Ik heb boek 5 niet in het Nederlands gelezenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef tonks het volgende:
Alleen Tonks Tops noemen is natuurlijk een misstap
Ik heb ze in de winkel zien liggen en ze zien er erg mooi uit. Harry Potter met hip brilletje!quote:
Heb alle zes de delen in het engels gelezen en weiger dan ook de nederlandse versie te lezen, de nederlandse vertalingen van namen e.d die ik hier op het forum lees zijn zo ontzettend lachwekkend.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:29 schreef twi het volgende:
Ik heb nooit gesnapt hoe je dit boek met droge ogen in het Nederlands kunt lezen. Alleen de naam "Zwijnstein" doet je toch al over de tafel rollen van 't lachen? De namen en dingen die ik hoor in het Nederlands hebben mij echt doen verbazen waarom iemand die wel Engela kan lezen (echt, zo moeilijk is het niet) het uberhaupt in het Nederlands zou willen lezen.
tis gewoon n tiener, mag best vind ik, hebben jij en ik ook gedaan...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:17 schreef Neoktheone het volgende:
Ik begin me te ergeren aan Ron. Ik las dat al eerder in dit topic, maar had toen zelf het boek nog niet aangeraakt.
Wat aardiger reageren mag ook wel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef Maeghan het volgende:
Ja, of je kijkt even naar de beschrijving natuurlijk. Het topic lezen helpt ook trouwens.
Vind ik niet, de eerste keer uitmaken is gewoon moeilijk omdat je geen idee hebt hoe je dat voorzichtig kunt brengen.. en in het volgende boek gaat ie waarschijnlijk met Hermione want daar hebben we sinds boek 1 al naar toe geleefd..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:41 schreef Maeghan het volgende:
Jij misschien. Ik vind Ron gewoon een lompe zak aan het worden.
Het probleem van Ron is (vind ik) dat er geen groei in zijn karakter is. Al zijn broers en zijn zus worden steeds (of zijn) beter en verantwoordelijker, zelfs de tweeling geeft blijk van behoorlijke magische kennis. Ron daarentegen blijft maar een beetje sukkelen en wordt maar niet volwassen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef daeri het volgende:
Vind ik niet, de eerste keer uitmaken is gewoon moeilijk omdat je geen idee hebt hoe je dat voorzichtig kunt brengen.
Erger, wat als Rowling dat krijgtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:01 schreef Neoktheone het volgende:
Deel 7 zal wel pas uitkomen op 7-7-2007 of zow... Dat duurt me echt te lang... Stel dat ik nou een dodelijk ongeluk krijg voor die tijd
Wel handig om boeken dubbel thuis te hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:18 schreef ymme het volgende:
Ik heb vandaag de eerst 2 boeken van harry gekocht. Als ik die uit heb, wil ik 3-4-5 kopen. En ik heb 6 nederlans talig alvast gereserveert.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Wel handig om boeken dubbel thuis te hebben, heb je altijd nog een reserve.
Nee, je post was dubbelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik wil nu eerst gewoon deel 1 TM deel 5 hebben. En 19 november krijg ik dan deel 6.
Is dit dubbel dan?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel minder orgineel vond dan de rest van de boeken, en dat het eigenlijk teveel op soort van 'film'/script leek. Deel 3 en 5 blijven favoriet.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar deel 7.
*Feauteaux* *I'm a FEZ!*
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Wel handig om boeken dubbel thuis te hebben, heb je altijd nog een reserve.
En toch vind ik "zwerkbal" een prachtig woord, als je nagaat dat "het zwerk" een oud woord is voor de lucht, het hemeluitspansel etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef Forno het volgende:
Lees de boeken alstublieft in het engels, 'zwerkbal'? Kom op, dat bekt toch niet!
Ik vind het fijn dat de nederlandse kaften de fantasie aan je zelf over laten wat betreft de personages in het boekquote:Op zondag 4 september 2005 13:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind hem mooi, net als alle Nederlandse kaften![]()
Ik lees net dat de Nederlandse kaften in de top 5 staan van mooiste kaften (terecht), en volgens mij zelfs als 1e of 2e
wauw, die is heel gaaf!!quote:Op zondag 4 september 2005 13:42 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
De Nederlandse Kaft
![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |