100 punten voor Duiveltja!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:44 schreef Duiveltja het volgende:
De exen waren zo gay dat ze weer hetero zijn geworden?
De Plashoevequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:10 schreef Ole het volgende:
Hoe heette de stamkroeg van André Hazes in Vinkeveen?
Oh ja, dat was de chauffeur en verloofde van Gerard Joling, ene Wino, maar die bedoelde ik eigenlijk niet, de (homosuele)man waar ik het over heb is inmiddels getrouwd, en heeft kinderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
Gerard Joling, met de zus van Marco Borsato en de vriend wiens naam iemand anders hier vast en zeker wel nog weet.
Hebben ook een kind en is Gerard daar geen peetvader van oid?
Los 'm dan ff op, dan mag jij weer!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
IK heb nog van die leuke vragen maar nee hoor de homo's moeten weer eerst
Lukt het met al die hints ook niet?quote:
Ik heb geen flauw idee...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:35 schreef doeka het volgende:
Deze man schreeuwde vroeger, daarna had-ie een herberg, maar door ruzie met een dronken vrouw, is-ie vanuit z'n eigen huis gaan presenteren, zijn kinderen deden ook mee.
In het echt is deze "papa" onlangs naar Blaricum verhuisd.
Zo moet het toch wel lukken?
![]()
Dacht haar laast te horen als voice-over; kan ook een herhaling geweest zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Welk beroep oefent Maya Eksteen tegenwoordig uit ?
Hoer? Hostess Mc Donalds?quote:
Ze doet het wel op z'n Frans.quote:
Beide niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:08 schreef Ole het volgende:
is het nu een Fok!ster of een BN-er?
Olsen twin..Britney, JLo, Rebecca Loos, Anglina Jolie, Jeniffer Aniston,quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beide niet.. Maar wel iemand over wie in SHO is gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |