quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eilandje ik heb een sollgesprek donderdag, spannennddd
* just me gaat even naar Concordia en hopen dat de mensen snel oprotten zodat ik snel kan afsluitenquote:
@Eilandje: Intercedente. Het is niet direct mijn richting of mijn droombaan...maar ja. Ik had er vorige week op gesolliciteerd, ze zochten intercedenten voor verschillende vestigingen hier in de provincie..Ze belden dus vanmiddag, kreeg al een soort van kruisverhoor, en mag dus donderdag op gesprek.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wow!
Klinkt goed!
Waar en voor wat voor functie?
ja afgezet, bij deze een staatsgreepquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef JaWi het volgende:
Afgezet?
Trouwens, eend, is het vanavond leuk in nijmegen?
Ooh ja, ik zie het al, ik was met de dames bezigquote:
van welke muziek hou je? Joris Ivensplein is Nederlandstalig, Matrixx is house (Brug meer club/trance ligt aan de DJ's) en Labyrinth is beuken. Valkhof is alternatiefquote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef JaWi het volgende:
Ah, die site is beter.
http://www.4daagsefeesten(...)n/programma/maandag/
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
@Eilandje: Intercedente. Het is niet direct mijn richting of mijn droombaan...maar ja. Ik had er vorige week op gesolliciteerd, ze zochten intercedenten voor verschillende vestigingen hier in de provincie..Ze belden dus vanmiddag, kreeg al een soort van kruisverhoor, en mag dus donderdag op gesprek.
Ow en [afbeelding] we nog ff verder in de regen, het is wel verkoelend eigenlijk
Intercedente is helemaal geen verkeerde functie om in te beginnen. In die functie doe je ook veel contacten op om eventueel te netwerken. Sommige vrienden van me zijn zo begonnnen. Je moet alleen niet té lang in die functie blijven hangen als je verder wil in de Marcomquote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
@Eilandje: Intercedente. Het is niet direct mijn richting of mijn droombaan...maar ja. Ik had er vorige week op gesolliciteerd, ze zochten intercedenten voor verschillende vestigingen hier in de provincie..Ze belden dus vanmiddag, kreeg al een soort van kruisverhoor, en mag dus donderdag op gesprek.
Intercedent is een leuke startersfunctie.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Intercedente. Het is niet direct mijn richting of mijn droombaan...maar ja. Ik had er vorige week op gesolliciteerd, ze zochten intercedenten voor verschillende vestigingen hier in de provincie..Ze belden dus vanmiddag, kreeg al een soort van kruisverhoor, en mag dus donderdag op gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |