quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Nieuwe stond al klaar...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij is bijna vol.
Iedereen 1 klaarzetten en alleen in je eigen topic postenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
We kunnen ook vast deel 141-150 openen, scheelt alweer
Dude... Sinds wanneer zet jij je eigen slotjes?quote:
Leuk idee voor een subforum... Topics waar alleen de TS in kan posten... Elke user 1 topic...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Iedereen 1 klaarzetten en alleen in je eigen topic posten![]()
Sinds ik undercover mod ben wat denk jij dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Dude... Sinds wanneer zet jij je eigen slotjes?
Wat heb jij in TRU gedaan danquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Sinds ik undercover mod ben wat denk jij dan?
Ik regel trouwens ook alle zaken achter de schermen in R&P... dacht je echt dat er zoveel mensen waren met problemen? Als Fok! mij niet had dan was R&P al helemaal weggeweest enzo
Dat is op een mysterische wijze verdwenen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat heb jij in TRU gedaan dan
Zorgen dat niemand ziet dat ik eigenlijk een mod ben.. mods krijgen toch geen bans enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat heb jij in TRU gedaan dan
De Maya's hebben het gedaan!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is op een mysterische wijze verdwenen...![]()
Ik vind hem eigenlijk vrij slecht... te veel blur en te weinig frames bij het hoofd afrukkenquote:
Wat kijkt'ie moeilijk...quote:
We zouden er een topic over kunnen openen in TRU... Heb alleen geen bewijzen meer...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
De Maya's hebben het gedaan!
Godver ik heb alle bewijzen hier maar ik mag niet in TRU postenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:51 schreef whoops het volgende:
[..]
We zouden er een topic over kunnen openen in TRU... Heb alleen geen bewijzen meer...
Toch niet dus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:07 schreef onderjas het volgende:
Ik ben slapen denk ik.
Ze willen de waarheid gewoon helemaal niet...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Godver ik heb alle bewijzen hier maar ik mag niet in TRU posten
Beter... Proost...quote:
Het antwoord ligt in de graancirkels ten opzichte van de poolster.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:51 schreef whoops het volgende:
[..]
We zouden er een topic over kunnen openen in TRU... Heb alleen geen bewijzen meer...
Ik doek dat subforum morgen opquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Ze willen de waarheid gewoon helemaal niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |