quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
In Staphorst is het leuker om met een Amerikaanse V8 achter die hoepelrokken te gassenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:36 schreef beelz het volgende:
Neh dat doe ik altijd al in Staphorst
Zeurkousquote:
Dat zei mijn pa ook 9 maanden voor m'n geboorte.quote:
In Staphorst is het leukst om op zondag met de auto langs de kerk te rijden terwijl je keihard Slayer aan hebt staanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
In Staphorst is het leuker om met een Amerikaanse V8 achter die hoepelrokken te gassen
windquote:
en wat zei die, je bent het slechtste wat een orgasme ooit heeft voortgebrachtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zei mijn pa ook 9 maanden voor m'n geboorte.
Trap er niet in mén!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zei mijn pa ook 9 maanden voor m'n geboorte.
Trap er niet in mén!
Slayer - Paybackquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:37 schreef beelz het volgende:
[..]
In Staphorst is het leukst om op zondag met de auto langs de kerk te rijden terwijl je keihard Slayer aan hebt staan
Meeste mensen willen niet openenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:37 schreef rompompom het volgende:
What happened to laatste die post opent de nieuwe?
Of kutschurft!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:37 schreef beelz het volgende:
[..]
In Staphorst is het leukst om op zondag met de auto langs de kerk te rijden terwijl je keihard Slayer aan hebt staan
Vroeger ging het zoals nu.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:37 schreef rompompom het volgende:
What happened to laatste die post opent de nieuwe?
bomenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
en wat zei die, je bent het slechtste wat een orgasme ooit heeft voortgebracht
Dude ik ben een echte Blauwvingerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Of kutschurft!
Jullie komen echt uit deze regio
Hier kun je geeneens pinnen op zondagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Of kutschurft!
Jullie komen echt uit deze regio
U is een beetje hyper?quote:
quote:
Das zo een open deurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
woordenassotiatie spel is paar deuren verder geloof ik
Ga zo door en gij zult Spinoza hetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Shit, maandagavond, en ik zit me nu al vol te gieten
geloof me je bent niet alleenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Shit, maandagavond, en ik zit me nu al vol te gieten
quote:
Tsja... veluwe hequote:whehehehe zo'n kutdorp?
Pontiac komt uit Meppel toch? Das idd een kutdorp... maar ze hebben wel een stationquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]...
Krieg.
En Pontiac figuur.... whehehehe zo'n kutdorp?
IS , ik ben n liegerdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:37 schreef beelz het volgende:
M-M heeft tegen ons gelogen want ze was nog wakker
Dan zit je hier goedquote:
NOGALquote:
Neeneenee~!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Pontiac komt uit Meppel toch? Das idd een kutdorp... maar ze hebben wel een station
Het is je vergevenquote:
Doe eens 'n kratje, mejuffrouwquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed
2 kratten HJ hier
Jij zat er weer met je poten tussenquote:
heeft de hond al daglucht geroken?quote:
Ow sorry my badquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Neeneenee~!!!
Niet Meppel, Pontiasc figuur komt uit Wezep, goeie kant van de IJssel !!!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
NOGAL
*zak met blijkijkende smiley over hoofd trekt...
uuuh , doeiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
heeft de hond al daglucht geroken?
ja je wil me niet binnen laten dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij zat er weer met je poten tussen
quote:
Zeker, w.b. natuur wel iigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Ow sorry my bad![]()
Wezep is idd best wel de goede kant van de IJssel
*in auto stapt en kratje ophaalt bij PSquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik met een krat bier ga zeulen?
No way friend
Ik kom hem wel halenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik met een krat bier ga zeulen?
No way friend
Heej wij hebben ook mooie stadsparken hoorquote:
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:46 schreef Knoekie het volgende:
Hoi dames
En je begrijpt nog steeds niet waaromquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja je wil me niet binnen laten dus
nee, je wil me toch, tenminste als ik die foto's zo eens bekijk dan lijkt het daar wel opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je begrijpt nog steeds niet waarom
Js, die ik stuk voor stuk al eens heb volgezeken en -gekotstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej wij hebben ook mooie stadsparken hoor
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
*in auto stapt en kratje ophaalt bij PS![]()
![]()
We kunnen het ook samen meester makenquote:
Ga er maar eens lekker voor zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef Janetje het volgende:
Hans Teeuwen!
Wij ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Js, die ik stuk voor stuk al eens heb volgezeken en -gekotst
Wie is dat hoofd in je avatar?quote:
Najib Amhali!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef Janetje het volgende:
Hans Teeuwen!
Dat klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Wij ook.
Trouwens: Meppel is groter dan wezep.
Allebei dronken, cheilquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
We kunnen het ook samen meester maken![]()
Eight prisoners detectedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:48 schreef Rabrynil het volgende:
Owja, ik moest nog tieten posten.
[afbeelding]
Zo.
Jij en de rest van de omgevingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Js, die ik stuk voor stuk al eens heb volgezeken en -gekotst
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee, je wil me toch, tenminste als ik die foto's zo eens bekijk dan lijkt het daar wel op
mmmmmmm boobiesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:48 schreef Rabrynil het volgende:
Owja, ik moest nog tieten posten.
[afbeelding]
Zo.
Napoleon Dynamite.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wie is dat hoofd in je avatar?
*wijst naar Knoekie's sig...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Najib Amhali!
Om ook maar even een naam van een cabaretier te schreeuwen
Allebei maffen is ubergeilquote:
*wijst naar de muur...quote:
je zou best eens gelijk kunnen hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng
Jij ziet dingen die er niet zijn, misschien verstandig om de drank eens te laten staan?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar toch woon ik liever in Wezep.
Liever natuur dan haven
Liever geen zwarten.
Ah, ik dacht Jason van Fridya the 13th.quote:
Ik permitteer doch eenmaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
je zou best eens gelijk kunnen hebben
knuffeltje kan er nog wel vanaf toch
Hondeahtenveetigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Najib Amhali!
Om ook maar even een naam van een cabaretier te schreeuwen
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
je zou best eens gelijk kunnen hebben
knuffeltje kan er nog wel vanaf toch
Zwolle is mijn rioolstad.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
en wat heb jij daar over te zeggen dan
Lepeltjes uiteraardquote:
Waarom heb ik dan nog nooit van je gehoord?quote:
IRC nerdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:54 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
* Rabrynil slaps killswitch around a bit with a large trout
not impressedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:54 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:54 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Vraag maar eens bij de Hawai, de Pingiun, de Sahara, de Docter, de Marquis, de X-ray, de noem maar opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan nog nooit van je gehoord?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:56 schreef Janetje het volgende:
[..]mannen.. als ze uitgeluld zijn.. vluchten ze altijd in online geweld..
![]()
verkapte-ik-ben-alcoholist-en-word-uit-iedere-kroeg-getrapt-postquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Vraag maar eens bij de Hawai, de Pingiun, de Sahara, de Docter, de Marquis, de X-ray, de noem maar op
Gelukkig doet drank je veel vergeten.
quote:
verkaptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
verkapte-ik-ben-alcoholist-en-word-uit-iedere-kroeg-getrapt-post
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
verkapte-ik-ben-alcoholist-en-word-uit-iedere-kroeg-getrapt-post
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ga slapenWelterusten iedereen
![]()
Morgen met mijn zus naar Emmen, zij gaat kijken naar een Sheltiepuppie
[afbeelding]
Zo een dus
trusten en veel plezier morgen danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zo een dus
Alsof c4 aan haar snuit zat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zo een dus
herrineringen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee.
Ik-heb-goede-herinneringen-maar-ben-blij-dat-het-afgelopen-is-post
Slaap ze!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zo een dus
whehehhee.. en die verbaasde blik..quote:
De nare wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
herrineringen?
dacht dat je die kwijt was
Dude ik woon praktisch in de Docter.. X-ray is opgedoekt en de Sahara kom ik nooit wat slechte kebab... Pinguin is sowieso kut dus wil ik niet eens komen en Hawaii is mijn ontbijtpaleis.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Vraag maar eens bij de Hawai, de Pingiun, de Sahara, de Docter, de Marquis, de X-ray, de noem maar op
Gelukkig doet drank je veel vergeten.
goeie herrineringen aan het stappen zijn fijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
De nare wel.
De goede blijven altijd hangen hè
En wat ik me niet herinner kan ik me ook niet herinneren
Mijn tijd was ook minimaal 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude ik woon praktisch in de Docter.. X-ray is opgedoekt en de Sahara kom ik nooit wat slechte kebab... Pinguin is sowieso kut dus wil ik niet eens komen en Hawaii is mijn ontbijtpaleis.
En nog heb ik nooit van je gehoord
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zo een dus
Ik ging altijd naar de Doctor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude ik woon praktisch in de Docter.. X-ray is opgedoekt en de Sahara kom ik nooit wat slechte kebab... Pinguin is sowieso kut dus wil ik niet eens komen en Hawaii is mijn ontbijtpaleis.
En nog heb ik nooit van je gehoord
Dude we zouden elkaar zo ooit eens tegengekomen kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mijn tijd was ook minimaal 5 jaar geleden.
Ik heb nog met die Rosanna van de Docter proberen te kloten.
Bij de Sahara kon je altijd goed schijten tijdens het stappen.
Bij de Hawai heb ik eens een tafel en een hoofd gesloopt.
Pinguin was altijd ruzie omdat het een uur duurde en niet te vreten was.
Werkt Cief nog bij de Hawai?
Ik ben eens door vrienden de Bommel ingegaan en ben er zo'n beetje gillend weggerend. Voor mij is het de Docter en soms Cafe Naar Boven... vedrder niets anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar de Doctor.
En qua vreten naar de Sahara!
Je gaat toch niet naar de Bommel bij maagjesbolwerk?
als we jou toch niet hadden zou bef stilliggen hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:03 schreef Rabrynil het volgende:
Het tempo gaat zo omlaag. Ik ga jullie immers verlaten.
Ik wens iedereen een goede nachtrust en tot BeFs!
Ja, dat is hem!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude we zouden elkaar zo ooit eens tegengekomen kunnen zijn
Rosanna werkt nogsteeds bij de docter. Is Cief die dude met halflang haar en beetje bolle kop?
X-ray heette tot vorig jaar ofzo The Q maar omdat er geen vraag is naar dat soort tenten is die opgedoekt en zitten er nu krakers inquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
X-Ray of Q ofzo heb ik nog eens een plee onder staan kotsen met andijvie
Bommel is voor balletjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben eens door vrienden de Bommel ingegaan en ben er zo'n beetje gillend weggerend. Voor mij is het de Docter en soms Cafe Naar Boven... vedrder niets anders.
Tim Immers?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:03 schreef Rabrynil het volgende:
Het tempo gaat zo omlaag. Ik ga jullie immers verlaten.
Ik wens iedereen een goede nachtrust en tot BeFs!
Rosanna heedt nog een blauw maandag iets gehad met Johan die daar nu ook achter de bar werkt en die heeft nu iets met Mirjam die dus ook achter de bar werkt daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, dat is hem!!
Rosanna is echt lekker, alleen heb ik daar met haar een enorme rel om gehad, ik had rozen voor haar gekocht maar ze begon helemaal te flippen
Ws. zijn we elkaar daar echt wel eens tegen gekomen, een jaar of 5 geleden kwam ik daar bijna elke dag.
Waren later ook allemaal Turken, en die ene kneus met dat ringbaardje liep er telkens rondquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:07 schreef beelz het volgende:
[..]
X-ray heette tot vorig jaar ofzo The Q maar omdat er geen vraag is naar dat soort tenten is die opgedoekt en zitten er nu krakers in
Afgelopen winter ben ik daar geweest toen ik nog met krukken liep omdat ik eenknie operatie heb gehad... flink ruzie gekregen met zo'n balletje en het handvat van mijn kruk gebroken op zijn hoofd... uitsmijters waren opzich wel tof want ze zetten die bal eruit en ik mocht blijven. ik wou niet blijven uiteraard en ging weer naar de docterquote:
Mirjam is ook wel een lekkertje, als we dezelfde bedoelenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Rosanna heedt nog een blauw maandag iets gehad met Johan die daar nu ook achter de bar werkt en die heeft nu iets met Mirjam die dus ook achter de bar werkt daar
quote:Maar ik geloof dar ik dat rozen verhaal wel eens heb gehoord, puik werk
Die knekker heeft nadat the q gesloten was nog een tijdje geprobeert om in de dcoter te komen... werd er vrij snel door Johan en Jerry uitgezetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Waren later ook allemaal Turken, en die ene kneus met dat ringbaardje liep er telkens rond
Wat een kneus was dat zeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Die knekker heeft nadat the q gesloten was nog een tijdje geprobeert om in de dcoter te komen... werd er vrij snel door Johan en Jerry uitgezet
Ik denk het welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mirjam is ook wel een lekkertje, als we dezelfde bedoelen
Whehehe ja die neus egwel... aan het begin van de avond kijk je dr recht aan om bier te halen, daarna naar dr tieten en daarna kun je je alleen op die neus focussenquote:[..]
![]()
Ik heb haar nog gezegd dat nioet rond te gaan verkondigen
Ze is erg lekker, alleen die neus wordt met elk biertje groter...
Jerry is zeker tof. Ik train met Jerry kickboksen en krachttraining.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat een kneus was dat zeg.
Jerry is wel cool.
Wist je dat die in het vreemdelingenlegioen heeft gezeten?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Whehehe ja die neus egwel... aan het begin van de avond kijk je dr recht aan om bier te halen, daarna naar dr tieten en daarna kun je je alleen op die neus focussen![]()
![]()
Pascal heeft iets met haar nu trouwens... das de zoon van de eigenaar. Charles is ook koel trouwensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja dat is echt een boegbeld in de biermist dan
Ik was toen echt verliefd op haar, was in 99 ofzo![]()
Maar ze was echt fucking afstandelijk
En dan heb je de jaren erna altijd scheve gezichten als je gaat bestellen
Ltr dudequote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:16 schreef killswitch het volgende:
hey ik ben slapen, loaters en tot morgen
Charles is wel ok, ongecompliceerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Pascal heeft iets met haar nu trouwens... das de zoon van de eigenaar. Charles is ook koel trouwens
Later Meppelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:16 schreef killswitch het volgende:
hey ik ben slapen, loaters en tot morgen
Op zaterdagavond zit ik altijd beneden.. even weg van de herrie enzo... is idd wel een lege bende maar wel gezellig als je met goed gezelschap bent... ik moet ook wel eerlijk zeggen dat het voor de verbouwing gezelliger was... denk door het licht wat nu zo naa binnen komt..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Charles is wel ok, ongecompliceerd.
Ik kwam er altijd totdat ze gingen verbouwen.
Dacht toen dat er een vette hal onder kwam, bleek een schrale box te zijn
Ken je Sara ook?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Op zaterdagavond zit ik altijd beneden.. even weg van de herrie enzo... is idd wel een lege bende maar wel gezellig als je met goed gezelschap bent... ik moet ook wel eerlijk zeggen dat het voor de verbouwing gezelliger was... denk door het licht wat nu zo naa binnen komt..
preciesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:03 schreef Nashje het volgende:
Nu zie je wie de echte mietjes zijn he.
*knijpt in arm..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nog iemand wakker?
tante keeeeeeequote:
quote:
daar beneeee ?quote:
wat doe je der meeeeeeeeeeeeeeequote:
dat van mij ook hoorquote:
Ik niks..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
wat doe je der meeeeeeeeeeeeeee
quote:
ik weet wel wat beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetersquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:13 schreef Janetje het volgende:
[..]ik wou al zeggen.. hoe weet jij nou dat ik al een paar uur geen lijntje heb gehad...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik weet wel wat beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeters
*nog net.. door.. kan...quote:
waarvoor?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:19 schreef rompompom het volgende:
* rompompom zoekt nog vrijwillige luciferhoutjes
Wil je iets breken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:19 schreef rompompom het volgende:
* rompompom zoekt nog vrijwillige luciferhoutjes
quote:
Ja, auf wiederseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehenquote:
Er is trouwens ook een orkest in NL die Zappa spelen. Ik probeer ze al een tijdje te achterhalen. Zodra ik ze vind wil ik graag wat organiseren met ze.quote:
Oeh, dat klinkt interessant!! Hou me op de hoogte...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is trouwens ook een orkest in NL die Zappa spelen. Ik probeer ze al een tijdje te achterhalen. Zodra ik ze vind wil ik graag wat organiseren met ze.![]()
Ik weet niet zeker of ze nog mogen, ze hadden destijds toestemming van ma Zappa herself om zijn muziek te spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt interessant!! Hou me op de hoogte...
Ik zou wel mee willen spelen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze nog mogen, ze hadden destijds toestemming van ma Zappa herself om zijn muziek te spelen.![]()
Ik ga er ook zeker naartoe, moet alleen nog kaartjes kopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik zou wel mee willen spelen...![]()
Heb trouwens de kaartjes voor Zappa Plays Zappa al gekocht... Thanx for mentioning...
Kunnen we wel een Fok!Zappa!MiniMeet houden... (Even de vredesbaab roken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga er ook zeker naartoe, moet alleen nog kaartjes kopen.![]()
BIER!! Ik bedoel, gezellig!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Kunnen we wel een Fok!Zappa!MiniMeet houden... (Even de vredesbaab roken...)... Ik weet bijna zeker dat beelz ook wel gaat...
Alvast gefeliciteerd...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tis vlak na mijn verjaardag dus misschien geef ik nog wel een biertje weg.![]()
awwww... arme jij...quote:
Dat zijn details.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Het is ACHILLES trouwens, niet ARCHILLES![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bedankt voor uw ticketaankoop bij Ticketservice ogone.
De evenementcode is ZAP1011.
Uw tickets zullen in een blanco envelop naar uw postadres worden verzonden.
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Do, 10/11/05 8:00 PM
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 89.53
quote:
Veel users zijn nou weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:16 schreef Rabrynil het volgende:
De BeF-reeksch is niet meer wat het geweest is![]()
Yep tis idd vakantie voor velen... ik ben vanaf vrijdag een maand wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Veel users zijn nou weg.
Vakantie ?
Het komt nog wel goed
Ik blijf lekker thuisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep tis idd vakantie voor velen... ik ben vanaf vrijdag een maand weg
Jammer...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis
Dus op fok zullen ze me niet missen
natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
hier altijd feest
huhquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Sittard he
Morgen alleen nog de joden uit A'dam afmaken
klinkt wel grof
owquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
morgen is Fortuna - Ajax
Teveel frituur gehad zeker!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:16 schreef tuut84 het volgende:
ik mot alweer drieten gvd
Van teveel bier en frituur word je dik...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ook.
Ik moet het er dan eens af joggenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Van teveel bier en frituur word je dik...
Ja man, papzak...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet het er dan eens af joggen
Nee, kon ook al geen dikke foto vinden in je fotoboek...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet eens dik
Morgen blijf ik gewoon op de bank met een krat bier
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:07 schreef Snqqpy het volgende:
Ik heb gezondigd.
De Aldi had geen bier meer, dus hebben ze me overgehaald Breezer(niet de echte, gelukkig) te nemen.
Sla me alsjeblieft niet.
Ik drink ook doordeweeksquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, kon ook al geen dikke foto vinden in je fotoboek...
Gewoon twee kratjes in een weekend opzuipen dan ben je binnen een jaar dik...
Selbstverständlich...quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:21 schreef beelz het volgende:
Godver wordt er nog gezopen of hoe zit dat?
waterquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:21 schreef beelz het volgende:
Godver wordt er nog gezopen of hoe zit dat?
Duitsquote:
Maar jij moet dan ook goed voor de kleintjes zorgenquote:
niet nu hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar jij moet dan ook goed voor de kleintjes zorgen
En daar kan je maar beter goed nuchter voor zijn anders schijten ze de hele bende onderquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet nu hoor![]()
morgenochtend weer wel ja![]()
Duits heerst...quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Duits
Hoe wist je dat ik van Duits hou?
Rotgeallieerdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Duits heerst...
Het is jammer dat de geschiedenis zo gelopen is als hij is gelopen, anders hadden we allemaal al een jaar of 50/60 Deutsch geredet...
Godver ik ben het nog nooit met iemand zo eens geweest als nuquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Stelling:
Bier uit 25cl flesje met twist-off dop () is minder lekker dan hetzelfde biermerk uit een 30cl of zelfs 50cl fles
Bier uit 25cl flesje minder lekker dan 30/50cl flessen?
» Ja
» Nee
» Maakt niks uit
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik stem Ja, alleen het idee al dat bier ontketend moet worden door een draaidop![]()
Daarbij komend, 25 cl is geen hoeveelheid, en bier moet uit donker glas komen, niet uit dat 'trendy' lichte groene glas, het zijn verdomme geen breezers.
Dank u welquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Godver ik ben het nog nooit met iemand zo eens geweest als nu
Zolang je de ervaring rijk bent mag je erover meepratenquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:40 schreef onderjas het volgende:
Ik heb ook ja gestemd. Het smaakt slechter, ookal heb ik het nog niet zo vaak gehad.
Ik stemde ook ja endequote:
Hoi beelzquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Zolang je de ervaring rijk bent mag je erover meepraten
Hoi onderjas
het gaat idd traag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
GVD mensen!! POSTEN!!!!!
Ik wil iets te doen hebben deze nog veel te vroege nacht!
Pannen des daks moeten dan ook geheerscht worden..quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
gij heerscht dan ook de pannen van het dak ende [afbeelding]
*stilquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pannen des daks moeten dan ook geheerscht worden.. [afbeelding]
Ja, diep he?quote:
oeh zon mooie witte me blauwe letters en sierkrullenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, diep he?
*tegeltje gaat zoeken om op te zetten..
Ik zei altijd:quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, diep he?
Een rel beginnen? Ik heb net een ban in TRU gekregen... ik denk niet als ik een rel start in R&P hier dan nog wel mag komenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
GVD mensen!! POSTEN!!!!!
Ik wil iets te doen hebben deze nog veel te vroege nacht!
Begin een rel ofzo!
Niets zo charmant als een tegeltje aan de wandquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, diep he?
Deadlock niet, die ligt out te gaan op een matras in m'n kamer...quote:
hoeveel van wat heeft ie gehad danquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Deadlock niet, die ligt out te gaan op een matras in m'n kamer...
Ik heb een hekel aan OP's copy pastenquote:
Toen hij binnenkwam vrij veel bier... Toen hij van de baab ging roken vroeg hij of ik dan wel even een matras wilde pakken... Liggend kan hij beter blowen zei 'ie...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoeveel van wat heeft ie gehad dan
LOL ik had net bijna Deadlock nog gebeld enzo om te vragen of hij een baab wou doen... vanaf morgenmiddag heeftie vakantie toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Deadlock niet, die ligt out te gaan op een matras in m'n kamer...
Rieneir is ook zo'n stonerquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam vrij veel bier... Toen hij van de baab ging roken vroeg hij of ik dan wel even een matras wilde pakken... Liggend kan hij beter blowen zei 'ie...
Geen idee... Hij moet er wel om half 9 uit, net als ik...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:31 schreef beelz het volgende:
[..]
LOL ik had net bijna Deadlock nog gebeld enzo om te vragen of hij een baab wou doen... vanaf morgenmiddag heeftie vakantie toch?
Niet echt... tis een principe kwestie enzo...quote:
Arbeidersquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Geen idee... Hij moet er wel om half 9 uit, net als ik...
Je bent zelf een arbeider...quote:
als de laatste poster gewoon de nieuwe opent is er ook niets aan de handquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet echt... tis een principe kwestie enzo...
Als ik de laatste ben in topic dan open ik hem wel maar anders niet. Das gewoon handig voor iedereen want iedereen weet dat ik hem niet open als iemand hem niet opent... scheelt dubbel topic en dus scheelt het modjes werk en ook het eeuwige gejank van de huilies die dan in mijn topic gaan roepen dat hun topic eerder was... Tis beter voor mijn mojo.
Ja maar ik meld dus alvast dat ik hem niet open en dan is er dus iemadn (whoops nu dus) die zegt dat hij hem dan wel opent. Dan zjin we klaar enzo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
als de laatste poster gewoon de nieuwe opent is er ook niets aan de hand
Dag!quote:
Neequote:
Hallo ex-doctergangerquote:
Je bent gister ook te lang wakker gebleven enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee
Fanta.
Ben een beetje brak van het gezuip de afgelopen dagen
He docterbewonerquote:
Er is maar 1 oplossing tegen brakheid... En dat is alcohol...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee
Fanta.
Ben een beetje brak van het gezuip de afgelopen dagen
Ja, en weer veel te veel gezopen, en te weinig geslapen, en dat al dagen achtereenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Je bent gister ook te lang wakker gebleven enzo
En frituurvoedselquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Er is maar 1 oplossing tegen brakheid... En dat is alcohol...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Er is maar 1 oplossing tegen brakheid... En dat is alcohol...
We zouden dubbelgangers kunnen zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, en weer veel te veel gezopen, en te weinig geslapen, en dat al dagen achtereen
Ohja, die was ik bijna vergeten...quote:
Kinderen zouden gewoon ook om 8 uur naar hun werk moeten gaan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Om half negen lopen al die kut buurtkinderen weer op straat te schreeuwen.
Ik haat kinderen
Wij hadden laatst kinderen door de wijk heen rennen en gillen terwijl ik worstelen aan het kijken was... toen hebben we een raam open gedaan en lege bierflesjes naar ze gegooid... dat helptquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Om half negen lopen al die kut buurtkinderen weer op straat te schreeuwen.
Ik haat kinderen
En ik open hem nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij is bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |