Ja, hoiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:19 schreef vosss het volgende:
Anyway, bedankt aldus.
En ik wil nog even de groetjes doen aan ElisaB
Dit is het ervaringentopicquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:42 schreef TheBoogieMan het volgende:
[TK]Canon PowerShot S500 Digital ELPH
Deze kan dicht.. thanks
Heel hard duimenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef Erik het volgende:
Ik heb geld overgemaakt naar Clau-tje n.a.v. [TK] Nokia 7210 + toebehoren, KOOPJE
Door omstandigheden kon ze het pakketje pas vorige week zaterdag versturen, nu (8 dagen) later heb ik nog steeds niets gezien en op mail wordt niet gereageerd.
Wat hiermee te doen?
Oke bedankt, zal even mailenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel hard duimen
(als je wilt dat de mods zich er tegenaan bemoeien, dan moet je ff een mailtje sturen met daarin de link naar het topic, de door jou gebruikte emailadressen, en een overzichtje van wat er wanneer gebeurd is: je betaling, mailcontact, laatste reacties, enz).
heb je geen Track&Trace code van haar gekregen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:12 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb een broek gekocht van Snowqueen911... ze zei de broek vrijdag op de post te hebben gedaan maar ik heb nog niks ontvangen.. HELLUP
Dit topic: [TK] Diesel Zerox damesjeans mt 30
Zaterdag eigenlijk al hoor, dan krijg ik ze ook als ze vrijdag met de post gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:13 schreef kutvent het volgende:
Vrijdag op de post?
Pakketje! Dat wordt vandaag of morgen pas hoor.
[GEZ] Pc spel Touche!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:16 schreef vosss het volgende:
Ik wil even iemand bedanken; alleen ben ik de naam vergeten
Hij (of zij) heeft me ergens in 2002 ofzo Touché - The Adventures of the fifth Musketeer opgestuurd.
Bedankt daarvoor; het is een leuk spel
Welk topic ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:07 schreef MmadviewW het volgende:
Ik wacht al een week op een mailtje of een berichtje op fok van Dabamaster over een tft met kapotte backlight die hij mij te koop aanbood![]()
[gez] 15" tft scherm met kapotte backlight/behuizingquote:
mensen worden ook wel ziek enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
[gez] 15" tft scherm met kapotte backlight/behuizing
volgens zijn profile is hij ook 4 dagen en een aantal uren niet op fok geweest![]()
Het is een vrij bekende user en als ie niet reageert, dan zal hij daar wel zn redenen voor hebben. Geen idee wat (zo goed ken ik hem nou ook weer nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef MmadviewW het volgende:
[gez] 15" tft scherm met kapotte backlight/behuizing
volgens zijn profile is hij ook 4 dagen en een aantal uren niet op fok geweest![]()
Ik wacht het idd nog wel even af, maargoed ondertussen heb ik een bod gebracht op een acer tft, dus ik wacht even af wat die ts van dat bod vind...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een vrij bekende user en als ie niet reageert, dan zal hij daar wel zn redenen voor hebben. Geen idee wat (zo goed ken ik hem nou ook weer niet), maar misschien is ie gewoon een weekje op vakantie. Wacht nog ff af zou ik zeggen
Gelijk heb je; je hebt je best gedaan hem te bereiken. Als ie niet reageert, dan heeft ie pechquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:51 schreef MmadviewW het volgende:
ondertussen heb ik een bod gebracht op een acer tft, dus ik wacht even af wat die ts van dat bod vind...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |