dus mn kloont doet het goed?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Niet dat je dat verder echt kan controleren natuurlijk, maar een beetje balans kan geen kwaad.
Je kloons doen het prima, er komen alleen maar meer singles bijquote:
I agreequote:Op maandag 18 juli 2005 16:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Newfounlanders zijn inderdaad van die stinkbeesten en dat kwijl![]()
De op een na leukste man in mijn leven die ik eventueel misschien wel een kans wil geven is zijn beste vriendquote:Op maandag 18 juli 2005 16:25 schreef petitlapin het volgende:
bazige onderwijzeresmodus:
je moet die andere mannen wel een kans geven hé, en die vent die je niet kan krijgen uit je leven schoppen als je hem nog steeds übergeil vindt!
Mijn ouders hebben ook een Deens Dog gehad, voor mijn tijd.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met deense doggen
Schijten niks in huis
Te makkelijk voor woorden
Heb je geen kind aan
En dat een kat het op de bak doet maakt het niet minder in het huis.
Mn hond doet het nog geen eens in de tuin zo netjes zijn ze.
Maar goed
Is geen probleem want ik heb echt weinig katten in mn buurt
Ik ben natuurlijk geen expert, maar mogelijk is dat niet de meest handige keuze als je die eerdere man uit je leven wilt verwijderen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:30 schreef thaleia het volgende:
[..]
De op een na leukste man in mijn leven die ik eventueel misschien wel een kans wil geven is zijn beste vriend
liaisons dangereuses ... poeh poeh, dat kan nog een gecompliceerd gedoe wordenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:30 schreef thaleia het volgende:
De op een na leukste man in mijn leven die ik eventueel misschien wel een kans wil geven is zijn beste vriend
Wacht maar tot ze oud en krakkemig zijn, dan kun je je pret nog op.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met deense doggen
Schijten niks in huis
Te makkelijk voor woorden
Heb je geen kind aan
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:30 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ben er mee op gegroeidquote:Op maandag 18 juli 2005 16:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze oud en krakkemig zijn, dan kun je je pret nog op.![]()
Je bent geniaalquote:Op maandag 18 juli 2005 16:31 schreef Litpho het volgende:
Ik ben natuurlijk geen expert, maar mogelijk is dat niet de meest handige keuze als je die eerdere man uit je leven wilt verwijderen.
zegt meneer de liefdesexpert met zijn ontelbare successen op liefdesgebiedquote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
Zo fouhout!
![]()
![]()
![]()
Het is er of het is er niet.![]()
Ik ga niet voor 2e keuzequote:Op maandag 18 juli 2005 16:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Je bent geniaal
Ik vraag me dat nu wel af, of het veel voorkomt dat een helft van een stel eigenlijk harder geilt op iemand in de vriendenkring dan op de eigen partner. En het best heel leuk heeft met die partner, en hem/haar erg lief vindt en grappig en aangenaam gezelschap, en ook zeker wel aantrekkelijk in bed....maar iemand anders in de omgeving lichamelijk gezien gewoon toch echt aantrekkelijker.
Volgens mij komt dat best veel voor
het zal zeker voorkomen, maar ik persoonlijk vind mijn vent toch echt wel de lekkerste van allemaalquote:Op maandag 18 juli 2005 16:35 schreef thaleia het volgende:
Je bent geniaal
Ik vraag me dat nu wel af, of het veel voorkomt dat een helft van een stel eigenlijk harder geilt op iemand in de vriendenkring dan op de eigen partner. En het best heel leuk heeft met die partner, en hem/haar erg lief vindt en grappig en aangenaam gezelschap, en ook zeker wel aantrekkelijk in bed....maar iemand anders in de omgeving lichamelijk gezien gewoon toch echt aantrekkelijker.
Ooit gehoord van dat dingen groeien? Die verschrikkelijke man-die-ik-niet-kan-krijgen vond ik aanvankelijk ook niet zo aantrekkelijk als nu. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik hem toen ik hem leerde kennen niet meteen besprongen heb, want in de eerste maanden toen ik hem leerde kennen was ie nog vrijgezel. Maar kennelijk is dat dus gegroeid, pas na een jaar eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef Tranceptor het volgende:
Zo fouhout!
![]()
![]()
![]()
Het is er of het is er niet.![]()
Dat laat ik toch alsof ik daar met een post invloed op hebquote:Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zegt meneer de liefdesexpert met zijn ontelbare successen op liefdesgebied![]()
laat thaleia zelf eens beslissen met wie ze date!![]()
Zeker als dat alleen over lichamelijke aantrekkingskracht gaat en er niet ook nog in alle extra's die een relatie de moeite waard maken voorzien hoeft te wordenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:35 schreef thaleia het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat de 'groei' van zulke dingen een groot verband houdt met de mensen hun eigen emotionele toestand. Maar goed dat heb ik reeds vele malen uit de doeken gedaan, hier niet nodig om dat nog eens te doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ooit gehoord van dat dingen groeien? Die verschrikkelijke man-die-ik-niet-kan-krijgen vond ik aanvankelijk ook niet zo aantrekkelijk als nu. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik hem toen ik hem leerde kennen niet meteen besprongen heb, want in de eerste maanden toen ik hem leerde kennen was ie nog vrijgezel. Maar kennelijk is dat dus gegroeid, pas na een jaar eigenlijk.
hum, misschien ben ik verkeerd ... maar had je niet gebroken met die man die je niet kon krijgen ... of heb je het contact toch weer opgevist ...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef thaleia het volgende:
Ooit gehoord van dat dingen groeien? Die verschrikkelijke man-die-ik-niet-kan-krijgen vond ik aanvankelijk ook niet zo aantrekkelijk als nu. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik hem toen ik hem leerde kennen niet meteen besprongen heb, want in de eerste maanden toen ik hem leerde kennen was ie nog vrijgezel. Maar kennelijk is dat dus gegroeid, pas na een jaar eigenlijk.
Ik zal je nog eens een verhaal vertellen: toen ik op mijn vorige werk kwam werken trokken we zo ongeveer vanaf het begin op met een groepje van zes man, waaronder drie mannen, die ik alledrie erg aardig vond maar, om in jouw termen te spreken, bij geen van drieeen was het er. Een van die lui wist kennelijk al dat een ander mij wel zag zitten, want die polste eens bij me of ik hem niet wat vond. Ik was hoogst verbaasd en kon me er echt niets bij voorstellen dat ik die jongen naast aardig ook aantrekkelijk zou kunnen vinden. Maar gaandeweg heeft ie me door ontzettend aardig, slim & grappig te zijn volledig voor zich gewonnen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat de 'groei' van zulke dingen een groot verband houdt met de mensen hun eigen emotionele toestand. Maar goed dat heb ik reeds vele malen uit de doeken gedaan, hier niet nodig om dat nog eens te doen.![]()
Mijn zegen heb je.![]()
Ook nog op het werkquote:Op maandag 18 juli 2005 16:46 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een verhaal vertellen: toen ik op mijn vorige werk kwam werken trokken we zo ongeveer vanaf het begin op met een groepje van zes man, waaronder drie mannen, die ik alledrie erg aardig vond maar, om in jouw termen te spreken, bij geen van drieeen was het er. Een van die lui wist kennelijk al dat een ander mij wel zag zitten, want die polste eens bij me of ik hem niet wat vond. Ik was hoogst verbaasd en kon me er echt niets bij voorstellen dat ik die jongen naast aardig ook aantrekkelijk zou kunnen vinden. Maar gaandeweg heeft ie me door ontzettend aardig, slim & grappig te zijn volledig voor zich gewonnen.
(En toen wilde ie mij niet meer, maar dit dramatische detail terzijde)
Dat is toen dus wel degelijk gegroeid, en het was er aanvankelijk totaal niet. Sterker nog, ik vond een van die andere lui in het begin een stuk leuker.
[edit]petitlapin> ja, ik zit gewoon te diep in dat vriendengroepje en vond dat het inmiddels lang genoeg geduurd had dat mijn vrienden steeds moesten vragen of ik het goed vond dat ze hem ook meevroegen etc etc. Je kunt niet eeuwig moeilijk blijven doen, dus ik vond dat ik me er maar overheen moest zetten. Lukt ook prima, afgezien van regelmatige kortstondige uitbarstingen van geilheid.
ik weet wat het is, liefde, passie, en heel de bazaar, het kan groeien ... mijn verloofde heeft ook 4 jaar nodig had om me te laten inzien dat hij wel degelijk de ware was.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:46 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een verhaal vertellen: toen ik op mijn vorige werk kwam werken trokken we zo ongeveer vanaf het begin op met een groepje van zes man, waaronder drie mannen, die ik alledrie erg aardig vond maar, om in jouw termen te spreken, bij geen van drieeen was het er. Een van die lui wist kennelijk al dat een ander mij wel zag zitten, want die polste eens bij me of ik hem niet wat vond. Ik was hoogst verbaasd en kon me er echt niets bij voorstellen dat ik die jongen naast aardig ook aantrekkelijk zou kunnen vinden. Maar gaandeweg heeft ie me door ontzettend aardig, slim & grappig te zijn volledig voor zich gewonnen.
(En toen wilde ie mij niet meer, maar dit dramatische detail terzijde)
Dat is toen dus wel degelijk gegroeid, en het was er aanvankelijk totaal niet. Sterker nog, ik vond een van die andere lui in het begin een stuk leuker.
[edit]petitlapin> ja, ik zit gewoon te diep in dat vriendengroepje en vond dat het inmiddels lang genoeg geduurd had dat mijn vrienden steeds moesten vragen of ik het goed vond dat ze hem ook meevroegen etc etc. Je kunt niet eeuwig moeilijk blijven doen, dus ik vond dat ik me er maar overheen moest zetten. Lukt ook prima, afgezien van regelmatige kortstondige uitbarstingen van geilheid.
zelfs als ze jou en mij samenzettenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Tranceptor het volgende:
@Thaleia, het zou mij genoeg zeggen. Maar goed volgens mij kun je twee onmogelijke mensen bij elkaar zetten van verschillende sexe en als je ze maar lang genoeg bij elkaar houdt vallen ze vanzelf op elkaar. Ik vind het allemaal prima, het is mijn ding niet en ik geloof er niet in. Iedere heug zijn meug.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |