hey dat ga ik ook doen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:48 schreef Subhuman het volgende:
Toeps: Kun je ook een mailtje sturen naar emielh@planet.nl? Dan maak ik een login voor je aan.
Is dat een aanmelding?quote:
Je hebt mail terug!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:35 schreef Toeps het volgende:
Mail gestuurd. (Eindelijk...)
Je had vast al gezien dat de plaatjes niet willen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef Ripley het volgende:
Hopelijk vindt Re het niet erg dat ik ze hier post, maar hij heeft een serie met mij geschoten voor een cadeautje en ik ben er blij meeDit zijn de 3 die ik zelf heb uitgekozen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Re is een held vind ik persoonlijk
Tijd voor een Re fanclub?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef Ripley het volgende:
Hopelijk vindt Re het niet erg dat ik ze hier post, maar hij heeft een serie met mij geschoten voor een cadeautje en ik ben er blij meeDit zijn de 3 die ik zelf heb uitgekozen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Re is een held vind ik persoonlijk
Het probleem heet picserver, die is traag. Kom even naar mijn MSN, als je wilt dat ik ze host.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien kun jij de plaatjes fixen?![]()
~edit¬ probleem fixedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien kun jij de plaatjes fixen?![]()
Mooie grote ogen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef Ripley het volgende:
thanks ronaldv, hier dus 1 van de resultaten
[afbeelding]
Edit: en de andere 2
[afbeelding]
[afbeelding]
Hele stijlvolle en mooie foto's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef Ripley het volgende:
thanks ronaldv, hier dus 1 van de resultaten
[afbeelding]
Edit: en de andere 2
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |