oh-ooohhh.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef fembol het volgende:
Kiek now dan, ook uut dinxperlulu!
Deze doet het bij mij niet.quote:
*check*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Deze doet het bij mij niet.
Bij iemand wel?
Die van 866 mb is volgens mij de beste..... en dat is idd de Amsterdam 16072005quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er staat hier gewoon Amsterdam 16072005 bij.... Zijn er veel verschillende dan?? Het zijn 29 files...
Ik heb alle 4 (niet 3) de shows gedownload, die van Maarten909 en gjkiewiet zijn de beste opname's, gevolgd door die van steffie en die van rolling thunder kan ik niet echt aanraden (te veel publiek te horen).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:32 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Die van 866 mb is volgens mij de beste..... en dat is idd de Amsterdam 16072005
De rest heb ik niet gedownload, iemand anders wel een vergelijking gedaan?
Staat heel netjes uitgelegd in de FAQ daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:13 schreef fembol het volgende:
HOe werkt Torrents...
ik kan wel inloggen maar kom er niet helemaal achter hoe ik een concert kan downloaden....?
Lightsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Beathoven het volgende:
Ik had al eens een waarschuwing gegeven maar dit is dan echt de allerlaatste, Parodiuzz heeft net weer een aantal links verwijderd die niet kunnen en we blijven dit niet doen..
Als er nog eens gelinked wordt naar torrents of andere sites met illegaal materiaal dan gaat dit topic zonder waarschuwing dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lief moet ik kijken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja
Die heeft hier vanmiddag op het werk de hele tijd op gestaan
Mogen we dan wel een deel 14 openen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:50 schreef Beathoven het volgende:
Ik had al eens een waarschuwing gegeven maar dit is dan echt de allerlaatste, Parodiuzz heeft net weer een aantal links verwijderd die niet kunnen en we blijven dit niet doen..
Als er nog eens gelinked wordt naar torrents of andere sites met illegaal materiaal dan gaat dit topic zonder waarschuwing dicht.
dan moet je bij mijn collega zijnquote:
Dit staat op een niet nader te noemen U2 bootleg site. Oh, hij zegt trouwens niks over het verspreiden ervanquote:"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
Geen idee wanneer ik toen ben geweest, was wel fantastisch, stond in het voorvak en de band kwam op tussen de dubbele hekken door die het voorvak scheidden van het vak daarachter, Bono als boxer, kon hem gewoon aanraken!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef Mister_Slide het volgende:
Wohoo!!!
Precies 8 jaar geleden stond ik in de Kuip
Intro (Pop Muzik)
Mofo
I Will Follow
Gone
Even Better Than The Real Thing
Until The End Of The World
New Year's Day
Pride (In The Name Of Love)
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Staring At The Sun
Radar Love (Edge Karaoke)
Miami
Bullet The Blue Sky
Please
Where The Streets Have No Name
Lemon (taped mix)
Discothèque
Whole Lotta Love
If You Wear That Velvet Dress
With Or Without You
encore(s):
Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
Mysterious Ways
One
Unchained Melody
Mooi was die tijd
Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me is echt de knettergaafste toegift allertijden
Ik stond toen naast jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen idee wanneer ik toen ben geweest, was wel fantastisch, stond in het voorvak en de band kwam op tussen de dubbele hekken door die het voorvak scheidden van het vak daarachter, Bono als boxer, kon hem gewoon aanraken!
mja is al discussie over geweest in het feedback topic van MUZ. Fok! valt er over dat de platenmaatschappij geen toestemming geeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:30 schreef basalphenaar het volgende:
Bootlegs mogen toch (van Bono tenminste)?
[..]
Dit staat op een niet nader te noemen U2 bootleg site. Oh, hij zegt trouwens niks over het verspreiden ervan
Coming up soon, maar hoogstwaarschijnlijk niet via de website van een U2 insect dat hardloopt....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:58 schreef Waxxer het volgende:
Maarja, die 15e he.... dat blijft knagen.....
Hahaha LOLquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Coming up soon, maar hoogstwaarschijnlijk niet via de website van een U2 insect dat hardloopt....
Nee hoor waxxer, ik ben vrijdag geweest en heb zaterdag de hele dag met mijn ziel onder de arm gelopen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:38 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zonder ovedrijven al sinds vrijdag alleen maar U2 muziek in m'n hoofd...![]()
gelukkig kan ik het hier kwijt, maarja, aan de andere kant klinkt het ook wel weer ziekelijk bezeten misschien
Ik heb hetzelfde hoor. In de auto, achter de pc, als ik door het centrum loop wil ik nog die muziek horen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:38 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zonder ovedrijven al sinds vrijdag alleen maar U2 muziek in m'n hoofd...![]()
gelukkig kan ik het hier kwijt, maarja, aan de andere kant klinkt het ook wel weer ziekelijk bezeten misschien
mag niet he...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Waxxer het volgende:Gelukkig..... dit blijft toch een soort van AA he?
En Dandy, houd ons op de hoogte!!![]()
Ik had zaterdag het idee dat er heel veel mensen waren die de oudere nummers niet kenden en ook de albumstracks van het nieuwe album niet. Helemaal vooraan waar ik stond viel het nog wel mee, maar ook bij mij in de buurt kenden veel mensen OOTS niet en sommigen kenden "40" zelfs niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
En toch.. klinkt het publiek wat tam zaterdag.
Mensen die kaartjes hadden voor zaterdag stonden ook achter in de rij bij de verkoopquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had zaterdag het idee dat er heel veel mensen waren die de oudere nummers niet kenden en ook de albumstracks van het nieuwe album niet. Helemaal vooraan waar ik stond viel het nog wel mee, maar ook bij mij in de buurt kenden veel mensen OOTS niet en sommigen kenden "40" zelfs niet.
Of ze hebben zwaar de hoofdprijs betaalt om nog een keer te gaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mensen die kaartjes hadden voor zaterdag stonden ook achter in de rij bij de verkoop
.....en de echte fans met kaartjes in de tweede ring waren de pechvogels door al die computerstoringen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mensen die kaartjes hadden voor zaterdag stonden ook achter in de rij bij de verkoop
en dan nog niet meezingen met OOTS en 40quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Of ze hebben zwaar de hoofdprijs betaalt om nog een keer te gaan.
Ik heb alles meegezongen!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dan nog niet meezingen met OOTS en 40
ik ook!quote:
bij deze dan, klik voor een bruikbare vergroting:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb alleen de 16072005 en de kwaliteit is prima.
Heeft iemand trouwens nog CDcovers van deze bootlegs gevonden? Dat vind ik wel leuk en zelf ben ik niet zo creatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |