Ieder lichaam is anders waardoor sommigen ook op een lagere eiwit inname kunnen groeien ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:33 schreef Ericr het volgende:
Mooi verhaal van Will Brink, maar het verklaart niet waarom velen op een laag tot een gemiddelde inname aan proteine toch tot goede gains kunnen komen. Zelfde geld als de aangehaalde sporten die meer leunen op je cardiovasculaire systeem, ook daar valt prima progressie te maken op een inname die vrij laag ligt.
Zelf een proponent van een normale eiwitinname, heb nog nooit enig verschil gemerkt tussen 100-125 gram per dag of 200 gram en meer.
De hele eiwithype is gebaseerd op een aminozuur profiel opgesteld in 1914, een studie op ratten. Ratten heb inderdaad een hoger eiwitinname nodig, iets wat je ook terugvind in de samenstelling van melk die ratten geven aan hun baby ratjes. Moedermelk van mensen is qua eiwit samenstelling veel lager, toch groeit een kind daar bijzonder goed op.
Zou wat minder brood gaan eten en kijken of je dat kan vervangen door bijv. havermout, kip, vis (tonijn) en rijst ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:43 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
s'ochtends:
begin met yoghurt + cornflakes of melk + havermout (wat is beter?)
halve bak kwark
4 boterhammen ham/kipfilet (iets in die richting)
vitamine c + glucoasmine
daarna om de 2 uur (tot 18:00) 2/3 boterhammen per keer
18:00 avondeten (is verschillend + halve bak kwark)
trainen rond 20/21:00 (banaan)
na trainen shake + dextrose
voor slapen gaan: 1 bak kwark + een appel
Ik heb dit zo vaak aangehaald, tot vervelens toe. Vegetarisch schema met lage eiwitinname, het gaat prima.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ieder lichaam is anders waardoor sommigen ook op een lagere eiwit inname kunnen groeien ja.
Heb je dit trouwens als eens aangehaald op DBB? Ben benieuwd wat andere voeding experts (3XL, Tijl) daarvan vinden.
-Omdat 'iedereen' het doet doet iedereen iedereen naquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef Mr.J het volgende:
Ben wel benieuwd dan waarom de hele bb wereld al jaren teveel eiwitten neemt.
Eigenlijk nooit veel reacties gehoord, met Tijl wel ooit een lange discussie gevoerd over vegetarisme/lactose intolerantie maar op dit punt heb ik nooit een reactie gezien van hun.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef Mr.J het volgende:
Maar wat zijn dan de reacties? (Of heb je een linkje naar zo'n topic, kom bijna nooit in de voeding sectie).
Ben wel benieuwd dan waarom de hele bb wereld al jaren teveel eiwitten neemt.
Probeer eens 10 broodjes op een dag te gaan eten, veel groente en fruit ook, en voordat je gaat slapen ook veel eten. Dan kom je wel aan. Zelfs als je een ecto bent!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef -Lay-Z- het volgende:
Ik begrijp zelf niet hoe ik aan de 58kg kom.
Ik eet gewoon alles wat ik wil. Meerdere malen per week frieten, alshet school is eet ik elke dag een hotdog enzo, ik eet bij bijna alles mayonaise en toch blijf ik zo mager
Meestal eet ik ook 2x warm eten per dag ('s middags en 's avonds) Voor TV eet ik ook elke dag een grote zak chips voor de helft leeg + daarna nog koekjes, chocomousse of pudding.
En ik neem geen drugs
Mag je die tabletten eigenlijk gewoon oplossen in water? Want die zijn te groot voor door te slikken![]()
Huttenkase !!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:24 schreef dnzl het volgende:
Precies!
Tip: ik weet even het merk niet meer maar het is ook op TV geweest: Halfvoller van xxx.
Per 100gram 19g vet en dik in de 30 gram eiwit. Lekker kaasje!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |