quote:Op maandag 18 juli 2005 23:01 schreef Mattt het volgende:
[..]
Vertel me is wat er zo leuk is aan groningen , het beeld van groningen is voor mij ; boeren en koeien en weilanden
2brothersquote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef taart het volgende:
ff terugkomend op Groningen:
Ik weet alleen dat er een discotheek is die The Palace heet.
Kut je hebt hem al geeditquote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef Renesite het volgende:
Tevens thipo
Ik ben reeds aan het typen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Veel cafe's.
JAGUAR, HELP ME EENS!
Im impressed.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Veel cafe's.
JAGUAR, HELP ME EENS!
Niet uit te houden?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar ik ga naar beneden want het is hier niet uit te houden! tot zo![]()
Niet met jouquote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nou volgens Yvonne moet er meer geneukt worden.
Lijkt me duidelijk dus![]()
Ik doelde ook niet op jou hoorquote:
Hmmm, ja maar wij zitten in PUB, we moeten een kleuterdisco houden in het buurthuisquote:Op maandag 18 juli 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ok, Groningen, das niet zo moeilijk. Groningen is de leukste en gezelligste studentenstad. Groningen een leuke binnenstad met heel heel veel kroegen en barretjes. Zo kan je makkelijk een hele avond vullen in de Drie Gezusters. Om te poolen is 24 uurs café Santana een leuk idee. Lekker rustig qua bezoekers en er wordt leuke muziek gedraait.
Om echte studentenballetjes te vinden ga je naar De Blauwe Engel en voor de leukere studenten kan je zeker in Huize Maas zitten. Door de aanwezigheid van politie op zaterdagavond vinden er in Groningen relatief weinig relletjes rond.
Onze school organiseert regelmatig feesten in een van de kroegen in de Poelestraat en Oosterstraat. In deze twee straten is het 's avonds altijd gezellig druk.
utrecht Retour 36,60quote:Op maandag 18 juli 2005 23:10 schreef Mattt het volgende:
Klinkt leuk , maar als het groningen is kom echt niet, mij te duur met vervoer.
Wat hij zegtquote:Op maandag 18 juli 2005 23:10 schreef Mattt het volgende:
Klinkt leuk , maar als het groningen is kom echt niet, mij te duur met vervoer.
Gelukkig hebben we altijd het DE-Café nog.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, ja maar wij zitten in PUB, we moeten een kleuterdisco houden in het buurthuis
Vergeet de vishoek nietquote:Op maandag 18 juli 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
Voor een discotheek kan je naar The Palace gaan, hier is het voornamelijk op donderdagavond erg druk wegens studentenavond. Er wordt wel gecontroleerd op leeftijd, net als bij de Drie maar als je er oud uitziet dan vragen ze er niet eens naar.
Ook kan je naar Two Brothers gaan, dat is in Harkstede net iets buiten Groningen. Natuurlijk kan je ook naar de hoeren gaan, zijstraten van de Fokkingestraat / Hardingestraat en Pelsterstraat. Ook bij de Muurstraat en volgens mij de Pijpstraat en Wipstraat kan je ook aan je trekken komen.
Woon in Tielquote:
Croisantjeeeeeeeequote:Op maandag 18 juli 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd het DE-Café nog.![]()
Jamaarjamaarjamaarquote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef Mattt het volgende:
[..]
Woon in Tiel.
Dus reken er maar 10 pleuro bij.
rond de 40 euro vind ik echt te duur![]()
Ja, maar wie zegt dat dit werkelijk serieus is?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef Brechtje het volgende:
Sorry, maar als ik vragen mag, waarom regelen we nu al een meeting etc?
Het is misschien veel beter om over een week erover verder te praten, omdat er dan waarschijnlijk meer pubers zijn die dit forum hebben ontdekt, en er nu al over beginnen is misschien al erg vroeg. Oke, het was allemaal mijn idee, maar na 1,5 er al over beginnen?Het forum is net gestart, en er moeten nog veel meer pubers komen.
Nee johquote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef Brechtje het volgende:
Het is misschien veel beter om over een week erover verder te praten, omdat er dan waarschijnlijk meer pubers zijn die dit forum hebben ontdekt, en er nu al over beginnen is misschien al erg vroeg. Oke, het was allemaal mijn idee, maar na 1,5 er al over beginnen?Het forum is net gestart, en er moeten nog veel meer pubers komen.
Je haalt me de woorden uit de mond. Tot zover zie ik het nog niet zo zitten.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef Brechtje het volgende:
zowiezo niet omdat bijna iedereen op vakantie gaatquote:Op maandag 18 juli 2005 23:19 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Tot zover zie ik het nog niet zo zitten.
Tsja zo als je zelf al zegt jij begon er overquote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef Brechtje het volgende:
Ook dat. En gewoon niet iemand die super snel gaat meeten.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
zowiezo niet omdat bijna iedereen op vakantie gaat
goed onderwerpquote:Op maandag 18 juli 2005 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
zowiezo niet omdat bijna iedereen op vakantie gaat
Ik heb zin in taart.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef taart het volgende:
Hot in Herre
Ik iig niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ook dat. En gewoon niet iemand die super snel gaat meeten.
die laptop op de benen is idd warmquote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef taart het volgende:
Hot in Herre
3 weken in de Jura met de caravan en ouders.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:22 schreef Petertjuhh het volgende:
Ja, waar gaat iedereen naar op vakantie?
Maar je hebt wel een lekkerder buikje.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:24 schreef Mattt het volgende:
Ben al geweest.
Wat een schooier-vakantie was dat.
Een week leven als zwerver is tof.
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Croisantjeeeeeeee
Capuchinoooooooooo
Jochem Meijer
't Harde of Wezep is helemaal middenin.quote:
't Harde!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
't Harde of Wezep is helemaal middenin.![]()
![]()
Die moet ik ook nog een keer kijkenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteren weer gezien
adehade chick chick![]()
Ik ga pas eind van het jaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:22 schreef Petertjuhh het volgende:
Ja, waar gaat iedereen naar op vakantie?
Hij is goed hoor!quote:
Geen ene holquote:Op maandag 18 juli 2005 23:28 schreef Little_Angel het volgende:
Is er nog wat boeiends op TV?
Nah.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:28 schreef Little_Angel het volgende:
Law and order op ned3quote:Op maandag 18 juli 2005 23:28 schreef Little_Angel het volgende:
Oef, helemaal fout he??quote:
27 jaar geleden bestond het ook al, daar stopte toen de reisbus naar Spaanse kust.quote:
Allang allemaal gezienquote:Op maandag 18 juli 2005 23:28 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Owh, ff kijke![]()
Happy Tree Friends op MTV![]()
en morgen is het dinsdagquote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
Typische maandagavond...
Wat een zwaar leven heb je toch ook.quote:
Dank u voor uwe medelevenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch ook.![]()
ff blazen gekkurdquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Little_Angel het volgende:
Pijn doordat ik een te heet aardappeltje in m'n giecheltje stak.
had ik ook vandaagquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Little_Angel het volgende:
waar zijt gij mijn edele fokker.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het is hier trouwens afgekoeld tot precies 30 graden
*herkenbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb eens 3 dagen lang last gehad door iets heets iets te snel te drinken. En dan echt een grote slok, dat was echt kut.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Little_Angel het volgende:
Ook een soort van blaasje nu?quote:
hahhah in m'n kamerquote:
Ik dacht dat 'ie al afgekoeld was.quote:
GA!!!quote:
Je hebt het gewoon warm, je moet niet meer naar zulke sites surfen!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahhah in m'n kamer![]()
Zie het vorige topic
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon warm, je moet niet meer naar zulke sites surfen!
Is kut! En die hoerige muggen hebben me ook lek gestoken.quote:
Ik heb een hor voor mn raam nuquote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Is kut! En die hoerige muggen hebben me ook lek gestoken..
Rijden er nog treinen?
Kut waarom komen ze daar toch altijd achter?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon warm, je moet niet meer naar zulke sites surfen!
mij ookquote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Is kut! En die hoerige muggen hebben me ook lek gestoken..
Rijden er nog treinen?
zet je webcam buiten neer en film het en verkoop voor veel euro;s door aan de TVquote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef Petertjuhh het volgende:
Morgen komt de vierdaagse bijna lang mn huis, leef met me mee.
hahhahaquote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef Renesite het volgende:
Geboortedatum: 1990-04-14
15 jarig pubertje met net wat haar op den piem0l die rond 12 uur rond surft en het warm heeft.
duhuh
Komt omdat je je periode hebt?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben moe. Maar slapen is kut.
Maar ik wil slapen, ik heb verdomme vakantie.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
zet je webcam buiten neer en film het en verkoop voor veel euro;s door aan de TV
Niemand die zegt dat je moet slapen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben moe. Maar slapen is kut.
Me ouders slapen al, en me broer ook, daar zit ik dan in me eentjequote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat je moet slapen hoor.![]()
Ik weet niet, zal wel iets van 10 (of eerder) uur zijn ofzo. Eerste jaar dat ik hier zit met de vierdaagse, eerst op een andere plek. Vroeger kwamen de eerste rond 5 uur langs ons huisquote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef Renesite het volgende:
Hoe vroeg dan Peter?
de waarheidquote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahhaha![]()
Trouwens dat zeggen mijn beste vriend en ik ook altijd
Ik leef niet mee.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik weet niet, zal wel iets van 10 (of eerder) uur zijn ofzo. Eerste jaar dat ik hier zit met de vierdaagse, eerst op een andere plek.
Little_Angelquote:Op maandag 18 juli 2005 23:45 schreef Little_Angel het volgende:
Nee, ik ben niet ongesteld..
Gewoon, geen zin om te slapen...
Vervelend man!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik weet niet, zal wel iets van 10 (of eerder) uur zijn ofzo. Eerste jaar dat ik hier zit met de vierdaagse, eerst op een andere plek. Vroeger kwamen de eerste rond 5 uur langs ons huisdat was pas erg
Dat is schijn denk ik.quote:
Maar ik ben niet rood momenteel.quote:
Welke?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
De slechste presenatrice van Nederland is nog wel dat wijf van TMF. Zo dom ook, jezus.
Heeft Yvonne ook soms.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:47 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Maar ik ben niet rood momenteel..
Zal wel na-PMS zijn.
Ja maar jij moet om 5 uur op ofzo..quote:Op maandag 18 juli 2005 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik leef niet mee.
Kut koters spelen hier op het schoolplein rond half 9
Vanochtend om 8 uur kreeg mijn vader het lumineuze idee om mijn ramen te gaan lappen.
Jeez
Idd. Zo van: "Maar ik mag schelden want ik ben ongesteld!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uitweg om dus op iedereen te schelden.
duh
Merle heeft een vriend hequote:Op maandag 18 juli 2005 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
Hey Roy,
Heb je al een goede tip gevonden om Merle verkering te vragen?![]()
![]()
Ervaringen uitwisselen....Brechtje?quote:
Des avonds bedoelde ik dus, 5 tot half 9quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ja maar jij moet om 5 uur op ofzo..
Maar dat kan uit!quote:
Veel voorkomend iets onder pubers.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Zo van: "Maar ik mag schelden want ik ben ongesteld!"
Ja, denk het dus wel!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ervaringen uitwisselen....Brechtje?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veel voorkomend iets onder vrouwlijke pubers.
Niet van den verboden vruchte gaan eten gij adam.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jeroen toch!
Neehoor Maar * RoOoYtJuH heeft Eva![]()
Ja, dat kan he, mannelijke....quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kut man ik ben bekaf ik duik me nest in
* Renesite volgt u op den voet zometeenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kut man ik ben bekaf ik duik me nest in
Het is een tweeling, tering hij heeft best wel een knap vriendinnetjequote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet van den verboden vruchte gaan eten gij adam.
Nee Meneer Renesitequote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet van den verboden vruchte gaan eten gij adam.
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite volgt u op den voet zometeen
Dankjequote:Op maandag 18 juli 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is een tweeling, tering hij heeft best wel een knap vriendinnetje![]()
Ik ga dus zo naar bed.quote:
Zekersquote:Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dankje
En trouwens jij wilde der zus toch?![]()
Als het even kan.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga dus zo naar bed.
Moet ik het je ook nog persoonlijk komen vertellen
Heet gewoon Renéquote:
Je mag op je webcam wel ff naar me zwaaien hoor.quote:
* brainster meldt zichquote:Op maandag 18 juli 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand zin om een keer Rene op te zoeken als ie aan het werk is?![]()
Albert Heijnquote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar werkt ie?
No!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand zin om een keer Rene op te zoeken als ie aan het werk is?![]()
Doetut niet sinds ik winxp hebquote:Op maandag 18 juli 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je mag op je webcam wel ff naar me zwaaien hoor.![]()
![]()
Omdat het AH is?quote:
Bij mij ook niet maar nu ineens wel weer....quote:
Welke danquote:Op maandag 18 juli 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij mij ook niet maar nu ineens wel weer....![]()
Ze heeft dan reiskosten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar woon je Jag?
Misschien dat ik wat kan regelen
Oh nee wacht ze was wat te jong voor jou he
We hebben een golff supermarkt in de stadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Alberthein hoef ik niet helemaal voor naar jouw streek. Daarom niet.![]()
hou je bekquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Petertjuhh het volgende:
Roy, mooie site![]()
http://www.supersound.nl.tt/
Golf is wel duur.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben een golff supermarkt in de stad![]()
In Hoogkerk ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben een golff supermarkt in de stad![]()
Ik kan het beterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hou je bek![]()
Zelf gemaakt hoor
Vondt het wel knap voor een 15 jarig kutjong met net haar op pik![]()
Of 1 Spar aan de Zonnelaan...quote:
Mooi liedje van Moby hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey BTW Jag Why does your hart feel so bad?
Geboortedatum: 0000-00-00quote:
Oooh weet ik veul ik dacht dat een schone jonkvrouw je hartje gebroken hadquote:
Ja, zeg maar tussen winkelcentrum Paddepoel en Zernike.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spar, zonnelaan?
helemaal bij de uni dan?
Paddepoel is best oke op sommige frontenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja, zeg maar tussen winkelcentrum Paddepoel en Zernike.
Heb momenteel alleen die 4 in de aanbieding. Zoek je er nog 1 dan?quote:
ffies downloadenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb momenteel alleen die 4 in de aanbieding. Zoek je er nog 1 dan?
Daar ja. Paddepoel heeft best wel een leuk winkelcentrum met Edah, Lidl en C1000. Fiets je een paar honderd meter verder heb je de AH in Selwerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paddepoel is best oke op sommige fronten
spar....
Bij de snelweg
Interessantquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar ja. Paddepoel heeft best wel een leuk winkelcentrum met Edah, Lidl en C1000. Fiets je een paar honderd meter verder heb je de AH in Selwerd.
Dat mag nietquote:
andere kant op, heb je vinkhuizen, nog 20min verder heb je ah hoogkerk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar ja. Paddepoel heeft best wel een leuk winkelcentrum met Edah, Lidl en C1000. Fiets je een paar honderd meter verder heb je de AH in Selwerd.
Ik voel een Groningen meet steeds dichterbij komen.quote:
Whehehe Aldi en Lidl zo dicht bij elkaar...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
andere kant op, heb je vinkhuizen, nog 20min verder heb je ah hoogkerk.
Bij die vinkhuizen in de buurt Aldi vinkhuizen, bij Selwerd heb je ook een Aldi![]()
I think that would be you and mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik voel een Groningen meet steeds dichterbij komen.![]()
Ga slapenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gaan ze het hebben over supermarkten! Hoe kansloos!
Niks mis mee hoor!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gaan ze het hebben over supermarkten! Hoe kansloos!
Like I said.quote:
Verrot duurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor!Wist je dat er maar liefst 9 Super de Boertjes in Groningen zitten?
Doei Reneetje!!quote:
HEY HEY HEY HEY! Wij hebben er ook !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor!Wist je dat er maar liefst 9 Super de Boertjes in Groningen zitten?
Wij hebben een Jan Lindersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
HEY HEY HEY HEY! Wij hebben er ook !![]()
Die hebben wij volgens mij weer niet. Ik ken wel een Jan Liefers, geldt dat ook?quote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die hebben wij volgens mij weer niet. Ik ken wel een Jan Liefers, geldt dat ook?![]()
Mjah was ook maar heel even hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
We hebben in dit hele topic vrijwel geen woord gesproken over de TT
Lekker taart etenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ging slapen!
En peter geen commentaar meer op me site
Tot morgen vanmiddag slaap lekker enzo weltrusten
Owja ik denk dat ik niet zo heel veel online zal zijn want me broertje is jarig
Namens al je vrienden op Fok voor je broertje:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ging slapen!
En peter geen commentaar meer op me site
Tot morgen vanmiddag slaap lekker enzo weltrusten
Owja ik denk dat ik niet zo heel veel online zal zijn want me broertje is jarig
is hij klant van opticien George de Jong?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Namens al je vrienden op Fok voor je broertje:
[afbeelding]
38 postsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En we zijn gewoon weer aan deel fucking 9 toe
Behalve dat we misschien gaan meetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef brainster het volgende:
* brainster verheugd zich op deel negen
Heb ik trouwens iets gemist ofzo?
34
Over een paar maanden misschien jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Behalve dat we misschien gaan meeten
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef Petertjuhh het volgende:
Rock ya body
Ja, echt geweldig nummerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef brainster het volgende:
[..]
gadverdamme, wat een kut nummer
je hebt het toch wel over dat nummer met al die dames?
Wat een baggernummer idd...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef Petertjuhh het volgende:
Wordt echt niemand ziek van dat nummer van Guus Meeuwis? Ze zenden hem nog steeds uit
300 en hij is vol dus na deze nog 23quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe zie je eigenlijk hoeveel posts een topic nog moet?
Als dit topic vol is ga ik ECHT Slapen
28
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef brainster het volgende:
[..]
gadverdamme, wat een kut nummer
je hebt het toch wel over dat nummer met al die dames?
27
In je My Active Topics lijst.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe zie je eigenlijk hoeveel posts een topic nog moet?
Als dit topic vol is ga ik ECHT Slapen
28
Iemand die graag wil?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:30 schreef Petertjuhh het volgende:
Wie maakt de volgende?
Maak jij dan de volgendequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:31 schreef Brechtje het volgende:
Wie heeft er nog nooit 1tje geopend?
* ik niet
Pauper, net te laat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik doe het wel?:)
Het is helaas democratisch beslistquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik doe het wel?:)
Zal aan het tijdstip liggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:32 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Het is helaas democratisch beslist![]()
btw: deze heeft wel veel minder views dan de vorige delen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |