GVD vuile #$#$#$quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En zo te zien heeft U, waarschijnlijk omdat u al 3 autoinbraken achter de rug heeft, alleen een kopie bij U van de verzekeringsdocumenten, dat kost U nog eens 100 euro.
En dat al jaren en jarenlang. Diep triest.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:56 schreef CANARIS het volgende:
Verkeer en waterstaten
een ministerie waar wereld vreemde trutholas geld kunne verdienen.
Opvallend ook dat het allemaal vrouwen waren, terwijl ze vrijwel altijd erg impopulair zijn aan het eind van hun ambtstermijn. M.a.w., ze prutsen maar wat aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dat al jaren en jarenlang. Diep triest.
En toch vallen ze daarna nog steeds door omhoogquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Opvallend ook dat het allemaal vrouwen waren, terwijl ze vrijwel altijd erg impopulair zijn aan het eind van hun ambtstermijn. M.a.w., ze prutsen maar wat aan.
Ja, dan worden ze alsnog afgeserveerd en willen ze commisaris van de koningin worden...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En toch vallen ze daarna nog steeds door omhoog![]()
en gaan huilenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, dan worden ze alsnog afgeserveerd en willen ze commisaris van de koningin worden...
Hetgeen nog lukt ook. Of burgemeester ofzo. EU is ook zo'n dumpplaats.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:39 schreef Elgigante het volgende:
Ja, dan worden ze alsnog afgeserveerd en willen ze commisaris van de koningin worden...
Neehee, we hadden Neelie ook nog..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:50 schreef CANARIS het volgende:
Begonnen is de onzin met Mai-Wegge (wurg) over Tinneke , naar deze mevrouw.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat ministerie is al meer dat 20 jaar slachtoffer van positieve discriminatie.quote:Het waren tot nu toe de duurste positieve discriminatie gevalletjes uit onze gecshiedenis.
Nou ja, die zouden ze dan weer mogen beboeten in het kader van de goede smaak.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ja, pluche dobbelstenen. Levensgevaarlijk!
Als je voor iedere scheet die je wilt laten je tien formulieren moet invullen en in drievoud naar vier verschillende instanties moet sturen ter beroordeling door 500 verschillende wereldvreemde ambtenaren dan wordt het wel erg lastig om je nog gewoon aan de regels te houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je je gewoon aan de regels houdt, heb je toch geen last van ze ?
Nee dat mag je niet tenzij je speciale straps in je auto laat bouwen waar de overheid dan weer een fijne subsidie voor geeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef kenz het volgende:
Mag ik zelf misschien weten wat ik in mijn auto meeneem?![]()
Jawel, maar niet als je rijdt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef ScienceFriction het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...![]()
Parkeerkaartjes mag je dus niet meer in de auto leggen...
Mannen die generaliseren heb ik anders ook niet zo'n hoge pet van op.quote:
Erg relevant natuurlijk bij die leuke snelheid beperkingen van 50- 80-100-120 km per uur en andere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, bij TNO hebben ze vast uitgerekend dat een rolletje pepermunt zich met lichtsnelheid door je hart kan boren. Levensgevaarlijk.
Of we moeten rijdende auto's verbieden, want die schijnen nogal vaak in gevaarlijke situaties terecht te komen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt me het veiligst als heel Nederland 30km-zone wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |