quote:
Ik maak er wel een screen van als je wil.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hebbes. Zoeken op Rachel, NV en dan een stukje naar het westen een 5-hoekig zoutmeer.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:38 schreef Eilanden het volgende:
Hoe ging Noca zijn solli vandaag eergisteren?
Ja als je dat wilt toenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Ik maak er wel een screen van als je wil.
had zatquote:
Dat kan niet maar ik weet toevallig dat MM uit Hendrik Ido Ambacht komtquote:
Kun je ook Geldrop vinden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat kan niet maar ik weet toevallig dat MM uit Hendrik Ido Ambacht komt
quote:Dit schreef ik vanmiddag nog in de vorige Hools:
Wow Bluezz!! Goed joh!!!
Ik ga donderdag niet meer![]()
Ze hebben vandaag drie keer gebeld nog weer, over het verzetten van het gesprek (niet erg natuurlijk) maar ik heb donderdag ook nog twee andere (belangrijke) afspraken dus veel schuiven kon ik niet. Toen kreeg ik te horen of ik het écht wel graag wilde
Zelf vond ik het gesprek gisteren ook al niet geweldig soepel gaan als ik heel eerlijk ben (Je hebt eigenlijk te weinig commerciele ervaring, geen auto, enz.). Nu bleek die online test die ik gisteren moest doen ook nog niet aan te sluiten bij hun wensen/ongeldig te zijn voor de functie
Naja goed heel gedoe, afgeketst dus, van beide kanten. Heel erg vind ik het niet, ik heb inmiddels weer wat contact met m'n afstudeerplek, alleen hoor ik daar pas na 8 augustus iets van i.v.m. vakanties..maar das wél met communicatie...
Jammer, maar ik maak er geen drama van...er komt echt nog wel weer iets en heb sowieso nog wat dingen lopen.
Toch?
Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef Bananenman het volgende:
EN IK KAN DAT &A#@^%@^(%^@%@^*)%@( DISNEYLAND PARIJS MAAR NIET VINDEN![]()
Oostenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan dat toch niet zijnligt ten noorden van Parijs
ik zal 't ff zoeken
aha Thx. Nou zie ik het ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:56 schreef Sloggi het volgende:
[[url=http://img313.imageshack.us/img313/8323/untitled28dt.th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img315.imageshack.us/img315/5289/untitled43tm.th.jpg]afbeelding][/url]
ja ik kan het wel vinden maar is ook niet scherpquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je ook Geldrop vinden?
(tegen de zuid-oost kant van Eindhoven aangeplakt)
Mijnes gingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:38 schreef Eilanden het volgende:
Hoe ging Noca zijn solli vandaag?
Oke, jammer dan, maar het is niet andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja ik kan het wel vinden maar is ook niet scherp
Ik zie het maar als een valse start...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:59 schreef Eilanden het volgende:
Klinkt erg vaag Clau ..... maar wanhoop niet.. daar is het nog veel te vroeg voor!
Ja die van Vriezenveen is ook niet scherpquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, jammer dan, maar het is niet anders![]()
nee in dit geval nietquote:
Ik heb ook genoeg ervaring met solli's opgedaan toen ik op zoek was naar mijn eerste baan. Een van de grootste teleurstellingen was voor iets als management trainee bij een internationaal bedrijf.... was al in Keulen op solli geweest, al in London geweest en ik werd afgwezen in de zevende(!) ronde ..... voelde klote! Maar ben daarna met frisse moed verdergegaan en heb uiteindelijk een leuke baan gekregenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zie het maar als een valse start...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |