N-E-W-B-E-Equote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef tonks het volgende:
Jag is en kneus
whehe volgende ronde danquote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ja godverdomme ik was bezig met een plaatje bewerken + uploaden.
Zegt onze paperboy.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef tonks het volgende:
Jag is en kneus
volgendekeer beterquote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ja godverdomme ik was bezig met een plaatje bewerken + uploaden.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef BObNL het volgende:
Kep honger men pa ma moet opschieten met koken
Ik ga ook even wat in de frituur gooien.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef cyberrobin het volgende:
Ik heb ook enorme honger.. en m'n ouders zijn (eindelijk) boodschappen halen.. alles is op
Hee, een beetje jonge meisjes naaien poehquote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef BObNL het volgende:
Pff zou vanavond naar film gaan met meid uit men buurd ( 10 uur ) Mag ze niet meer van der ouders omdta het te laat wordtNouja nu gaan we morgen 8 uur
![]()
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Nog meer mensen in voor frituurvoedsel?
ze is 17 of 18quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hee, een beetje jonge meisjes naaien poeh![]()
t is trouwens buurt en niet buurd
Ben je van plan nog dikker te worden jeroen?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
eigenlijk wel, ik zal eens vragen aan me ma wat we gaan etenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Afhaal-voer is okquote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Jaguarized het volgende:
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.
Anders is het iritant.![]()
Ik heb er ook nog weleens twee met een tuinfeest op het dak gemaakt, was ook vet.De hele buurt knipperde. Alleen er waren geen wijven.
De mijne ookquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef taart het volgende:
En mijn telefoon heeft de wasmachine en de droger overleeft
Je moet toch wat eten he tim?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben je van plan nog dikker te worden jeroen?
nopequote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
13 - 15 nu.
Ik geloof niet dat er nog iemand geintresserd is in de stand van mijn CoD potje Search & Destroy?
Of wel, dan blijf ik gewoon mijn kill / deaths posten hoor.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef cyberrobin het volgende:
* cyberrobin gaat macaroni eten! *kwijl*
storbo's zonder wijven zijn natuurlijk niksquote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Idd, maar alleen als er muziek aanstaat.
Anders is het iritant.![]()
Ik heb er ook nog weleens twee met een tuinfeest op het dak gemaakt, was ook vet.De hele buurt knipperde. Alleen er waren geen wijven.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigen![]()
Ja die trekken in een weekje wel weer wegquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
samsung, zitten wel vochtplekken onder het scherm
Wie gaat er nou elke dag koken voor zn gezin voor de lolquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je zo autistisch bent dat je niet eens een fatsoenlijke maaltijd kan koken.
Ik kan wel normaal koken hoor maar ik heb er vanavond geen zin in. Er komen wat vrienden zo en die nemen wat ook spul mee + filmpje kijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je zo autistisch bent dat je niet eens een fatsoenlijke maaltijd kan koken.
Ja, en dan "Don't touch my hoes, i warn u nigga."quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef BObNL het volgende:
[..]
Gewoon een player uitnodigen en hem alle meiden laten uitnodigen![]()
je moeder?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wie gaat er nou elke dag koken voor zn gezin voor de lol.
Je moet het maar leuk vinden.
'vrienden'quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan wel normaal koken hoor maar ik heb er vanavond geen zin in. Er komen wat vrienden zo en die nemen wat ook spul mee + filmpje kijken.
Is dat een menthal note ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
Je moet wel een flinke hekel aan iemand hebben om hem autistisch te noemen btw.![]()
Omdat ze moet.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
die doet dat echt niet voor de lol![]()
quote:
En , wat ga je vandaag maken ?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef tonks het volgende:
Ik hoef nooit kostgeld te betalen zegt mijn vader.
Alleen elke dag koken en soms wat opruimen in huis is al genoeg.
(plus dat ik natuurlijk wel wat boodschappen betaal soms)
nee anders verhonger ikquote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Omdat ze moet.
Anders ga jij stelen enzo.
Wakker worden met een prikkelende sensatie in het achterwerk.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'vrienden'![]()
Gaan jullie dan heel veel beloven aan elkaar, en vervolgens in slaap vallen en heel laat wakker worden en dan de hele dag gaan lopen zeiken enzo?![]()
Vet!
Dat zeggen ze bij mij al als ik een weekendje weg ben.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dan wordt het ineens wel erg rustig in huis![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Wakker worden met een prikkelende sensatie in het achterwerk.
mwa mn ouders zijn gescheiden dus ik weet al wel dat ze me mist als ik bij mn pa benquote:Op maandag 18 juli 2005 17:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij mij al als ik een weekendje weg ben.
Dan missen ze me natuurijk stiekumpjes wel, maar dat willen ze alleen nog niet toegeven. Maare, dat komt wel, echt.
Da's keizielig voor je mamma.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
mwa mn ouders zijn gescheiden dus ik weet al wel dat ze me mist als ik bij mn pa ben![]()
Succes man.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
* Renesite heeft gegeten en gaat arbeitten
ciao
Ghehe.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ja maar dan hoeft ze dus niet te koken enzo![]()
Doeg Renequote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
ciao
veel plezier hè!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Renesite het volgende:
ciao
Abbotje fitness dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:27 schreef Mattt het volgende:
* Mattt gaat een pizza hawai in de oven stoppen. Eet al 2 weken ongeveer pizza's
Ouders zijn langer dan ik verwacht had nog steeds op vakantie.
Ik vermaak me wel.
duidelijk nietquote:Op maandag 18 juli 2005 17:30 schreef Koentje3 het volgende:
neucken?
whaha . Beter dan de bloemkool hierquote:Op maandag 18 juli 2005 17:42 schreef Mattt het volgende:
Ik had trouwens geen pizza's meer, vergeten te kopen.
Nu maar weer hamburgers.. serieus , je wordt er misselijk van.
Morgen weer friet halen denk ik.
Haha tell me aboud ik ik maai het gras en ze zijn 3 delen verderquote:Op maandag 18 juli 2005 17:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ben ik een dag werken gelijk deeltje 5
Hej let eens ff op je woorden.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En jullie eikeltjes houden die lame naam ook maar aan he
Ja breezer tijdper is alweer voorbijquote:Op maandag 18 juli 2005 17:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En jullie eikeltjes houden die lame naam ook maar aan he
Hoe bedoel je Bob ?quote:
Taart komt bij deeltje 25 . Wat kan ik inschenkenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef Brechtje het volgende:
Gheghe
Ja ik wil wel wat drinken, en een stukje taart natuurlijk, als die niet op is.
van mij natuurlijk altijdquote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef Brechtje het volgende:
Gheghe
heujquote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef BObNL het volgende:
[..]
Taart komt bij deeltje 25 . Wat kan ik inschenken![]()
neem je een stukje voor me mee?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef Brechtje het volgende:
Gheghe
Ja, ze vind me vervelend volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ook anders gaan er teveel mensen lullen![]()
Ik 34.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef taart het volgende:
[..]
ik heb niet eens zoveel mensen van fok in mijn lijst staan![]()
- oh ik snap hem.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef BObNL het volgende:
[..]
*verklapt* ik heb brechtje in mijn msn post
Iets met bagger ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
DK weet je nog wat ik gister zei??
Had ik al eerder gedaan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef cyberrobin het volgende:
Heeft iedereen nu massaal brechtje toegevoegd?
Der msn profiel is nog mooier.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef BObNL het volgende:
Whaha moest serieus lachen toen ik der msn adres las. sorry![]()
natuurlijk, vertel je even hoe lekker hij is op msn?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef Brechtje het volgende:
Maar eehh 'taart'mag ik dan een lekker stuk taart van jou?
Ja en je draagt het sub forum een warm hart toe zou zonden zijn als je straks niet meer kan postenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef taart het volgende:
[..]
natuurlijk, vertel je even hoe lekker hij is op msn?![]()
Kssssssssssssssssssssssstquote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Der msn profiel is nog mooier.
De schat.
Haha, heb je er zo veel last van dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en je draagt het sub forum een warm hart toe zou zonden zijn als je straks niet meer kan posten![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef taart het volgende:
[..]
natuurlijk, vertel je even hoe lekker hij is op msn?![]()
Tonksquote:Op maandag 18 juli 2005 17:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik jou,ijsmeis,timmyasd,rickmans,cyberstalker,nietzman, nog een paar.
lalalaquote:
Ja.quote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 18 juli 2005 17:59 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig, die breezah.
Maar lief is ze wel.
Toch wel orange of lime hè?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
Kep nog breezer op men bar staan moet op. kom op![]()
tis lemonquote:Op maandag 18 juli 2005 18:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Toch wel orange of lime hè?
Lekker dat spul, maar dit mag verder niemand lezen ofzo.
Ook niet de mensen in het grotemensen-gedeelte.
Staat toch gewoon in je msn meisjequote:
mwa gewoon members.msn.com en jouw email toch? beetje gek wel jaquote:
Baileysquote:Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Gadverdamme.![]()
Malibu zelf is lekker, of hoe heette dat spul nou ook weer. Baileys! Da's ook lekker, ricard is lekker, amaretto is lekker. En een rosétje gaat er meestal ook wel in.
Cola is ook lekkerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Gadverdamme.![]()
Malibu zelf is lekker, of hoe heette dat spul nou ook weer. Baileys! Da's ook lekker, ricard is lekker, amaretto is lekker. En een rosétje gaat er meestal ook wel in.
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Heej.
Oh jij was de niet-topic-opener.
Malibu cola is echtquote:Op maandag 18 juli 2005 18:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Rum cola is ook lekker ja, of malibu met cola schijnt ook lekker te zijn. Heb ik alleen zelf nog nooit gedronken want met mijn lievve beugeltje mag ik maar 1 glaasje cola in de week.
Oh jij was diegene die niet kan lezen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Heej.
Oh jij was de niet-topic-opener.
Ja ik weet het, ooit eens op school gedronken maar daarna nooit meer geprobeert, dat ga ik zeker nog eens doen ja. Die gast waarvan ik het dronk was trouwens een 1e klas breezah.quote:
Lekker gegeten?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh jij was diegene die niet kan lezen.![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef BObNL het volgende:
heyz
Ik spotte tijden het vullen in appyheijn een shitload aan nieuwe breezer smakenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef taart het volgende:
Ik vindt Cola Berenburg niet zo lekker, dan liever een BaCo
Tijdens het TPG nieuwjaarsborrel hebben we ons daar helemaal klem in gezopen. De baas betaalde.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef taart het volgende:
Ik vindt Cola Berenburg niet zo lekker, dan liever een BaCo
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Mattt het volgende:
Hellu.
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tijdens het TPG nieuwjaarsborrel hebben we ons daar helemaal klem in gezopen. De baas betaalde.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan je er weer ff tegenaan.![]()
Weet nog steeds neit wat ik vanavond mag eten.
een lekkerding ?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:10 schreef Messenga het volgende:
LOL! er was vanmiddag bezoek voor me, ik was er niet
als ik een paar biertjes op heb vindt ik het niet erg om te drinken, maar dan komt het ook wat harder aanquote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tijdens het TPG nieuwjaarsborrel hebben we ons daar helemaal klem in gezopen. De baas betaalde.![]()
Ik ken het. Er belde iemand om 17.22. Toen was ik er ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:10 schreef Messenga het volgende:
LOL! er was vanmiddag bezoek voor me, ik was er niet
ook niet al te best bloemkoolquote:Op maandag 18 juli 2005 18:11 schreef Mattt het volgende:
Euj ,
Nee , het was echt niet te eten.
Het is gewoon niet lekker meer, morgen even iets gezonds proberen te fixen.
Ik heb drastisch goede food nodig.
Hoe hebben jullie gegeten ?
er belde iemand toen mij telefoon in de wasmachine aan het draaien wasquote:Op maandag 18 juli 2005 18:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ken het. Er belde iemand om 17.22. Toen was ik er ook niet.![]()
20 biertjes haal je uit zo'n fustje ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef BObNL het volgende:
Men oma had een biertender gekocht ( vraag mij ook niet waarom ) dus volgende feestje ook tap bier hier
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef taart het volgende:
[..]
er belde iemand toen mij telefoon in de wasmachine aan het draaien was![]()
zou wel grappig zijn geweest
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef BObNL het volgende:
Men oma had een biertender gekocht ( vraag mij ook niet waarom ) dus volgende feestje ook tap bier hier
oma + biertenderquote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef BObNL het volgende:
geen id . kom ik snel genoeg achter . De rest drinkt maar gewoon sterkquote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
20 biertjes haal je uit zo'n fustje ofzo?
Maar dan wel zonder wormenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef Fwnk het volgende:
owja, en tequila
Beter dan hamburgers die je al elke dag eet als lunchquote:
kratje bier is iig een stuk goedkoper, maar het gaat om het ideequote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
20 biertjes haal je uit zo'n fustje ofzo?
Ja kratje in de aanbieding appyheijn 8 pleuroquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef taart het volgende:
[..]
kratje bier is iig een stuk goedkoper, maar het gaat om het idee![]()
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.quote:
Ik ook niet maar lijkt me serieus zo goorquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik heb er nognooit 1 met een worm gehad
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Toen ik vertelde waar ik naar toe ging op vakantie zei me oma ook: "Oh geef dan je rekeningnummer maar dan zal ik eens kijken"
Ik denk: "Wtf?"
Rekeningnummer gegeven, geen donatie gezien.
Dropshotquote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.
beetje zoet![]()
Ze was gewoon benieuwd naar het rijtje cijfers.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Toen ik vertelde waar ik naar toe ging op vakantie zei me oma ook: "Oh geef dan je rekeningnummer maar dan zal ik eens kijken"
vind ik wel meevallen....quote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Apfelkorn dat heb ik een keer gehad in Tsjechie.
beetje zoet![]()
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ze heeft geen toegang tot de account he.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ze was gewoon benieuwd naar het rijtje cijfers.
Hoi!! eetsequote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Begint heir ook te regenen nou.
Ík ga ff eten iig, spreek jullie daarna wel weer.
Eetze allemaal, brb.![]()
Kan ook aan het land liggenquote:
Nee hier gelukkig ook nog niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef Mattt het volgende:
[..]
T heeft echt goddelijke lang niet geregent.
Ja idd anders gaat die pauper DK weer.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Petertjuhh het volgende:
he Jag, ik zou maar even blijven anders kun je straks weer geen topic maken.
Doe ik welquote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Petertjuhh het volgende:
he Jag, ik zou maar even blijven anders kun je straks weer geen topic maken.
Waarom niet doen we het op volgorde ofzoquote:
Whehe , komt me bekent voor.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Door dat spul ben ik eens helemaal zat in een sloot beland.
Eetzequote:
En het was ook nog op mijn eigen feestquote:
Maar zeg nou waarom niet dan anders doe ik het gewoon hoorquote:
En wat is dat idee dan ??quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef Petertjuhh het volgende:
omdat hij eerst zei dat hij een goed idee had
Hij gaat ze gang maar als hij er maar PUB chat van maakt want PUB slowchat klinkt gewoon een beetje lamequote:
Dat is echt zo kut , gaat iedereen je huis lopen slopenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
En het was ook nog op mijn eigen feest. En in mijn huis liepen iets van 30 mensen als een looie deur alleste vernielen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |