Iemand met zó weinig kennis van zaken (Peijs is niet de enige in haar functie met die omschrijvig) kan simpelweg geen vuist vormen tegen de auto-industrie. Zielig gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er komt ook helemaal niks terecht van dit voorstel begrijp ik nu op radio1
Typisch vrouwenlijk is dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:16 schreef Cro_magnon het volgende:
Ach ja de geschiedenis heeft al uitgewezen dat op het moment dat iemand een ministerpost betreed er een onbedwingbare drang onstaat om dan ook maar meteen wetgeving en regelgeving te gaan veranderen.
Of het nu wel of niet zinvol is doet er niet toe.Want je kan toch niet de geschiedenis in gaan als de minister die niets heeft veranderd.
Stelletje zielepieten daar.
Zou ik dan asiel kunnen krijgen in het Harigen thuisland Marokko?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat wordt dus ook je (zonne)bril op je neus vasttapen. Ook al zo'n gevaarlijk projectiel.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:49 schreef Klonk het volgende:
ik heb het, BHFH is een kloon van Minister Peys
Halo..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die hufters in het blauw zijn de handhavers van de wet. Liepen wij Nederlanders niet 2 jaar geleden achter een kale homo aan al blerend dat het gedoogbeleid nu maar eens afgelopen moest zijn ? Dit geldt dus ook voor verkeersovertredingen.
Ik snap ook eigenlijk niet waarom er nog geen autodealer is opgestaan om een proefproces te beginnen wegens smaad en de benaming : 'asobak', wat voor inkomensderving zou zorgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef Avani het volgende:
Ik word best wel moe van Peijs om eerlijk te zijn. Noem eens iets wat succesvol is wat zij heeft ingevoerd. Nou, hier gaat geen belletje rinkelen. Heeft ze nou werkelijk niks beters te doen dan het verbieden van losse spullen in de auto.![]()
Als je je gewoon aan de regels houdt, heb je toch geen last van ze ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Halo..
Die blauwen worden als hufters gezien daar ze dit soort wetten te handhaven hebben, en hun bonnenquota moeten halen.
Die spreuk van jaren geleden gaat toch al lang niet meer op (De politie is je beste vriend)
Doughnut etende koffieslurpende voyeurs zijn het
(het zich achter bosjes vertoppen om foto's te nemen)
Tuurlijk Befehl ist befehl dus ze moeten het wel doen
Zekers waar, alleen wordt de regelgeving meer en meer stupide en valt het draagvlak eronder weg, dat de Tuftuf club zo mateloos pupulair was en geen enkele automobilist er zich tegen uitsprak had te denken moeten geven.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je je gewoon aan de regels houdt, heb je toch geen last van ze ?
De politie grijpt iedere kans aan om zich negatief te uitten lijkt het, ze zijn gebaat bij goede reclame, maar ze zetten hun dienders op de meest stupide wijze in, óf veel te weinig, óf veel te veel...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef desiredbard het volgende:
's nachts om 3 uur geen hond op de weg voorzichtig door een traag rood stoplicht rijden is een overtreding.... maar de keuze is daar om een waarschuwing te geven of voor je bonnenquota gaan
Uit eigen ervaring:
Een insluiper in huis, we houden de man staande...
bellen het allarm nummer.... 30 minuten later nog geen politie
bellen nogmaals ....15 minuten later nog geen politie
Ondrgetekende besluit de koffiedrinkers dan maar te storen in het politiebureau... nog geen 5 minuutjes op de brommer. Als de heren eindelijk meekomen blijkt dat de insluiper agresief is geworden en de benen heeft genomen.
Ik krijg vervolgens een bon omdat ik mijn nieuwe verzekeringsplaatje niet had aangebracht op mijn tuffertje. (De brommer was verzekerd, ik had het plaatje daar, had alleen de tijd nog niet gehad om het erop te zetten)
De politie handhaaft de wet maar erg selectief.
Heeft u wel uw ID bij zich, nee, dan gooien we er nog eens 50 euro boven opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is dit weer een nieuwe manier van de volksuitzuigers om de schatkist te vullen?
Ik zie het al voor me:
"50 euro boete, de afstandsbediening van uw radio ligt op de stoel"
"Uw jas ligt op de achterbank, dat is dan 50 euro"
"Ja meneer, vuile crimineel, een subwoofer in de kofferbak hè! Dat is dan 50 euro"
Wat haat ik dit land inmiddels...
En zo te zien heeft U, waarschijnlijk omdat u al 3 autoinbraken achter de rug heeft, alleen een kopie bij U van de verzekeringsdocumenten, dat kost U nog eens 100 euro.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft u wel uw ID bij zich, nee, dan gooien we er nog eens 50 euro boven op![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |