar mee. ze was dus jaloers en vond het raar dat ik zomaar met iemand ging bekken maar jah als ik dat wil dan doe ik dat. ik heb gezegt dat ze die gozer mag hebben en volgens mij is het nu wel weer ok maar dat weet je nooit met hun, soms slaan ze zomaar weer om ik zie wel wat er gebeurt.
Geen dank... maar ik vraag me echt af of het wel goede vriendinnen zijn hoor....... maar goed!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:08 schreef Priscilla het volgende:
dank je starlie tenminste nog iemand die normaal kan reageren hier
Ja maar je kunt je toch wel een klein beetje voorstellen dat het allemaal een beetje knullig en kinderachtig overkomt voor ons of niet dan? Dat merk je ook aan de reacties in dit topic. Ik denk dat je dit beter kan posten in "puber en tienertalk".quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:16 schreef Priscilla het volgende:
dankje copycat en halfgedraaide: ik bedoel meer dat ik toch niet met die gozer wil gaan niet echt dat ze hem mag hebben ofso die gozer moet het zelf ook nog willen natuurlijk
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, maar ze is nog jong.....quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar je kunt je toch wel een klein beetje voorstellen dat het allemaal een beetje knullig en kinderachtig overkomt voor ons of niet dan? Dat merk je ook aan de reacties in dit topic. Ik denk dat je dit beter kan posten in "puber en tienertalk".
PS: over een paar jaar kijk je met een glimlach terug om dit soort onnozele puberdingen die nu zo belangrijk lijken.![]()
Stel je niet aan man. Ze zijn zo rond de 16/17 ofzo. Dan doe je die dingen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ons parkje![]()
En jullie handelen in mensen ofzo? Omdat je vriendin die jongen mag "hebben"?
Ik hoop dat je snel volwassen word trouwens als ik die verhalen lees ben ik blij dat ik geen puber meer ben.![]()
dat was de enige fout die jou opviel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef AgLarrr het volgende:
Nog een ding, zodat je het mee kan nemen je verdere leven in: het is ofZo...en niet ofSo..
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:44 schreef AgLarrr het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt u!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |