Dierenmanierenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 TV-programma's met een dier in de hoofdrol en in de programmanaam
Briljant. Is dit leuk bedoeld, ik hoop het want ik zit echt hardop te lachen. Hoe kom je er op ? Ik wil meer van je zien. Ik ken je niet maar dat is waarschijinlijk mijn schuld, ik hoe te veel vast aan de oude kliek. Maar de humor komt uit alle gaten. Ga door, echt ga door, je doet er dan ook meer mensen een plezier mee. Legendarische post iig. Ik ga hem bookmarken.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef Nano het volgende:
Slotje.
Warm. De vrouw die ik bedoel komt inderdaad uit The Bold. De man is jarenlang op SBS6 te zien geweest.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:14 schreef Ole het volgende:
Niet die van The Bold and the Beautiful?
Sally
en Ridge dan of Thorne
Nog erger..quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Misschien doen hun exen het met elkaar ?
100 punten voor Duiveltja!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:44 schreef Duiveltja het volgende:
De exen waren zo gay dat ze weer hetero zijn geworden?
De Plashoevequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:10 schreef Ole het volgende:
Hoe heette de stamkroeg van André Hazes in Vinkeveen?
Oh ja, dat was de chauffeur en verloofde van Gerard Joling, ene Wino, maar die bedoelde ik eigenlijk niet, de (homosuele)man waar ik het over heb is inmiddels getrouwd, en heeft kinderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
Gerard Joling, met de zus van Marco Borsato en de vriend wiens naam iemand anders hier vast en zeker wel nog weet.
Hebben ook een kind en is Gerard daar geen peetvader van oid?
Los 'm dan ff op, dan mag jij weer!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
IK heb nog van die leuke vragen maar nee hoor de homo's moeten weer eerst
Lukt het met al die hints ook niet?quote:
Ik heb geen flauw idee...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:35 schreef doeka het volgende:
Deze man schreeuwde vroeger, daarna had-ie een herberg, maar door ruzie met een dronken vrouw, is-ie vanuit z'n eigen huis gaan presenteren, zijn kinderen deden ook mee.
In het echt is deze "papa" onlangs naar Blaricum verhuisd.
Zo moet het toch wel lukken?
![]()
Dacht haar laast te horen als voice-over; kan ook een herhaling geweest zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Welk beroep oefent Maya Eksteen tegenwoordig uit ?
Hoer? Hostess Mc Donalds?quote:
Ze doet het wel op z'n Frans.quote:
Beide niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:08 schreef Ole het volgende:
is het nu een Fok!ster of een BN-er?
Olsen twin..Britney, JLo, Rebecca Loos, Anglina Jolie, Jeniffer Aniston,quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beide niet.. Maar wel iemand over wie in SHO is gepost.
Oh, daar had ik even overheen gelezenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:42 schreef Ole het volgende:
Tis geen Nederlandse..
Jessica Simpson, Ashlee Simpson, Kelly Osbourne, Paris Hilton,![]()
Volgens mij wel ja. Ik heb het net even opgezocht. Die Hans kan ik me dan nog wel herinnerenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Had zijn niet gewonnen in PE1?
Hoera!quote:
Nee, is een Amerikaanse staat, tip: ze dragen er van die leuke rokjes!quote:
Hawaii? Dat is toch ook een staat?quote:Op zondag 31 juli 2005 09:18 schreef doeka het volgende:
[..]
Nee, is een Amerikaanse staat, tip: ze dragen er van die leuke rokjes!
![]()
Aloha! dat is goed!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hawaii? Dat is toch ook een staat?
Gerard Joling.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander had een nummer-1 hit in Japan ?
Hij flikt het em welquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
Joling was ergens op de Filipijnen of Maleisië idd
Hepie en Hepiequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Wie lag op haar kussen stil te dromen ?
Moeilijke:quote:
Nee. Maar hij is steen-goed. Steen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:22 schreef tong80 het volgende:
Sammy Davis jr ? Verder zou ik het niet meer weten.
Zou het je wel willen zeggen,maar er doen ook andere mensen mee.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ok ik snap je hint maar heb geen idee verdomme
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ja ken hem wel, maar vind hem niet leuk
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
JA!
There's no sex in the champagne room!
Hij had het zelfs uitgebracht als single met clip erbij die je wel eens voorbij zag komen op MTVquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
JA!
There's no sex in the champagne room!
Precies!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij had het zelfs uitgebracht als single met clip erbij die je wel eens voorbij zag komen op MTV
Uhm....ONM iets van 2000, GTST meer dan 5000 en Goudkust 500?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel afleveringen van de drie bekendste Nederlandse soaps zijn er gemaakt.
Op welke serie is bovenstaande beschrijving van toepassing?quote:Komische televisieserie over klas 3C van de Hugo de Groot-school, de conciërge en de leraren. De scenario's zijn geschreven door het aanstekelijke duo Harrie Jekkers en Koos Meinders.
Fort Alpa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op welke serie is bovenstaande beschrijving van toepassing?
Was dat niet die film met de titelsong Good to Go van Flamman & Abraxas?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
In welke speelfilm maakte Tatum Dagelet haar debuut ?
Nee een film uit de jaren 80 ze waqs een jaar of tien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Was dat niet die film met de titelsong Good to Go van Flamman & Abraxas? Ben even de titel kwijt....
Amsterdamned?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee een film uit de jaren 80 ze waqs een jaar of tien.
Pure gok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
Helemaal goed
Ze speelde het dochtertje van Huub Stapel en Monique van der Ven.
Ik dacht dat de bedoeling was dat degeen die de vraag goed beantwoordde, ook meteen een nieuwe vraag moest bedenken. Dus je vraag komt goed uit en ik weet geen antwoord erop ookquote:
Ja, maar niet het goeie antwoord tochquote:
Welke vraag ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef Svensational het volgende:
Die andere vraag was nog niet beantwoord.
Het dorpje is het laatste NS station voor Venloquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Ja ik gok ook maar wat en je hebt gelijk realiser ik me nu
Het is dus Tegelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het dorpje is het laatste NS station voor Venlo
Waar iemand Fort Alpha op antwoordde. Dat kan niet goed zijn als je kijkt naar het anagram.quote:
Na veel gepuzzel kom ik uit op "uit de school geklapt"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:11 schreef Iwan1976 het volgende:
HINT:
ANAGRAM: duitsalcoholgepekt (4 woorden)
Goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef doeka het volgende:
[..]
Na veel gepuzzel kom ik uit op "uit de school geklapt"
![]()
Doordat Georgina zei dat ie niet zo groot was?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:35 schreef BVO het volgende:
Hoe kwam het geslachtsdeel van Jort Kelder het afgelopen jaar in het nieuws?
quote:De 14 centimeter van Jort Kelder
Nadat zijn vriendin Georgina Verbaan röntgenfoto's erbij sleepte om te bewijzen dat haar boezem puur natuur is, heeft Quote-hoofdredacteur Jort Kelder nu zelf ook een gênant relletje.
Volgens weekblad HP/De Tijd probeerde Kelder Blvd-journaliste Nathalie Huigsloot (die onlangs een boek schreef over de dictator-praktijken van haar ex-werkgever Max Westerman) met ¤400 om te kopen.
Aanleiding: Huigsloot liet Kelder de tekst van hun interview lezen, waarin de Quote-voorman bekent dat zijn geslacht slechts 14 centimeter telt. Volgens HP bood Kelder geld om die lengte (op papier weliswaar) 3 centimeter op te rekken.
Op zijn eigen website reageert Kelder geïrriteerd maar berustend: ,,ik kan natuurlijk een rechtzaak starten en mijn ex-en als getuige oproepen, maar laten we dat niet doen.'' Voorlopig geen nieuwe röntgenfoto's, dus.
Achternaam goed, maar de geboorteplaats niet echt goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Hij heet Bulsara en volgens mij was het Malta
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:36 schreef Ole het volgende:
Zanzibar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |