Ze heeft dan reiskosten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar woon je Jag?
Misschien dat ik wat kan regelen
Oh nee wacht ze was wat te jong voor jou he
We hebben een golff supermarkt in de stadquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Alberthein hoef ik niet helemaal voor naar jouw streek. Daarom niet.![]()
hou je bekquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef Petertjuhh het volgende:
Roy, mooie site![]()
http://www.supersound.nl.tt/
Golf is wel duur.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben een golff supermarkt in de stad![]()
In Hoogkerk ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben een golff supermarkt in de stad![]()
Ik kan het beterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hou je bek![]()
Zelf gemaakt hoor
Vondt het wel knap voor een 15 jarig kutjong met net haar op pik![]()
Of 1 Spar aan de Zonnelaan...quote:
Mooi liedje van Moby hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey BTW Jag Why does your hart feel so bad?
Geboortedatum: 0000-00-00quote:
Oooh weet ik veul ik dacht dat een schone jonkvrouw je hartje gebroken hadquote:
Ja, zeg maar tussen winkelcentrum Paddepoel en Zernike.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spar, zonnelaan?
helemaal bij de uni dan?
Paddepoel is best oke op sommige frontenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja, zeg maar tussen winkelcentrum Paddepoel en Zernike.
Heb momenteel alleen die 4 in de aanbieding. Zoek je er nog 1 dan?quote:
ffies downloadenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb momenteel alleen die 4 in de aanbieding. Zoek je er nog 1 dan?
Daar ja. Paddepoel heeft best wel een leuk winkelcentrum met Edah, Lidl en C1000. Fiets je een paar honderd meter verder heb je de AH in Selwerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paddepoel is best oke op sommige fronten
spar....
Bij de snelweg
Interessantquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar ja. Paddepoel heeft best wel een leuk winkelcentrum met Edah, Lidl en C1000. Fiets je een paar honderd meter verder heb je de AH in Selwerd.
Dat mag nietquote:
andere kant op, heb je vinkhuizen, nog 20min verder heb je ah hoogkerk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar ja. Paddepoel heeft best wel een leuk winkelcentrum met Edah, Lidl en C1000. Fiets je een paar honderd meter verder heb je de AH in Selwerd.
Ik voel een Groningen meet steeds dichterbij komen.quote:
Whehehe Aldi en Lidl zo dicht bij elkaar...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
andere kant op, heb je vinkhuizen, nog 20min verder heb je ah hoogkerk.
Bij die vinkhuizen in de buurt Aldi vinkhuizen, bij Selwerd heb je ook een Aldi![]()
I think that would be you and mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik voel een Groningen meet steeds dichterbij komen.![]()
Ga slapenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gaan ze het hebben over supermarkten! Hoe kansloos!
Niks mis mee hoor!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gaan ze het hebben over supermarkten! Hoe kansloos!
Like I said.quote:
Verrot duurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor!Wist je dat er maar liefst 9 Super de Boertjes in Groningen zitten?
Doei Reneetje!!quote:
HEY HEY HEY HEY! Wij hebben er ook !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor!Wist je dat er maar liefst 9 Super de Boertjes in Groningen zitten?
Wij hebben een Jan Lindersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
HEY HEY HEY HEY! Wij hebben er ook !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |