Idd, want niks is on topic dus alles is off topic wat het weer alles on topic maakt.quote:
Ik vond mijn eigen post toch behoorlijk off topicquote:
Ja, ga morgen idd een rondje rijden. Wil ook een hoop gezonde dingen gaan halen.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:27 schreef Oblivion het volgende:
Ga eens naar een lidl....![]()
Scheelt zoveel in de kosten.
Niet doen, je doet het goed!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik vond mijn eigen post toch behoorlijk off topic
En ja hij was zo bedoeld![]()
![]()
Open een topic!!!quote:
Ja, ga morgen idd een rondje rijden. Wil ook een hoop gezonde dingen gaan halen.
Maar ben ook op zoek naar wat lichtverteerbare maar toch erg lekkere recepten voor de eerste dagen.
Ja, maar ik kan niks verzinnen zat al hard op te brainstormen vanmiddag bij haar. Maar niks was goed genoeg.......quote:
Je hoeft niks te verzinnen....quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niks verzinnen zat al hard op te brainstormen vanmiddag bij haar. Maar niks was goed genoeg.......
Nee, maar ze gaat me aan mijn OP houden dus het moet wel een goede zijn.quote:
Naar omstandigheden wel. Ze moet nu alleen weer even wennen aan het thuis zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Gaat het goed met haar Martijn?
Zijn er hier meer KFC-fans?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echo echo echo echo.....
DOINGGGGG
Kippie in the house!![]()
[afbeelding]
* BBQ-kip hier de spagaat (hoe je dat ook schrijft) doet![]()
Bed thuis is niet te verstellen in het ziekehuis had ze een extra kussentje etcquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Martijn hoe bedoel je ze moet wennen, ze is toch lekker thuis
Zeer indrukwekkende film, zeker met de gedachte dat het deels echt gebeurd is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Euc- het volgende:
Ik heb gister de film "Cicade de Deus" gekeken, oftewel: "City of God". Wat een machtig mooie film zeg, wauw. Je moet wel echt je koppie erbij houden, want het is heel ingewikkeld met erg veel personen die allemaal op elkaar lijken en daarbij ook nog eens rare bijnamen hebben. Maar hij is enorm mooi gemaakt, erg goed verhaallijn in , en ingewikkeld(Maar dat had ik al gezegd)
Heb ze gehaald en alle drie al gekeurd. Vooral die Lomncello en de Liqueur de Pomme à base de Calvados zijn erg lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben bezig met de bodempjes. Heb nu 3 flessen leeg in 1,5 week tijd. Dat zijn dus weer drie nieuwe flessen![]()
![]()
Zit te denken aan:
Liqueur de Pomme à base de Calvados
[afbeelding]
Liqueur de Poire William
Geen foto beschikbaar (Wel van Zuidam)
Limoncello
[afbeelding]
Ken die film niet heb gisteren Waterworld gekeken. Maar waar gaat die film over Euc?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Euc- het volgende:
Ik heb gister de film "Cicade de Deus" gekeken, oftewel: "City of God". Wat een machtig mooie film zeg, wauw. Je moet wel echt je koppie erbij houden, want het is heel ingewikkeld met erg veel personen die allemaal op elkaar lijken en daarbij ook nog eens rare bijnamen hebben. Maar hij is enorm mooi gemaakt, erg goed verhaallijn in , en ingewikkeld(Maar dat had ik al gezegd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |