abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28913443
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zegt meneer de liefdesexpert met zijn ontelbare successen op liefdesgebied

laat thaleia zelf eens beslissen met wie ze date!
Dat laat ik toch alsof ik daar met een post invloed op heb

Ik heb best veel successen gehad op liefdesgebied, het is maar waar je van uitgaat.

Ik vind 'een kans geven' net zoiets als het nog een keer proberen. Daarmee geef je dus al aan dat je een goed excuus hebt als het niet lukt en bij een kans geven is dat net zo.
pi_28913474
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:35 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij komt dat best veel voor
Zeker als dat alleen over lichamelijke aantrekkingskracht gaat en er niet ook nog in alle extra's die een relatie de moeite waard maken voorzien hoeft te worden .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_28913485
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ooit gehoord van dat dingen groeien? Die verschrikkelijke man-die-ik-niet-kan-krijgen vond ik aanvankelijk ook niet zo aantrekkelijk als nu. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik hem toen ik hem leerde kennen niet meteen besprongen heb, want in de eerste maanden toen ik hem leerde kennen was ie nog vrijgezel. Maar kennelijk is dat dus gegroeid, pas na een jaar eigenlijk.
Ik ben ervan overtuigd dat de 'groei' van zulke dingen een groot verband houdt met de mensen hun eigen emotionele toestand. Maar goed dat heb ik reeds vele malen uit de doeken gedaan, hier niet nodig om dat nog eens te doen.

Mijn zegen heb je.
pi_28913487
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef thaleia het volgende:

Ooit gehoord van dat dingen groeien? Die verschrikkelijke man-die-ik-niet-kan-krijgen vond ik aanvankelijk ook niet zo aantrekkelijk als nu. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik hem toen ik hem leerde kennen niet meteen besprongen heb, want in de eerste maanden toen ik hem leerde kennen was ie nog vrijgezel. Maar kennelijk is dat dus gegroeid, pas na een jaar eigenlijk.
hum, misschien ben ik verkeerd ... maar had je niet gebroken met die man die je niet kon krijgen ... of heb je het contact toch weer opgevist ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28913503
Maar goed, dit neemt allemaal niet weg dat het inderdaad handiger zou zijn als deze Potentieel Interessante Man iemand was die ik heel ergens anders ontmoet had en niet de beste vriend was van.

Wordt vervolgd
pi_28913663
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat de 'groei' van zulke dingen een groot verband houdt met de mensen hun eigen emotionele toestand. Maar goed dat heb ik reeds vele malen uit de doeken gedaan, hier niet nodig om dat nog eens te doen.

Mijn zegen heb je.
Ik zal je nog eens een verhaal vertellen: toen ik op mijn vorige werk kwam werken trokken we zo ongeveer vanaf het begin op met een groepje van zes man, waaronder drie mannen, die ik alledrie erg aardig vond maar, om in jouw termen te spreken, bij geen van drieeen was het er. Een van die lui wist kennelijk al dat een ander mij wel zag zitten, want die polste eens bij me of ik hem niet wat vond. Ik was hoogst verbaasd en kon me er echt niets bij voorstellen dat ik die jongen naast aardig ook aantrekkelijk zou kunnen vinden. Maar gaandeweg heeft ie me door ontzettend aardig, slim & grappig te zijn volledig voor zich gewonnen.
(En toen wilde ie mij niet meer, maar dit dramatische detail terzijde)
Dat is toen dus wel degelijk gegroeid, en het was er aanvankelijk totaal niet. Sterker nog, ik vond een van die andere lui in het begin een stuk leuker.

[edit]petitlapin> ja, ik zit gewoon te diep in dat vriendengroepje en vond dat het inmiddels lang genoeg geduurd had dat mijn vrienden steeds moesten vragen of ik het goed vond dat ze hem ook meevroegen etc etc. Je kunt niet eeuwig moeilijk blijven doen, dus ik vond dat ik me er maar overheen moest zetten. Lukt ook prima, afgezien van regelmatige kortstondige uitbarstingen van geilheid.
pi_28913758
@Thaleia, het zou mij genoeg zeggen. Maar goed volgens mij kun je twee onmogelijke mensen bij elkaar zetten van verschillende sexe en als je ze maar lang genoeg bij elkaar houdt vallen ze vanzelf op elkaar. Ik vind het allemaal prima, het is mijn ding niet en ik geloof er niet in. Iedere heug zijn meug.
pi_28913788
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:46 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik zal je nog eens een verhaal vertellen: toen ik op mijn vorige werk kwam werken trokken we zo ongeveer vanaf het begin op met een groepje van zes man, waaronder drie mannen, die ik alledrie erg aardig vond maar, om in jouw termen te spreken, bij geen van drieeen was het er. Een van die lui wist kennelijk al dat een ander mij wel zag zitten, want die polste eens bij me of ik hem niet wat vond. Ik was hoogst verbaasd en kon me er echt niets bij voorstellen dat ik die jongen naast aardig ook aantrekkelijk zou kunnen vinden. Maar gaandeweg heeft ie me door ontzettend aardig, slim & grappig te zijn volledig voor zich gewonnen.
Dat is toen dus wel degelijk gegroeid, en het was er aanvankelijk totaal niet. Sterker nog, ik vond een van die andere lui in het begin een stuk leuker.

[edit]petitlapin> ja, ik zit gewoon te diep in dat vriendengroepje en vond dat het inmiddels lang genoeg geduurd had dat mijn vrienden steeds moesten vragen of ik het goed vond dat ze hem ook meevroegen etc etc. Je kunt niet eeuwig moeilijk blijven doen, dus ik vond dat ik me er maar overheen moest zetten. Lukt ook prima, afgezien van regelmatige kortstondige uitbarstingen van geilheid.
Ook nog op het werk
pi_28913803
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:46 schreef thaleia het volgende:

[..]

ik weet wat het is, liefde, passie, en heel de bazaar, het kan groeien ... mijn verloofde heeft ook 4 jaar nodig had om me te laten inzien dat hij wel degelijk de ware was.

en nu wordt hij de papa van mijne kleine
pi_28913824
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Tranceptor het volgende:
@Thaleia, het zou mij genoeg zeggen. Maar goed volgens mij kun je twee onmogelijke mensen bij elkaar zetten van verschillende sexe en als je ze maar lang genoeg bij elkaar houdt vallen ze vanzelf op elkaar. Ik vind het allemaal prima, het is mijn ding niet en ik geloof er niet in. Iedere heug zijn meug.
zelfs als ze jou en mij samenzetten
pi_28913845
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Tranceptor het volgende:
@Thaleia, het zou mij genoeg zeggen. Maar goed volgens mij kun je twee onmogelijke mensen bij elkaar zetten van verschillende sexe en als je ze maar lang genoeg bij elkaar houdt vallen ze vanzelf op elkaar. Ik vind het allemaal prima, het is mijn ding niet en ik geloof er niet in.
Waar geloof je dan wel in? Je ontmoet iemand en het is er meteen? Is dat dan niet vooral een lichamelijk iets? (Waarbij ik onder lichamelijk iets ook een stralend lieve lach, de manier van praten en gebaren e.d. reken, dus niet alleen banaal tietenborstenbillen)

Ik maak het ook wel mee dat ik het meteen voel, maar even zo vaak dat dat pas na een tijdje komt en dat is dan absoluut niet minder sterk of 'nep'.
pi_28913900
Ik heb eigenlijk ook nooit meegemaakt dat het er meteen is, bij moet het meestal wel groeien. En dan groeit het alleen aan mijn kant
pi_28913927
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zelfs als ze jou en mij samenzetten
Dat lijkt me een beetje te extreem.
pi_28913942
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Uitzenden op SBS6 dan maar? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_28913948
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Tranceptor het volgende:

ik
ik, die je zo graag zie
pi_28913981
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uitzenden op SBS6 dan maar? .
Talpa heeft nog zend tijd over
pi_28913982
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nooit meegemaakt dat het er meteen is, bij moet het meestal wel groeien. En dan groeit het alleen aan mijn kant

bij mij is het ook meestal, omzeggens altijd, maar langs één kant gegroeid hoor

en op een mooie dag is het op een miraculeuze wijze eens langs beide kanten
pi_28914018
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef thaleia het volgende:

[..]

Waar geloof je dan wel in? Je ontmoet iemand en het is er meteen? Is dat dan niet vooral een lichamelijk iets? (Waarbij ik onder lichamelijk iets ook een stralend lieve lach, de manier van praten en gebaren e.d. reken, dus niet alleen banaal tietenborstenbillen)

Ik maak het ook wel mee dat ik het meteen voel, maar even zo vaak dat dat pas na een tijdje komt en dat is dan absoluut niet minder sterk of 'nep'.
De aantrekkingskracht lijkt me er meteen of in ieder geval binnen de kortste keren(zeg 1,2 afspraakjes) aanwezig.(ik heb dezelfde gedachten bij lichamelijk). Als het er niet is, dan is het er niet. Dan kun je het gaan zoeken en het een 'kans geven' maar in dat geval zegt het IMHO altijd meer over jezelf en jouw emotionele positie en onvermogen echte potentiele partners te vinden dan over iets anders.

In zekere zin is dit ook echt zelfkritiek, want ook ik heb in 2 relaties gezeten waar ik niet stapel was van de persoon. Het perspectief om dat te zien heb ik ook pas sinds vorig jaar gekregen en ik denk dat misschien veel mensen dat niet krijgen, niet moeten krijgen of niet moeten zouden willen krijgen. Ik voel me er geenszins verblijd mee in elk geval.

Vraag anders petitlapin hoe ik erover denk, die heb ik het al eens tot in de puntjes uitgelegd. Ik heb er even geen zin in, ik voel me een beetje .
pi_28914050
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik
ik, die je zo graag zie
Je valt in herhaling, doe je ook zo als we daar met zn tweeen zitten. Dan denk ik dat je de kerst niet haalt.
pi_28914068
Nou mede-singles. Ik stap op mijn fietsje met mijn mp3-speler en ga lekker naar huis.
Eindelijk is het 17.00 uur.

See you later
pi_28914086
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:59 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou mede-singles. Ik stap op mijn fietsje met mijn mp3-speler en ga lekker naar huis.
Eindelijk is het 17.00 uur.

See you later
Tot later
pi_28914100
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je valt in herhaling, doe je ook zo als we daar met zn tweeen zitten. Dan denk ik dat je de kerst niet haalt.
Het is een konijn
Juist rekken tot kerst
pi_28914135
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Het is een konijn
Juist rekken tot kerst
Wel lekker sappig met kerst

maar dan moet ik haar vetmesten en dan wil ik dus niet meer neuken.
pi_28914165
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wel lekker sappig met kerst
Vet mesten (in hoeverre nodig)
En dan twee weken van te voren villen
En in een zak nog even onder de grond stoppen
Daarna klaar maken
  maandag 18 juli 2005 @ 17:03:02 #265
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28914196
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Mukie het volgende:
Wie van de singles willen wel meedoen aan Tempation Island en bewust willen forceren dat een jongen/ meisje daar vreemd gaat en de relatie "op de test" gooien??

Een vriendin van me heeft meegedaan aan die van 2004. Ze was verleidster, maar nog verliefd op haar ex toendertijd. Ging dus een beetje mis enzo

Zelf zou ik me wel willen aanmelden samen met een vriend van me als koppel
Maar niet als verleidster. Dingen moedwillig kapot maken, zie ik de humor niet van in
Waarom zou je je dan willen aanmelden
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28914243
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Vet mesten (in hoeverre nodig)
En dan twee weken van te voren villen
En in een zak nog even onder de grond stoppen
Daarna klaar maken
* Tranceptor noteert de instructies
pi_28914259
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

* Tranceptor noteert de instructies
De kruiden weet je zelf al
pi_28914266
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Waarom zou je je dan willen aanmelden
Om te neuken
pi_28914309
Hm.

* Murray op zoek was naar cherrylips, dacht dat die hier ook altijd post?
pi_28914355
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:06 schreef Murray het volgende:
Hm.

* Murray op zoek was naar cherrylips, dacht dat die hier ook altijd post?
nope
zegt me niks
  maandag 18 juli 2005 @ 17:09:44 #271
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28914425
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Om te neuken
Met d'r vriendje...
Daarvoor moet ze zich aanmelden bij een programma voor randdebielen?

Soms snap ik vrouwen echt totaal niet
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28914449
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:09 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Met d'r vriendje...
Daarvoor moet ze zich aanmelden bij een programma voor randdebielen?

Soms snap ik vrouwen echt totaal niet
Een vriend!!
pi_28914551
En gelijk stil hier
  maandag 18 juli 2005 @ 17:23:08 #274
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_28914900
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
En gelijk stil hier
Wie wat waar??
Wat heb ik gemist tijdens mijn ultra korte file
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_28914966
Niet zo veel!

PIETERTJE!!!
  maandag 18 juli 2005 @ 17:27:04 #276
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_28915028
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
Niet zo veel!

PIETERTJE!!!
U riep??
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_28915072
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:27 schreef PieterCK het volgende:

[..]

U riep??
ja moet me nog een half uur hier vermaken
en iedereen is stil

geen stelling
helemaal niks
  maandag 18 juli 2005 @ 17:30:30 #278
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_28915144
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:28 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

ja moet me nog een half uur hier vermaken
en iedereen is stil

geen stelling
helemaal niks
Heeft iedereen je verlat/en?
pi_28915170
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:30 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Heeft iedereen je verlat/en?
Ja een schande toch?
Ik vind dat ze toestemming moeten vragen
pi_28915196
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:07 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

nope
zegt me niks
Geen wonder dat je single bent dan, als je blijkbaar een meid als haar al helemaal over 't hoofd ziet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')