Wist niet dat je ook een solli had!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijnes ging
Pfoe, ik heb ECHT teveel gegeten
Hier : lokatie Torendaelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:04 schreef Eilanden het volgende:
Wist niet dat je ook een solli had!
Vertel Vertel!
Zoek Estadio Dragão eens dan.quote:
Over wie had je het? Moi? Kom maar op als je durftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:15 schreef Eilanden het volgende:
In de Posting-stats zag ik dat ik nog eventjes te gaan heb om jou in te halenMaar echt super ver weg ben je ook niet
pff duurde even maar ik heb hem volgens mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zoek Estadio Dragão eens dan.
Of de ranch van Michael Jackson, Neverland.
Porto heeft 'ie niet gedetailleerd. Lissabon wel, tot op de meter. Neverland, waar ligt dat precies?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zoek Estadio Dragão eens dan.
Of de ranch van Michael Jackson, Neverland.
zooow ik kop binnenkort de 20000 even inquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:10 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
porto is wel gedetailleerdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Porto heeft 'ie niet gedetailleerd. Lissabon wel, tot op de meter. Neverland, waar ligt dat precies?
Yup about you Grunningse Klauwquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Over wie had je het? Moi? Kom maar op als je durft
Wel dus, maar ik zocht op Porto in plaats van Oportoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Porto heeft 'ie niet gedetailleerd. Lissabon wel, tot op de meter. Neverland, waar ligt dat precies?
niet bij mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef Eilanden het volgende:
Ja ja ... ik weet het ... vergeleken bij sommigen ben ik een newbie
Typisch Nederlands.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wel dus, maar ik zocht op Porto in plaats van Oporto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |