Hoeft ook niet hoorquote:
Ik heb je nooit romantisch meegemaakt volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ietwat cru gebracht, maar als een vrouw er niet mee kan leven dat er een redelijk aantal uren aan andere dingen dan haar natje en droogje worden gespendeerd...
* Litpho is weer heel a-romantisch vandaag, gelooft hij *
Jij hebt Saaw he...quote:
+1 inzichtvolquote:Op maandag 18 juli 2005 16:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb je nooit romantisch meegemaakt volgens mij.
Liever geen kattenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Katten vind ik eigenlijk dan wel weer een pré. Een grote hondenfan ben ik niet door de verantwoordelijkheid voor zo'n beestje.
Gevonden!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:21 schreef thaleia het volgende:
Godlike succes met zoeken naar een single vrouw die GEEN kat(ten) heeft
Het lieve oude dametje aan het eind van de straat die aanspraak heeft van haar 20 katten is vast singlequote:Op maandag 18 juli 2005 16:21 schreef thaleia het volgende:
Godlike succes met zoeken naar een single vrouw die GEEN kat(ten) heeft
Katten schijten niet in je huis maar op de kattenbak als je ze dat aanleert en je kunt ze ook naar buiten laten.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Liever geen katten![]()
Stinkbeesten
Nou ja eentje zou ik dr nog wel aan kunnen
Maar zeker niet meer,
Beesten die schijten in je huis![]()
Of lunchen met de-man-die-je-niet-kan-krijgen en ontdekken dat ie toch nog altijd vele malen aantrekkelijker is dan alle andere Potentieel Interessante Mannen die je kentquote:Op maandag 18 juli 2005 16:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Weet je wat leuk is? Mailen met iemand en dan zijn het mailtjes van 1 regel![]()
Weet niet wat voor honden jij bent tegen gekomenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Katten schijten niet in je huis maar op de kattenbak als je ze dat aanleert en je kunt ze ook naar buiten laten.![]()
Katten zijn lief.![]()
Honden zijn smeriger, met name twee. In elkaars kontgaatje snuffelen en likken, elkaars stront opvreten als ze de kans krijgen en het huis onderzeiken en schijten als ze hun zin niet krijgen.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Of lunchen met de-man-die-je-niet-kan-krijgen en ontdekken dat ie toch nog altijd vele malen aantrekkelijker is dan alle andere Potentieel Interessante Mannen die je kent![]()
al mijn exxenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:23 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen hoor, maar het ging me even om de grote lijn, zeg maar
Allerlei honden van Beagles tot Golden Retrievers, Newfoundlanders, Deense Dogs, Mastino's en vuilnisbakkenhonden.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet niet wat voor honden jij bent tegen gekomen![]()
Onbereikbare mensen hebben altijd een soort van aantrekkelijkheidquote:Op maandag 18 juli 2005 16:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Of lunchen met de-man-die-je-niet-kan-krijgen en ontdekken dat ie toch nog altijd vele malen aantrekkelijker is dan alle andere Potentieel Interessante Mannen die je kent![]()
Je onderkent in ieder geval het probleem; je kent me niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Newfounlanders zijn inderdaad van die stinkbeesten en dat kwijlquote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Allerlei honden van Beagles tot Golden Retrievers, Newfoundlanders, Deense Dogs, Mastino's en vuilnisbakkenhonden.![]()
bazige onderwijzeresmodus:quote:Op maandag 18 juli 2005 16:22 schreef thaleia het volgende:
Yup. Niet dat je dat verder echt kan controleren natuurlijk, maar een beetje balans kan geen kwaadquote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vind het wel leuker dat er weer wat vrijgezelle dames zijn hier, want de mannen namen wat de overhand enzo.
Ik ben opgegroeid met deense doggenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Allerlei honden van Beagles tot Golden Retrievers, Newfoundlanders, Deense Dogs, Mastino's en vuilnisbakkenhonden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |