Had gekund, maar zo is het makkelijker.quote:
Nou, het is eigenlijk wel een php-project.quote:Maar het is natuurlijk geen php-project met allerlei uitgebreide opties e.d.
Goed punt! Ga ik gelijk aanpassen. Bedankt voor de tip!quote:Misschien wel handig om als je iemands profiel bekijkt, dat de regio's eronder ook aanklikbaar zijn om snel te kijken of er nog meer modellen of fotografen zijn. Nu moet je een paar stappen terug.
Morgen overdag ben ik beestjes op de foto zetten hoor, maar daarna weer snel aanwezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef huiz het volgende:
[tip]Pea4fun is heel snel met terugmailen[/tip]
Ik had een nog snellere manierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef huiz het volgende:
[tip]Pea4fun is heel snel met terugmailen[/tip]
hier snap ik niks vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben ingelogt maar kan verder niets
Maar zal wel goed zitten?
Profiel aanpassen??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als je ingelogd bent, kun je, als het goed is, je profiel aanpassen. Ook kun je als je ingelogd bent op die site de gegevens van fotograferen en/of andere modellen bekijken (mits die ze ook hebben ingevuld).quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent, kun je, als het goed is, je profiel aanpassen. Ook kun je als je ingelogd bent op die site de gegevens van fotograferen en/of andere modellen bekijken (mits die ze ook hebben ingevuld).
Ik zie dat je nog geen wachtwoord hebt opgestuurd om mee in te loggen. Pas als je dat gedaan hebt kun je inloggen, je profiel wijzigen en de profielen van anderen bekijken. Je kunt je wachtwoord mailen naar RonaldV, pea4fun (pea4fun@hotmail.com) en mij (emielh@planet.nl).quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:03 schreef Subhuman het volgende:
Vanaf vandaag kunnen alle fotografen en modellen een foto naar keuze toevoegen bij hun profiel!
Bij voorkeur is dit natuurlijk een mooie pasfoto die gemaakt is door een van de fotografen die ook op de lijst staat.
tuurlijk dat snap ik ook maar misschien duidelijk als er gewoon een invulveld bij komt voor dat soort info.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:36 schreef Merel het volgende:
Dat kan iedereen toch in de extra info zetten?
Ik neem haar mee naar de Lek-meeting...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef RonaldV het volgende:
wil je haar ook op de lijst hebben?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik neem haar mee naar de Lek-meeting...
Precies...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Genoeg keus bij de fotografen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |