Kijk, DAT zijn berichten!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met de fotografen en modellen ontmoetingsplaats website!
Ik neem aan voor dit topic?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:58 schreef Subhuman het volgende:
RonaldV, wat denk je van een automatische OP generator?
Is een keuze die je maakt... Ik kan de website best zo maken dat iedereen zichzelf daar aanmeldt, maar dan vervalt het nut van dit topic misschien een beetje. Op de website zouden bijvoorbeeld ook MSN- en/of e-mailadressen bijgehouden kunnen worden maar het is wel het handigst als iedereen die voor zichzelf kan aanpassen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik neem aan voor dit topic?
Ik vind het wel een handig idee, maar hoe verwerk je nieuwe aanmeldingen en andere wijzigingen? Als dat steeds op de hand moet met de txt-file kun je het net zo goed laten zoals het is...
Ik had me ook als model opgegeven, niet alleen fotograafquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:18 schreef Subhuman het volgende:
... controleren of ik alle gegevens goed heb overgetypt!
14.gif initiatief Submensch!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:18 schreef Subhuman het volgende:
Eerste opzet van de site is af... Nog superlelijk, dat weet ik, maar je kunt in elk geval controleren of ik alle gegevens goed heb overgetypt!
Het adres is http://model.emielhollander.nl
Aangepast.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:48 schreef huiz het volgende:
Ik had me ook als model opgegeven, niet alleen fotograaf
Sowieso moet het kaartje nog op de website terecht komen. Als dan ook het kaartje bij de lijst met fotografen en modellen uit elke regio wordt weergegeven kan je eenvoudig naar andere regio's springen. Speciaal buurregio's erbij zetten lijkt me dan niet meer erg zinvol.quote:Is die regio indeling wel handig? Ik ben mobiel genoeg om ook naar andere regio's te gaan eventueel. Is het handig om bij de regio's een lijstje te vermelden van modellen en fotografen uit omliggende regio's? Anders focus je te snel op alleen jouw regio denk ik.
Dat is wel de bedoeling, en nog veel meer!quote:En een link naar persoonlijke websites of portfolio's wordt ook nog ingebouwd zeker
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:02 schreef Vliegvrager het volgende:
13.gif initiatief Submensch!
De foto's zoals ze hier geplaatst zijn kwamen een beetje soft over. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de moeite heb genomen om op mijn gemak naar je site te gaan, ik was druk met dingen hier, en moest ook nog even naar Erwtje. Er is niks mis met de foto's, en ze dragen duidelijk jouw 'handtekening'. Ik beloof je dat ik vanavond even op mijn gemak jouw site ga bekijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:09 schreef Icicle het volgende:
Thanks Logician, purplerose froosje en RonaldV!
Ik weet niet waar jullie 'soft' vandaan halen, maar in mijn ogen ziet dat er heel anders uit. Deze foto's hebben veel te veel contrast om soft genoemd te worden.
In de eerste foto van -Marjo- zit een korrel verwerkt, die op dit formaat niet te zien isScherp is het wel degelijk.
En purplerose, deze foto's heeft Re niet gemaakt hé
Dat is heel lief van jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:29 schreef RonaldV het volgende:
Ik beloof je dat ik vanavond even op mijn gemak jouw site ga bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |