ff blazen gekkurdquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Little_Angel het volgende:
Pijn doordat ik een te heet aardappeltje in m'n giecheltje stak.
had ik ook vandaagquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Little_Angel het volgende:
waar zijt gij mijn edele fokker.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het is hier trouwens afgekoeld tot precies 30 graden
*herkenbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb eens 3 dagen lang last gehad door iets heets iets te snel te drinken. En dan echt een grote slok, dat was echt kut.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef Little_Angel het volgende:
Ook een soort van blaasje nu?quote:
hahhah in m'n kamerquote:
Ik dacht dat 'ie al afgekoeld was.quote:
GA!!!quote:
Je hebt het gewoon warm, je moet niet meer naar zulke sites surfen!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahhah in m'n kamer![]()
Zie het vorige topic
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon warm, je moet niet meer naar zulke sites surfen!
Is kut! En die hoerige muggen hebben me ook lek gestoken.quote:
Ik heb een hor voor mn raam nuquote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Is kut! En die hoerige muggen hebben me ook lek gestoken..
Rijden er nog treinen?
Kut waarom komen ze daar toch altijd achter?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon warm, je moet niet meer naar zulke sites surfen!
mij ookquote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Is kut! En die hoerige muggen hebben me ook lek gestoken..
Rijden er nog treinen?
zet je webcam buiten neer en film het en verkoop voor veel euro;s door aan de TVquote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef Petertjuhh het volgende:
Morgen komt de vierdaagse bijna lang mn huis, leef met me mee.
hahhahaquote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef Renesite het volgende:
Geboortedatum: 1990-04-14
15 jarig pubertje met net wat haar op den piem0l die rond 12 uur rond surft en het warm heeft.
duhuh
Komt omdat je je periode hebt?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben moe. Maar slapen is kut.
Maar ik wil slapen, ik heb verdomme vakantie.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
zet je webcam buiten neer en film het en verkoop voor veel euro;s door aan de TV
Niemand die zegt dat je moet slapen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben moe. Maar slapen is kut.
Me ouders slapen al, en me broer ook, daar zit ik dan in me eentjequote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat je moet slapen hoor.![]()
Ik weet niet, zal wel iets van 10 (of eerder) uur zijn ofzo. Eerste jaar dat ik hier zit met de vierdaagse, eerst op een andere plek. Vroeger kwamen de eerste rond 5 uur langs ons huisquote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef Renesite het volgende:
Hoe vroeg dan Peter?
de waarheidquote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahhaha![]()
Trouwens dat zeggen mijn beste vriend en ik ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |