quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Nieuwe stond al klaar...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij is bijna vol.
Iedereen 1 klaarzetten en alleen in je eigen topic postenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
We kunnen ook vast deel 141-150 openen, scheelt alweer
Dude... Sinds wanneer zet jij je eigen slotjes?quote:
Leuk idee voor een subforum... Topics waar alleen de TS in kan posten... Elke user 1 topic...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Iedereen 1 klaarzetten en alleen in je eigen topic posten![]()
Sinds ik undercover mod ben wat denk jij dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Dude... Sinds wanneer zet jij je eigen slotjes?
Wat heb jij in TRU gedaan danquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Sinds ik undercover mod ben wat denk jij dan?
Ik regel trouwens ook alle zaken achter de schermen in R&P... dacht je echt dat er zoveel mensen waren met problemen? Als Fok! mij niet had dan was R&P al helemaal weggeweest enzo
Dat is op een mysterische wijze verdwenen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat heb jij in TRU gedaan dan
Zorgen dat niemand ziet dat ik eigenlijk een mod ben.. mods krijgen toch geen bans enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat heb jij in TRU gedaan dan
De Maya's hebben het gedaan!quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is op een mysterische wijze verdwenen...![]()
Ik vind hem eigenlijk vrij slecht... te veel blur en te weinig frames bij het hoofd afrukkenquote:
Wat kijkt'ie moeilijk...quote:
We zouden er een topic over kunnen openen in TRU... Heb alleen geen bewijzen meer...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
De Maya's hebben het gedaan!
Godver ik heb alle bewijzen hier maar ik mag niet in TRU postenquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:51 schreef whoops het volgende:
[..]
We zouden er een topic over kunnen openen in TRU... Heb alleen geen bewijzen meer...
Toch niet dus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:07 schreef onderjas het volgende:
Ik ben slapen denk ik.
Ze willen de waarheid gewoon helemaal niet...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Godver ik heb alle bewijzen hier maar ik mag niet in TRU posten
Beter... Proost...quote:
Het antwoord ligt in de graancirkels ten opzichte van de poolster.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:51 schreef whoops het volgende:
[..]
We zouden er een topic over kunnen openen in TRU... Heb alleen geen bewijzen meer...
Ik doek dat subforum morgen opquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Ze willen de waarheid gewoon helemaal niet...
quote:
It's about time...quote:
Goed plan... Ik rook hier het kontje op en draai maar geen nieuwe meer...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ga nog even een dikke jonko roken en dan slapen denk ik...
Dan drai ik die nieuwe wel, je weet me te wonen toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Goed plan... Ik rook hier het kontje op en draai maar geen nieuwe meer...
Maar een biertje kan natuurlijk nog wel...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Goed plan... Ik rook hier het kontje op en draai maar geen nieuwe meer...
Ik mis je debian logoquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:58 schreef whoops het volgende:
Ik had ook nog nooit eerder een zilveren negerin gezien, t'is effe wennen...
Dude ik heb werk...quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan drai ik die nieuwe wel, je weet me te wonen toch?
Hmmm ja... Die moet er eigenlijk nog wel even bij... Gelukkig moet ik morgen werken, tijd zat...quote:
Dude ik heb geen werk en dat wil ik zo houden en naar jou toe fietsen klinkt als werk enzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Dude ik heb werk...Als jij nu naar mij toe fietst kunnen we om 8 uur die baab aansteken... (Dan draai ik wel...)
Dat was een quickyquote:
Maar desalniettemin, slaap lekker!quote:
* schudt alle blikjes op de tafel.....quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:00 schreef cerror het volgende:
Ik open nog even een biertje,
Zeggen dat het de laatste is is als dringen vor de gaskamer...quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:01 schreef whoops het volgende:
[..]
* schudt alle blikjes op de tafel.....
Ik haal ook nog effe een nieuwe... De laatste...
Shit, het is echt de laatste...quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:01 schreef whoops het volgende:
[..]
* schudt alle blikjes op de tafel.....
Ik haal ook nog effe een nieuwe... De laatste...
Ik heb nog 2 halve liters.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Shit, het is echt de laatste... [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeggen dat het de laatste is is als dringen vor de gaskamer...
Luger in je nek?quote:
Ja gedwongen om meer bier te drinken enzoquote:
Ik heb geen zin om te gaan rekenen maar volgens mij is dat meer dan 1 blikje...quote:
Behalve als je blikjes van eenhalve liter hebtquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan rekenen maar volgens mij is dat meer dan 1 blikje...
Ik heb nog 5 kisten Dommelschquote:
Luger, kan je dat drinken? Zo ja, kan je het mixen met whiskey of amaretto? Want dat heb ik nog wel...quote:
Drink gewoon die whiskey puur jij mietjequote:Op woensdag 20 juli 2005 02:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Luger, kan je dat drinken? Zo ja, kan je het mixen met whiskey of amaretto? Want dat heb ik nog wel...
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Luger, kan je dat drinken? Zo ja, kan je het mixen met whiskey of amaretto? Want dat heb ik nog wel...
Hmmm... Daar kan je hooguit mee roeren...quote:
en cerror drinkt hollandia dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Behalve als je blikjes van eenhalve liter hebt
En dat is verdomd puik als je hebt mij vraagtquote:
Heheheh en door Majaquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:14 schreef whoops het volgende:
Misschien kunnen we de BeF reeks laten sponsoren door Hollandia...
Ik heb de hele tijd het gevoel of ik al op lowlands zit...
Jouw supermarkt heet Albert Heijn enzo... en dat hebben ze dus bij ale AH'squote:Op woensdag 20 juli 2005 02:15 schreef whoops het volgende:
Bij mijn supermarkt hebben ze een gare Hollandia-kloon genaamd "Bier"...
[afbeelding]
Ik niet... zelfs niet op lowlands waar we toch een tray per persoon per dag wergwerkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben wel eens 3 dagen slecht geweest van Holandia
Boeiend hoe die heet... Het is degene die het meest dichtbij zit en ze hebben er bier...quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Jouw supermarkt heet Albert Heijn enzo... en dat hebben ze dus bij ale AH's
Was je op Lowlands?quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben wel eens 3 dagen slecht geweest van Holandia
Nee, thuis in de tuinquote:
Klinkt ook meer als een merk voor boter ofzo...quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Gouden Zegel, da's ook van dat vergif.
Hehe... Zolang er een grasveld is waar je kan zuipen...quote:
precies, en een dikke bak muziekquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Hehe... Zolang er een grasveld is waar je kan zuipen...
mag je mij uitleggen hoe je ongemerkt 72 halve liters langs de tassencontrole krijgtquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik niet... zelfs niet op lowlands waar we toch een tray per persoon per dag wergwerken
quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:15 schreef whoops het volgende:
Bij mijn supermarkt hebben ze een gare Hollandia-kloon genaamd "Bier"...
[afbeelding]
Dude das niet moeilijk want ik ben in de 5 jaar dat ik er ben geweest nog nooit goed gecontroleerd en we kopen ook nog op het terrein zelfquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag je mij uitleggen hoe je ongemerkt 72 halve liters langs de tassencontrole krijgt
Hee bier-met-een-w-monster...quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:26 schreef Janetje het volgende:
Bieeeeewwwwrrr
Nope, bavaria, net iets minder erg....quote:
quote:
jamaar als ik 72 halve liters in men backpack stop zit ie vol, dus of je bent zon type dat met otto's sleept of je zit te lullenquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude das niet moeilijk want ik ben in de 5 jaar dat ik er ben geweest nog nooit goed gecontroleerd en we kopen ook nog op het terrein zelf
Ik ben een exmarinier met 2 plunjebalenquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
jamaar als ik 72 halve liters in men backpack stop zit ie vol, dus of je bent zon type dat met otto's sleept of je zit te lullen
Wij hadden een steekwagentje dit jaar...quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
jamaar als ik 72 halve liters in men backpack stop zit ie vol, dus of je bent zon type dat met otto's sleept of je zit te lullen
oke daar kun je wel wat in kwijt jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben een exmarinier met 2 plunjebalen
You do the math.
Hey.. pssssst...quote:
wel tekenent eigenlijk dat iedereen zoveel bier meeneemt want op een goed festifal ben je continu op het festivalterein om bands te bekijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Wij hadden een steekwagentje dit jaar...
nou vertel eensquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey.. pssssst...weet je wat cerror zei?
bieeeeewwwrrrrrrquote:
Wij nemen meestal ook weer bier mee terug, ik heb namelijk een pleurishekel aan lauw bier dus ik drink het alleen als ik op de camping kom en de supermarkt is dicht...quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
wel tekenent eigenlijk dat iedereen zoveel bier meeneemt want op een goed festifal ben je continu op het festivalterein om bands te bekijken
daarom neem ik ook nooit meer dan 12 blikjes meequote:Op woensdag 20 juli 2005 02:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Wij nemen meestal ook weer bier mee terug, ik heb namelijk een pleurishekel aan lauw bier dus ik drink het alleen als ik op de camping kom en de supermarkt is dicht...
quote:
Daarom drink ik ze ook in grote getale.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Bij Hollandia verneem ik er na 6 toch niks meer van
hoe naiefquote:Op woensdag 20 juli 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]ik had het ook niet zien aankomen...
Je kent me toch...quote:
Je wil ook niet weten hoe zwaar de rij voor me is en de weg naar camping 2quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke daar kun je wel wat in kwijt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |