Ik luister voor onze modquote:Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mwa het is niet zo leuk maar wel grappig :p
Goed zoquote:Op maandag 18 juli 2005 21:01 schreef Renesite het volgende:
Ik luister nu gezellig met oortjes in
Ik ookquote:
Opnamegedoe staat klaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:05 schreef cyberrobin het volgende:
Volgensmij moet ik weg als Brechtje komt.. iemand die m kan opnemen?
Niet weer mijn TT jatten he?quote:
Hoe weet jij dat allemaalquote:
Neequote:Op maandag 18 juli 2005 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Komt ze ook gewoon in de studio?
Jij had alleen PUB Slowchat 7. De rest kwam pas nadat ik het had.quote:
waarvanquote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef taart het volgende:
Ze zit nu te wachten op een telefoontje
Nee volgens mij niet.quote:
Gauw openen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
String topic?Nog nooit van gehoord
![]()
Maar wel uit de modequote:
Eerst wilde ze nog Jemquote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef taart het volgende:
System of A Down, dat wil Brechtje toch niet?
die zijn leuk!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Maar wel uit de mode![]()
[afbeelding]
Dit soort ondergoed is in(Het hoeft niet perse van Paul Frank te zijn om het toch maar even betaalbaar te houden
)
pcies jaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef cyberrobin het volgende:
Je klinkt niet domalleen zacht, wel liev
Jaquote:
Ahwquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
En ik was niet verlegen, ik zei al, ik klink ZO dom op de radio
En me moeder praatte steeds tegen me, en ze liet me steeds tijdens het praten topics lezen, en dan viel de radio weer uit.
*poeft*
Liev stemmetje heb je.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
En me moeder praatte steeds tegen me, en ze liet me steeds tijdens het praten topics lezen, en dan viel de radio weer uit.
*poeft*
Goed van je.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
*poeft*
oeh, die op die site zijn leeeuuukquote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja
Maar duurrrr![]()
35 euro voor alleen dit setje
Je kan hem hier kopen trouwens (ook andere soorten) http://www.freshcotton.com/ en dan Girlz Undies
![]()
Mag ik je fan zijn brechtje?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
*poeft*
okayquote:Op maandag 18 juli 2005 21:36 schreef cyberrobin het volgende:
Ikke ga 'n film kijkenmzzls allemaal, tot morgen
![]()
Doei !quote:Op maandag 18 juli 2005 21:36 schreef cyberrobin het volgende:
Ikke ga 'n film kijkenmzzls allemaal, tot morgen
![]()
JA !quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
Nee ik klink niet lief
Dat lijkt zo, echt heel raar.
We gaan met zijn alle wel eens een PUB meting houden:P
Best beetje voorbarigquote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
Nee ik klink niet lief
Doe maar bij mij in de buurtquote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
Nee ik klink niet lief
Doeiquote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
Doei
Jaaa! ik eis wel dat het hier in de buurt is!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
Nee ik klink niet lief
Hahah, ja alleen zal dat wel heel moeilijk gaan worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
Nee ik klink niet lief
Groningen!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Mattt het volgende:
Nee, we doen dan gewoon utrecht centraal ofzo, het meest centraal gelegen.
Best goed idee nogquote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
Nee ik klink niet lief
Ja! 100% mee eensquote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Mattt het volgende:
Nee, we doen dan gewoon utrecht centraal ofzo, het meest centraal gelegen.
Wat voor internet heb je wel niet, jezus, hier draait alles heel netjes, wel niet de beloofde 5mbit maar jaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb de helft van het interview kunnen opnemen. De andere helft is niet gelukt omdat internet hier er ineens uitknalde door onweer. De rest hier zat meteen ook zonder internet.
Bij jou thuis?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
Nee ik klink niet lief
Groningen is centraal? Riiiight.quote:
En de andere helft krijgt geen bierstempelquote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hahah, ja alleen zal dat wel heel moeilijk gaan worden.
De helft mag niet van zijn/haar ouders dan ofzo..
Idd, utrecht cs , we kijken over 2 weekjes of dit forum nog steeds leeft, en dan kijken we wel verderquote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Groningen is centraal? Riiiight.
Doe dan gewoon Utrecht ofzo.
Maar goed, we moeten er uiteraard eerst voor zorgen dat dit subforum blijvend gaat worden!.
Utrecht zit in het midden = centraal!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
Utrecht?! das superver hier vandaanecht centraal ja..
Ditoquote:Op maandag 18 juli 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
Wel het meest centrale in het landquote:Op maandag 18 juli 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
Er is tenminste interessequote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Pub meeting, eigelijk zo'n slecht idee nog niet
in the pub natuurlijk, dan zal het wel een mini-mini meet wordenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Pub meeting, eigelijk zo'n slecht idee nog niet
Was jij niet _bigmac_ ?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat nou slijm slijm
Jullie zijn jaloers
Noord-Holland, tussen Den Helder en Alkmaar.quote:
Ja ooit toen ik nog een klein kut usertje was maar ik doe serieus mijn best om te beteren en ik heb nog geen klachten gehoord dusquote:
JAhoor? Je kent het?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Noord-Holland, tussen Den Helder en Alkmaar.
Zonder atlas.
whehe , kreeg een flashback , je liep altijd ' wat luister je nu ' helemaal vol te spammen voor je postcountquote:Op maandag 18 juli 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ooit toen ik nog een klein kut usertje was maar ik doe serieus mijn best om te beteren en ik heb nog geen klachten gehoord dus
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:11 schreef Mattt het volgende:
[..]
whehe , kreeg een flashback , je liep altijd ' wat luister je nu ' helemaal vol te spammen voor je postcount.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Welk nummer van system of a down was dat?
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hahhahawe hebben wel 18.000 inwoners hoor
poehpoehquote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hahhahawe hebben wel 18.000 inwoners hoor
Nogal ja. En geen fuck te doen.quote:
Noem mij geen aansteller, jij puber!quote:
Roept U maar?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:19 schreef Mattt het volgende:
Totally true, hoe laat ben je morgen bij me ?
26 graden ?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hier wel en me fucking raam kan niet open en het is hier nu 26 graden :s
Da's minder. Hier staat alles open, met als gevolg 22 muggenbultenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hier wel en me fucking raam kan niet open en het is hier nu 26 graden :s
Ah geen probleem dat je zo uitvalt tegen mij. Je bent ongesteldquote:Op maandag 18 juli 2005 22:19 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Noem mij geen aansteller, jij puber!
Zo, eindelijk eens iemand anders een puber noemen.
Helemaal niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ah geen probleem dat je zo uitvalt tegen mij. Je bent ongesteld![]()
ach iedereen verdient een tweede kans tochquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Welk nummer van system of a down was dat net op Fok radio?
Precies man.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ach iedereen verdient een tweede kans toch![]()
Zoo nu kan iedereen even medelijden hebben met mijquote:Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hier wel en me fucking raam kan niet open en het is hier nu 31.4 graden :s
*Medelijden heeft.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zoo nu kan iedereen even medelijden hebben met mij
Ik slaap op zolderquote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef Mattt het volgende:
31.4 graden ? Zet die verwarming uit man , GOOOODDMORNING![]()
*Meegelurkt heeft* Ik ga ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
PUB Meet? Heb ik wat gemist?
Hoezo op de zolder?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik slaap op zolderen de zon schijnt dus de hele dag op me kamer enzo
heb ik ook last vanquote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik slaap op zolderen de zon schijnt dus de hele dag op me kamer enzo
De helft zal wel weer niet komen omdat ze van hun ouders niet mogenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
*Meegelurkt heeft* Ik ga ook.. Als die komt.
.
Morgen 07.00 Utrecht CSquote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
PUB Meet? Heb ik wat gemist?
Mij ook welquote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Mattt het volgende:
[..]
De helft zal wel weer niet komen omdat ze van hun ouders niet mogen,
maar mij kan je zoiezo in iedergeval verwachten![]()
Denk het.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
Gaan we dan naar Utrecht?
Oh das wel leuk, daar kom ik toch al vrij regelmatig.quote:
Ik soms. Mja, wat gaan we doen dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh das wel leuk, daar kom ik toch al vrij regelmatig.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:36 schreef taart het volgende:
[..]
nee het was eigenlijk niet zo serieus bedoelt![]()
We kunnen niet naar de kroeg. Of er mogen alleen mensen mee van 16+.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:38 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik soms. Mja, wat gaan we doen dan?
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We kunnen niet naar de kroeg. Of er mogen alleen mensen mee van 16+.![]()
Dat vroeg ik net. Iemand suggesties?quote:
Omdat dat de grootste kamer van het huis isquote:
Arm schaap.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Omdat dat de grootste kamer van het huis isen de enigste vrije
Doe gewoon bij Brechtje thuis jo bier zatquote:Op maandag 18 juli 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We kunnen niet naar de kroeg. Of er mogen alleen mensen mee van 16+.![]()
Idd.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:43 schreef Brechtje het volgende:
Utrecht!
Maar ik denk dat we even een klein poosje moeten wachten, misschien komen er nog meer pubers etc, dus over een weekje kunnen we beter verder praten. Dit forum is nog maar 1,5 dag open
Nee mén, denk het niet .quote:Op maandag 18 juli 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
Er is geen tienerkroeg in Utrecht?
Het ontweer als de teringquote:Op maandag 18 juli 2005 22:42 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Arm schaap..
Pak de tent en parkeer hem in de tuin!.
Ey denk ook aan de 17 jarigen hequote:Op maandag 18 juli 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
Er is geen tienerkroeg in Utrecht?
Heel goed idee!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
Of we kunnen ook een meet organiseren in Six Flags. Daar heeft iedereen wat aan.
Onweer is leukquote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het ontweer als de tering
Neehoor maar dat doe ik morgen wel
BTW slapen in een tent is ook niet alles, want als daar de zon ff op schijnt ben je verder van huis![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef taart het volgende:
Ik ben niet zo'n meet-er al zeg ik het zelf
Roy toch.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heel goed idee!
Maarewaar ligt utrecht?
Dat is ook wel leuk idee ja, wel ver weg.. maar is te doen , maar veel mensen zullen er 40 euro niet voor over hebben als jongere denk ik (25 voor entree kaartje) (3 euro voor bus ) rest voor treinkaartje ..quote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
Of we kunnen ook een meet organiseren in Six Flags. Daar heeft iedereen wat aan.
Yep zeker.quote:
Jongeman( ook wel puber genaamdquote:
Nou, kijk dat vind ik nou weer niks.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yep zeker.
Ik heb een keer op een weiland gelegen toen het onweerde in me slaapzakje
Wow wat was dat mooi zeg
WATTTTTTquote:Op maandag 18 juli 2005 22:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heel goed idee!
Maarewaar ligt utrecht?
Nog beterquote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
Heb jij weer stiekem zitten zuipen?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
slapen in een tent met meisjes van 13 tot 15 jaar .
Ja ik vind het super maar volgens mij breng ik dan mijn nacht door in een politie cel
Wat hij zegtquote:Op maandag 18 juli 2005 22:44 schreef taart het volgende:
Ik ben niet zo'n meet-er al zeg ik het zelf
hahahahahaaha:Dquote:Op maandag 18 juli 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik vind het super maar volgens mij breng ik dan mijn nacht door in een politie cel
Nee ok maar wat wil je in Utrecht gaan doen dan? Wellicht kunnen er voor Six Flags mensen met elkaar meerijden ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:46 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk idee ja, wel ver weg.. maar is te doen , maar veel mensen zullen er 40 euro niet voor over hebben als jongere denk ik (25 voor entree kaartje) (3 euro voor bus ) rest voor treinkaartje ..
}quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef Brechtje het volgende:
Wie opent deel 8 eigelijk?
Voordat daar weer verwarring over komt
Heb jij dan een autoquote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ok maar wat wil je in Utrecht gaan doen dan? Wellicht kunnen er voor Six Flags mensen met elkaar meerijden ofzo.
Ik heb ook geen idee wat je in Utrecht kunt gaan doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ok maar wat wil je in Utrecht gaan doen dan? Wellicht kunnen er voor Six Flags mensen met elkaar meerijden ofzo.
Foei!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Utrecht zijn genoeg leuke dingen te doen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat je in Utrecht kunt gaan doen.
Zoals?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef Mattt het volgende:
[..]
Utrecht zijn genoeg leuke dingen te doen hoor.
Een Smirnofje maarquote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Heb jij weer stiekem zitten zuipen?
Nee. Maar je hebt altijd wel van die ouders die willen rijden ofzo.quote:
wheheheheheheheheheheheheehehehehehehehehehehehhequote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. Maar je hebt altijd wel van die ouders die willen rijden ofzo.![]()
bij mij in de buurt.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Trein kaartje naar utrecht kost mij: 24,80
Wie weet waar Six flags ligt?
Six Flags ligt in Biddinghuizen en is per openbaar vervoer bereikbaar vanaf NS station Harderwijk en Lelystad.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Trein kaartje naar utrecht kost mij: 24,80
Wie weet waar Six flags ligt?
Kijk nikky een beetje lief aanquote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef Brechtje het volgende:
Nee geen Groningen.
anders kom IK niet.
Ik kan daar niet heen gebracht worden, en de trein is te duur.
Groningen was ook al vrij snel van de baan hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef Brechtje het volgende:
Nee geen Groningen.
anders kom IK niet.
Ik kan daar niet heen gebracht worden, en de trein is te duur.
fuck groningen?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:53 schreef Mattt het volgende:
Idd, fuck groningen.
Ik ga daar echt niet even naar toe.
Utrecht is wel oké , en sixflags kan echt net.
Help nou eens mee!!!!!!!!1quote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Groningen was ook al vrij snel van de baan hoor.![]()
Wat een pauper die gast.quote:
veel kijkplezierquote:Op maandag 18 juli 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
vanaf harderwijk kost het me: 30,80 exclusief bus!
BTW ik ga onweer kijkenwouw
Not herequote:Op maandag 18 juli 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
vanaf harderwijk kost het me: 30,80 exclusief bus!
BTW ik ga onweer kijkenwouw
Met een 14 jarig meisje is ook prima hoorquote:
Je weet wel.. van Flipje!quote:
Tiel ken je toch wel , flipjequote:
Nee, dunne gaatjes achtigquote:Op maandag 18 juli 2005 22:58 schreef taart het volgende:
zwarte strings halen?
Ik geef het op, zeg maarquote:Op maandag 18 juli 2005 22:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Vet NR op de beat van Watskeburt. Hoe heet dat nr?
Dementor - Nog Geneukt zie ik in mijn cue.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Vet NR op de beat van Watskeburt. Hoe heet dat nr?
Wauw!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:59 schreef Mattt het volgende:
[..]
Tiel ken je toch wel , flipje [afbeelding]
[afbeelding]
Het jam-mannetje, wie kent hem niet![]()
Vertel me is wat er zo leuk is aan groningen , het beeld van groningen is voor mij ; boeren en koeien en weilandenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |