Waar geloof je dan wel in? Je ontmoet iemand en het is er meteen? Is dat dan niet vooral een lichamelijk iets? (Waarbij ik onder lichamelijk iets ook een stralend lieve lach, de manier van praten en gebaren e.d. reken, dus niet alleen banaal tietenborstenbillen)quote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Tranceptor het volgende:
@Thaleia, het zou mij genoeg zeggen. Maar goed volgens mij kun je twee onmogelijke mensen bij elkaar zetten van verschillende sexe en als je ze maar lang genoeg bij elkaar houdt vallen ze vanzelf op elkaar. Ik vind het allemaal prima, het is mijn ding niet en ik geloof er niet in.
Dat lijkt me een beetje te extreem.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zelfs als ze jou en mij samenzetten![]()
Uitzenden op SBS6 dan maar?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje te extreem.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nooit meegemaakt dat het er meteen is, bij moet het meestal wel groeien. En dan groeit het alleen aan mijn kant
De aantrekkingskracht lijkt me er meteen of in ieder geval binnen de kortste keren(zeg 1,2 afspraakjes) aanwezig.(ik heb dezelfde gedachten bij lichamelijk). Als het er niet is, dan is het er niet. Dan kun je het gaan zoeken en het een 'kans geven' maar in dat geval zegt het IMHO altijd meer over jezelf en jouw emotionele positie en onvermogen echte potentiele partners te vinden dan over iets anders.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Waar geloof je dan wel in? Je ontmoet iemand en het is er meteen? Is dat dan niet vooral een lichamelijk iets? (Waarbij ik onder lichamelijk iets ook een stralend lieve lach, de manier van praten en gebaren e.d. reken, dus niet alleen banaal tietenborstenbillen)
Ik maak het ook wel mee dat ik het meteen voel, maar even zo vaak dat dat pas na een tijdje komt en dat is dan absoluut niet minder sterk of 'nep'.
Je valt in herhaling, doe je ook zo als we daar met zn tweeen zitten. Dan denk ik dat je de kerst niet haalt.quote:
Tot laterquote:Op maandag 18 juli 2005 16:59 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou mede-singles. Ik stap op mijn fietsje met mijn mp3-speler en ga lekker naar huis.
Eindelijk is het 17.00 uur.
See you later
Het is een konijnquote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, doe je ook zo als we daar met zn tweeen zitten. Dan denk ik dat je de kerst niet haalt.![]()
Wel lekker sappig met kerstquote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een konijn
Juist rekken tot kerst
Vet mesten (in hoeverre nodig)quote:
Waarom zou je je dan willen aanmeldenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Mukie het volgende:
Wie van de singles willen wel meedoen aan Tempation Island en bewust willen forceren dat een jongen/ meisje daar vreemd gaat en de relatie "op de test" gooien??
Een vriendin van me heeft meegedaan aan die van 2004. Ze was verleidster, maar nog verliefd op haar ex toendertijd. Ging dus een beetje mis enzo
Zelf zou ik me wel willen aanmelden samen met een vriend van me als koppel
Maar niet als verleidster. Dingen moedwillig kapot maken, zie ik de humor niet van in
* Tranceptor noteert de instructiesquote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vet mesten (in hoeverre nodig)
En dan twee weken van te voren villen
En in een zak nog even onder de grond stoppen
Daarna klaar maken
De kruiden weet je zelf alquote:Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor noteert de instructies
Om te neukenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom zou je je dan willen aanmelden
nopequote:Op maandag 18 juli 2005 17:06 schreef Murray het volgende:
Hm.
* Murray op zoek was naar cherrylips, dacht dat die hier ook altijd post?![]()
Met d'r vriendje...quote:
Een vriend!!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Met d'r vriendje...![]()
Daarvoor moet ze zich aanmelden bij een programma voor randdebielen?
Soms snap ik vrouwen echt totaal niet
Wie wat waar??quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
En gelijk stil hier
U riep??quote:
Heeft iedereen je verlat/en?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja moet me nog een half uur hier vermaken
en iedereen is stil
geen stelling
helemaal niks
Geen wonder dat je single bent dan, als je blijkbaar een meid alsquote:
Wie zegt dat ik single benquote:Op maandag 18 juli 2005 17:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Geen wonder dat je single bent dan, als je blijkbaar een meid alshaar
al helemaal over 't hoofd ziet.
Ok, dat nam ik maar even voor 't gemak aan.quote:
Nee, dat is wel jammer ja.quote:En ze heeft geen fotoboek![]()
Er posten hier zelfs mensen die verloofd en zwanger zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef Murray het volgende:
[..]
Ok, dat nam ik maar even voor 't gemak aan.
[..]
Nee, dat is wel jammer ja.
Wie is ze???quote:Op maandag 18 juli 2005 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik single ben![]()
En ze heeft geen fotoboek![]()
Cherry heeft foto's hoor..quote:
Ja die heeft ze welquote:Op maandag 18 juli 2005 17:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Cherry heeft foto's hoor..
En was alleen maar aan het dollen![]()
Was ik blind?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:41 schreef Murray het volgende:
[..]
Wie is dat leuke meisje uit d'r fotoboek dan?
Sorry was in de war met andere dame op de vorige paginaquote:Op maandag 18 juli 2005 17:41 schreef Murray het volgende:
[..]
Wie is dat leuke meisje uit d'r fotoboek dan?
Beetje lastig als iedereen weg isquote:Op maandag 18 juli 2005 17:43 schreef Murray het volgende:
Post dit topic wel even vol a.u.b. dan leest ze dit met een beetje geluk niet.![]()
![]()
Ow welke damequote:Op maandag 18 juli 2005 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry was in de war met andere dame op de vorige pagina![]()
Goh, komt het eindelijk eens van pas dat ik hier aanwezig benquote:
Altijd toch!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:45 schreef warboel het volgende:
[..]
Goh, komt het eindelijk eens van pas dat ik hier aanwezig ben![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik help wel ff mee volknallen![]()
mon cherry!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |