Nee volgens mij niet.quote:
Gauw openen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
String topic?Nog nooit van gehoord
![]()
Maar wel uit de modequote:
Eerst wilde ze nog Jemquote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef taart het volgende:
System of A Down, dat wil Brechtje toch niet?
die zijn leuk!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Maar wel uit de mode![]()
[afbeelding]
Dit soort ondergoed is in(Het hoeft niet perse van Paul Frank te zijn om het toch maar even betaalbaar te houden
)
pcies jaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef cyberrobin het volgende:
Je klinkt niet domalleen zacht, wel liev
Jaquote:
Ahwquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
En ik was niet verlegen, ik zei al, ik klink ZO dom op de radio
En me moeder praatte steeds tegen me, en ze liet me steeds tijdens het praten topics lezen, en dan viel de radio weer uit.
*poeft*
Liev stemmetje heb je.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
En me moeder praatte steeds tegen me, en ze liet me steeds tijdens het praten topics lezen, en dan viel de radio weer uit.
*poeft*
Goed van je.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
*poeft*
oeh, die op die site zijn leeeuuukquote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja
Maar duurrrr![]()
35 euro voor alleen dit setje
Je kan hem hier kopen trouwens (ook andere soorten) http://www.freshcotton.com/ en dan Girlz Undies
![]()
Mag ik je fan zijn brechtje?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
*poeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |