Welke vraag ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef Svensational het volgende:
Die andere vraag was nog niet beantwoord.
Het dorpje is het laatste NS station voor Venloquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Ja ik gok ook maar wat en je hebt gelijk realiser ik me nu
Het is dus Tegelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het dorpje is het laatste NS station voor Venlo
Waar iemand Fort Alpha op antwoordde. Dat kan niet goed zijn als je kijkt naar het anagram.quote:
Na veel gepuzzel kom ik uit op "uit de school geklapt"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:11 schreef Iwan1976 het volgende:
HINT:
ANAGRAM: duitsalcoholgepekt (4 woorden)
Goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef doeka het volgende:
[..]
Na veel gepuzzel kom ik uit op "uit de school geklapt"
![]()
Doordat Georgina zei dat ie niet zo groot was?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:35 schreef BVO het volgende:
Hoe kwam het geslachtsdeel van Jort Kelder het afgelopen jaar in het nieuws?
quote:De 14 centimeter van Jort Kelder
Nadat zijn vriendin Georgina Verbaan röntgenfoto's erbij sleepte om te bewijzen dat haar boezem puur natuur is, heeft Quote-hoofdredacteur Jort Kelder nu zelf ook een gênant relletje.
Volgens weekblad HP/De Tijd probeerde Kelder Blvd-journaliste Nathalie Huigsloot (die onlangs een boek schreef over de dictator-praktijken van haar ex-werkgever Max Westerman) met ¤400 om te kopen.
Aanleiding: Huigsloot liet Kelder de tekst van hun interview lezen, waarin de Quote-voorman bekent dat zijn geslacht slechts 14 centimeter telt. Volgens HP bood Kelder geld om die lengte (op papier weliswaar) 3 centimeter op te rekken.
Op zijn eigen website reageert Kelder geïrriteerd maar berustend: ,,ik kan natuurlijk een rechtzaak starten en mijn ex-en als getuige oproepen, maar laten we dat niet doen.'' Voorlopig geen nieuwe röntgenfoto's, dus.
Achternaam goed, maar de geboorteplaats niet echt goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Hij heet Bulsara en volgens mij was het Malta
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:36 schreef Ole het volgende:
Zanzibar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |