abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:56:57 #157
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_29418354
ik vind het softe juist mooi

Wil zelf ook nog steeds een keer met RE wat studio shots maken
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:40:48 #158
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29420371
Ik vind het mooie foto's, maar dat softe is ook niet mijn keuze. Ik kan niet echt zeggen welke ik de beste foto's vind, de poses zijn allemaal verschillend en dus niet goed vergelijkbaar.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:45:32 #159
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29420473
Ik ben op dit moment bezig met de fotografen en modellen ontmoetingsplaats website!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:48:20 #160
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29420536
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met de fotografen en modellen ontmoetingsplaats website!
Kijk, DAT zijn berichten!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:58:11 #161
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29420740
RonaldV, wat denk je van een automatische OP generator?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:15:02 #162
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29421064
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:58 schreef Subhuman het volgende:
RonaldV, wat denk je van een automatische OP generator?
Ik neem aan voor dit topic?
Ik vind het wel een handig idee, maar hoe verwerk je nieuwe aanmeldingen en andere wijzigingen? Als dat steeds op de hand moet met de txt-file kun je het net zo goed laten zoals het is...
- Privacy Matters
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:20:30 #163
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29421145
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:15 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik neem aan voor dit topic?
Ik vind het wel een handig idee, maar hoe verwerk je nieuwe aanmeldingen en andere wijzigingen? Als dat steeds op de hand moet met de txt-file kun je het net zo goed laten zoals het is...
Is een keuze die je maakt... Ik kan de website best zo maken dat iedereen zichzelf daar aanmeldt, maar dan vervalt het nut van dit topic misschien een beetje. Op de website zouden bijvoorbeeld ook MSN- en/of e-mailadressen bijgehouden kunnen worden maar het is wel het handigst als iedereen die voor zichzelf kan aanpassen.

Wat mij wel een leuk idee lijkt is om ook de mogelijkheid te bieden sessies die gehouden zijn aan de hand van deze ontmoetingsplaats op de website te zetten. Zo kunnen andere fotografen en modellen anderen beoordelen en kijken of ze daar ook mee willen samenwerken.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:26:12 #164
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29421237
Ik moet weg, kun je vanavond ff in overleg via MSN/Yahoo/ICQ?
- Privacy Matters
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:30:11 #165
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29421282
Vanavond na 22.15, tot die tijd moet ik werken... M'n MSN is emiel116@hotmail.com, voeg me maar toe.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:18:28 #166
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29422094
Eerste opzet van de site is af... Nog superlelijk, dat weet ik, maar je kunt in elk geval controleren of ik alle gegevens goed heb overgetypt!

Het adres is http://model.emielhollander.nl
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:48:37 #167
15985 huiz
Man in Black
pi_29422494
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:18 schreef Subhuman het volgende:
... controleren of ik alle gegevens goed heb overgetypt!
Ik had me ook als model opgegeven, niet alleen fotograaf

Is die regio indeling wel handig? Ik ben mobiel genoeg om ook naar andere regio's te gaan eventueel. Is het handig om bij de regio's een lijstje te vermelden van modellen en fotografen uit omliggende regio's? Anders focus je te snel op alleen jouw regio denk ik.

En een link naar persoonlijke websites of portfolio's wordt ook nog ingebouwd zeker
Scope Pure Colombia BV
pi_29422732
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:18 schreef Subhuman het volgende:
Eerste opzet van de site is af... Nog superlelijk, dat weet ik, maar je kunt in elk geval controleren of ik alle gegevens goed heb overgetypt!

Het adres is http://model.emielhollander.nl
14.gif initiatief Submensch!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vliegvrager op 04-08-2005 16:10:07 (1.gif toegevoegd :@) ]
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_29422838
Thanks Logician, purplerose froosje en RonaldV!

Ik weet niet waar jullie 'soft' vandaan halen, maar in mijn ogen ziet dat er heel anders uit. Deze foto's hebben veel te veel contrast om soft genoemd te worden.
In de eerste foto van -Marjo- zit een korrel verwerkt, die op dit formaat niet te zien is Scherp is het wel degelijk.

En purplerose, deze foto's heeft Re niet gemaakt hé
pi_29423478
Soft zijn ze idd niet. Ik heb even de moeite genomen om op je site de andere plaatjes ook te bekijken, dus die neem ik even mee. In het algemeen sfeervolle portretten, technisch netjes uitgevoerd, maar...er is altijd een maar

• met uitzondering van de foto van Marjo kies je imho niet de mooiste uit de series (mother-mother: 4, Joyce: 3)
  • Alle 3 de modellen, maar vooral Joyce, komen in kleur toch echt beter tot hun recht dan in zw maar ik geef direct toe dat het mijn stokpaardje van me is
  • door mother-mother's hoofd zo krap te croppen krijgt ze een erg hoog voorhoofd en dat doet haar geen recht.
  • van mij had je een wat rustiger achtergrond mogen gebruiken

Vind het overigens leuk om te zien dat mother-mother echt heel verschillende gezichten kan hebben, en dat is ook een comppliment aan de fotograaf die dat goed weet te vangen
  • Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_29423608
    Heej dankjewel Vliegvrager!! Ik heb de foto's hier niet in 1e instantie neergezet om een 'beoordeling' te ontvangen (daar zijn andere topics voro), maar jouw kritische blik kan ik erg waarderen

De achtergrond.. daar ergerde ik me ook aan! Bij alle foto's was die zo gevlekt, maar bij sommige heb ik het helemaal zwart gemaakt omdat ik dat zelf veel prettiger vond. Helaas was er geen egaal gekleurde achtergrond in de studio aanwezig. Dit was nog de meest acceptabele

De foto's die ik hier laat zien zijn ook niet míjn persoonlijke favorieten. Enkele foto's waren door de modellen zelf al gepost op Fok!, vandaar deze keuze
      donderdag 4 augustus 2005 @ 15:27:07 #172
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_29424310
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 13:48 schreef huiz het volgende:

Ik had me ook als model opgegeven, niet alleen fotograaf
    Aangepast.
    quote:
    Is die regio indeling wel handig? Ik ben mobiel genoeg om ook naar andere regio's te gaan eventueel. Is het handig om bij de regio's een lijstje te vermelden van modellen en fotografen uit omliggende regio's? Anders focus je te snel op alleen jouw regio denk ik.
    Sowieso moet het kaartje nog op de website terecht komen. Als dan ook het kaartje bij de lijst met fotografen en modellen uit elke regio wordt weergegeven kan je eenvoudig naar andere regio's springen. Speciaal buurregio's erbij zetten lijkt me dan niet meer erg zinvol.
    quote:
    En een link naar persoonlijke websites of portfolio's wordt ook nog ingebouwd zeker
    Dat is wel de bedoeling, en nog veel meer!
      donderdag 4 augustus 2005 @ 15:53:19 #173
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_29424810
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:02 schreef Vliegvrager het volgende:
    13.gif initiatief Submensch!

13.gif ?? weet je het zeker?
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_29425045
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

13.gif ?? weet je het zeker?

*mompelt iets over niet zo goed zijn met cijfertjes enzo
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      donderdag 4 augustus 2005 @ 16:21:04 #175
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_29425258
    Haha!

Ik begreep wat je bedoelde, en daar gaat het om!
      donderdag 4 augustus 2005 @ 16:37:47 #176
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_29425532
    Aaah, komt dat daar vandaan! Ik zag het al vaker maar nooit geweten dat ze die posticoontjes bedoelden Misschien toch eens wat vaker het Fok woordenboek doorlezen
    Scope Pure Colombia BV
      donderdag 4 augustus 2005 @ 18:29:51 #177
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_29427227
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:09 schreef Icicle het volgende:
    Thanks Logician, purplerose froosje en RonaldV!

Ik weet niet waar jullie 'soft' vandaan halen, maar in mijn ogen ziet dat er heel anders uit. Deze foto's hebben veel te veel contrast om soft genoemd te worden.
    In de eerste foto van -Marjo- zit een korrel verwerkt, die op dit formaat niet te zien is Scherp is het wel degelijk.

En purplerose, deze foto's heeft Re niet gemaakt hé
    De foto's zoals ze hier geplaatst zijn kwamen een beetje soft over. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de moeite heb genomen om op mijn gemak naar je site te gaan, ik was druk met dingen hier, en moest ook nog even naar Erwtje. Er is niks mis met de foto's, en ze dragen duidelijk jouw 'handtekening'. Ik beloof je dat ik vanavond even op mijn gemak jouw site ga bekijken
    - Privacy Matters
    pi_29428118
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 18:29 schreef RonaldV het volgende:

Ik beloof je dat ik vanavond even op mijn gemak jouw site ga bekijken
    Dat is heel lief van je
    pi_29431521
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 19:26 schreef Icicle het volgende:

[..]

Dat is heel lief van je
    Je sig!!!!
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_29432322
    tvp
    pi_29441038
    op 14 juli was de mini-mini-meet 'Vliegvrager-Gutteguttetgut'. Eén van de resultaten:

nog één
    en nog één
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      FOK!fotograaf vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:47:16 #182
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_29441196
    tvp
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd