done!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:37 schreef pwnd het volgende:
vanavond ga ik voor 10 dagen naar Frankrijk. Stuur me een mail als je dan nogsteeds geinteresseerd bent. vdevries19APENSTAARTyahoo.com
gisteren nog even willen rijden, maar mijn blokkie kreeg geen prut ..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
done!
Damn heb hier 3 dagen zonder internet gezet, klote chello!
Maar wel weer stil dit topic zeg
Ja man weer opnieuw afstellen. Dat is wel gezeik hoor met die Mugen bak is echt een Klote werk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gisteren nog even willen rijden, maar mijn blokkie kreeg geen prut ..
Stond ik daar dik in de zon, doorweekt van zweet ed .. dus ben er bijna gelijk
weer mee gestopt, ga vanmiddag weer even verder
dus balen van je 2bak trouwens, weer opnieuw afstellen?
Andere onderplaat ( smaller aan de voorkant, voor de bredere banden)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:10 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb een rare vraag, waar bestaat zo'n driftkit precies uit en wat doet er aan je rc-car. Ik heb driftfilmpjes gezien en die zagen er echt vet uit.
Dit kan ik zeer zeker beamen als ik kijk wat mijn "simpele" TL-01 mij tot nu toe gekost heeft, geloof me voor dat geld kan je makkelijk 2 zeer goede nieuwe auto's kopen. We praten dus over minimaal 1000 euro.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef pwnd het volgende:
Nitro is niet echt aan te raden voor een beginner en diegene vroeg om een elektro wagen....![]()
Tamiya zou ik iig nooit kopen. Gaat veeeeels te veel geld in zitten qwa aanschafkosten en hop up options. Voor dat geld kan je zoals ik al aangaf veel beter gaan voor die andere 2 modellen en van dat geld wat je bespaart op Tamiya Hop Ups een vrijloop diff kopen voor de voorwielen.
Geef ff een gil als je weer terug bentquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef pwnd het volgende:
voor 250Euro mag je Savage2 wel van me overnemen.
Dat heb ik hier ook met mijn hpi, maarja, de meeste zullen hem niet eens meer herkennen als HPI RS4quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:26 schreef MewBie het volgende:
[..]
Dit kan ik zeer zeker beamen als ik kijk wat mijn "simpele" TL-01 mij tot nu toe gekost heeft, geloof me voor dat geld kan je makkelijk 2 zeer goede nieuwe auto's kopen. We praten dus over minimaal 1000 euro.
Mijn TL-01 valt alleen nog te herkennen aan de bumpers en de "balk" waar alles in zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook met mijn hpi, maarja, de meeste zullen hem niet eens meer herkennen als HPI RS4Deze week avond dienst, dus tijd genoeg om weer ff dik te driften/racen !
En het word weer mooi weer deze week!
Doet de camera het al? En tot hoe laat gaan jullie 's avonds door met rijden? tot sluitingstijd van de winkel of gaan jullie daarna nog verderquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:44 schreef rijn0227 het volgende:
he marty hoe is je body geworden (pics please!)
ben echt benieuwd hoe het gaat vanavond............
Kom ik misschien wel een keer een avondje rijden als ik tijd heb en de auto mee krijgquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:27 schreef rijn0227 het volgende:
volgens mij was de camera vanavond offline.
maar zal de volgende keer wel even vragen of ie aan mag.
en rijden is tot sluitingstijd dus gauw een paar accu's volstampen.
maar mijn auto rijd echt geweldig zo standaard afgesteld en hij ligt als een huis echt super dus..![]()
Ik zou graag willen, maar heb deze week avond dienst, ben pasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:39 schreef Marty26 het volgende:
Ik ben er vrijdag weermoet zeggen rijd prima het bakje en dat helemaal standaard ( bijna ) heb ik niet te klagen de weg liggin was niet helemaal super maar ja dat komt nog wel.
Wie gaan er nog meer vrijdag?
Als het goed is ben ik er ook een vrijdag met een beetje geluk kan ik dan samen met andere ta-05 rijders racen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:39 schreef Marty26 het volgende:
Ik ben er vrijdag weermoet zeggen rijd prima het bakje en dat helemaal standaard ( bijna ) heb ik niet te klagen de weg liggin was niet helemaal super maar ja dat komt nog wel.
Wie gaan er nog meer vrijdag?
hahah dat zou nog wel ff duren danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef rijn0227 het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik er ook een vrijdag met een beetje geluk kan ik dan samen met andere ta-05 rijders racen.
dus mario en marcello moeten maar hard doorbouwen![]()
*gilt de longetjes uit zijn lijf* BEN DER WEEEEEEEEER!quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef ff een gil als je weer terug bent
Door omstandigheden zal het waarschijnlijk volgende maand worden ....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef pwnd het volgende:
[..]
*gilt de longetjes uit zijn lijf* BEN DER WEEEEEEEEER!
![]()
Ja marcello red het niet want die moet nog beginnen maar mario heeft em al wel afquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah dat zou nog wel ff duren dan
Ja inderdaad dat scheeld ook wel weer een hoop. Maar ja ik rij lekker standaard electro carretje dus ik heb daar zowieos geen last van. Zal volgend jaar met gas power wel komen die ellendequote:Op donderdag 1 september 2005 13:03 schreef rijn0227 het volgende:
[..]
Ja marcello red het niet want die moet nog beginnen maar mario heeft em al wel af![]()
ben in ieder geval benieuwd hoe die is in vergelijking met die van mij, toch handig als de meeste zo'n auto hebben heb je dan is een keer wat mankementen is er meestal wel iemand die dat ook al heeft gehad en er een oplossing voor heeft gevonden![]()
Als jij klaar bent moet ik nog beginnenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:41 schreef Marty26 het volgende:
Nog een paar uurtjes werken tot half 5 en dan op naar heemskerklekker binnen rondjes scheuren
heb je nou ook electro?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij klaar bent moet ik nog beginnen![]()
MAarja, kan niet alles hebben .. moet mijn carretje ook weer
eens rijklaar maken hhahaha
Schaam je!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef baquelappe het volgende:
Ik heb al dik jaar lang een R40 staan, moet nogsteeds ingereden worden.![]()
en?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door omstandigheden zal het waarschijnlijk volgende maand worden ....
Maar er is hoop! Heb je toevallig nog wat pics ed van die kar?
ik sta 4de nu 2x 2de 1x 1ste in de kwalificatie'squote:Op zaterdag 12 november 2005 15:36 schreef Godlike02 het volgende:
Mooie gelegenheid om die van mij onder de aandacht te brengen!
[TK] RC Car HPI MT2
En Marty die wedstrijden wel winnen he!![]()
Hpi heeft leuke dingen ik weet waar je in de buurt woont?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef LeT0W het volgende:
Het lijkt mij wel een leuk idee om ook een RC car te kopen. een off road model!
gewoon beetje voor de fun. dus niet al te duur maar wel goed genoeg om plezier van te hebben. wat kunnen jullie mij aanraden?
check Deze site dan die is goedkoper.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:54 schreef LeT0W het volgende:
Ik woon in de buurt van Groningen, maar zou altijd online kunnen bestellen.
ik kan redelijk wat besteden, maar wil eigenlijk niet gelijk te veel besteden.
Zelf zat ik te denken aan de savage 3.5 bij pk racing. toch net een slag mooier dan de mt2. maar dan kom ik uit op een bedrag van ongeveer 550 euro (helemaal rijklaar)
er zijn een hoop auto's geschikt om mee op parkeer plaatsen te racen enz...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
Wat is een leuke beginners Nitro auto, voor gewoon beetje op straat rijden enzo. Ik wil geen buggy of off-road auto. Of is dat wel aan te raden?
Ligt er aan wat je precies wil.... Wil je op een parkeer plaats rijden? Of op circuit?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef pookiebear het volgende:
Hoihoi,
Even een kickje,
Ik ben van plan om ook een rc auto te kopen op brandstof, elektro trekt me niet zo.
Ik wil een onroad en wil het liefst de auto ready to ride hebben voor een prijs van maximaal 300 euro.
Wat raden jullie me aan? is er iets leuks te vinden in die prijsklasse of moet ik doorsparen?
Ja sorry beetje weinig info neergezet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies wil.... Wil je op een parkeer plaats rijden? Of op circuit?
Als je op circuit wil rijden? Wil je dan veel rijden? dus ook in de avond?
Er zijn een hoop aardige auto's voor dat geld maar ligt er wel aan wat je precies wilt.
dus hoest maar op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |