Ik weet niet wat je gedaan hebtquote:Op zondag 17 juli 2005 18:34 schreef D.Rose het volgende:
triest
ik reageerde op een ONZ user die daar postte en daar krijg ik een ban voor
praat je over jezelf?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedaan hebt![]()
Misschien hebben ze een paar namen er tussen uit gehaald.
Jij en je misdragen, onmogelijk
Hij opende een puistentopicquote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedaan hebt![]()
Misschien hebben ze een paar namen er tussen uit gehaald.
Jij en je misdragen, onmogelijk
Hoezo over mezelf?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
praat je over jezelf?
Probeer eens een ban uit te lokken!
Was dat alles ?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij opende een puistentopic
Ik zei: trek een zak over je kop
Megumi postte een plaatje daarvan maar da's kennelijk niet banwaardig genoeg
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo over mezelf?
Ik heb een keer een ban gehad, alleen om dat ik mekkermekker zei tegen Yvonne![]()
How'd you knowquote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat durft ze niet
Al zal ze zelf zeggen dat ze daar geen zin in heeft
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat durft ze niet
Al zal ze zelf zeggen dat ze daar geen zin in heeft
Je bent een held meneertje!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:48 schreef Tha_T het volgende:
Het duurde even maar Speedy is tevreden
ph33r m3 1337-haxorzz skillsquote:Op zondag 17 juli 2005 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik wrijf het je nog eens in, whehehe![]()
1337 m3n!!!!!!!!!1111111111111!!!oneoneone!!!!!111111111eenquote:
Wat zal jij me straks dan lief vindenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat zie je er lief uit als je boos kijkt
Whehehehehequote:Op zondag 17 juli 2005 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
1337 m3n!!!!!!!!!1111111111111!!!oneoneone!!!!!111111111een
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zal jij me straks dan lief vinden![]()
Jazeker! Brechtje!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
Djees heb ik dat goed gezien wie er mod is in pub ?
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 17 juli 2005 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
Toeval he?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, zo makkelijk ben ik niet om te krijgen![]()
Mjah, een 50-plusser neerzetten aldaar lijkt me niet echt logisch.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Ferdo , gluurder![]()
Een puber als mod, tja misschien wel een goede keus![]()
past goed in onzin![]()
Of een kinderpsycoquote:Op zondag 17 juli 2005 19:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mjah, een 50-plusser neerzetten aldaar lijkt me niet echt logisch.
Wat heeft het ook voor een zin om het er over te hebben, tis toch een subje wat niet interessant isquote:Op zondag 17 juli 2005 19:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mjah, een 50-plusser neerzetten aldaar lijkt me niet echt logisch.
Dochter van jeweetwelwiequote:Op zondag 17 juli 2005 19:05 schreef Tha_T het volgende:
Brechtje?
iS ToG T3 GeK c00l, joh, s0o 33n 5uBf0ruM, B3ng3ltjuh!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heeft het ook voor een zin om het er over te hebben, tis toch een subje wat niet interessant is
Laat me raden: megaclaims van de makers van die smiley's?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
hey Tha_T.
Check mijn forum even
Iig staan de FOK! smilies er nu op alleen heb nog een paar probleempjes
quote:
Wat lijkt het veel he? Als je naar de verschillen kijktquote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Dat wist ik eigenlijk helemaal niet.![]()
Jij bent maar een jaartje ouder als ik?
Zout op met dat k*t breezag gedoequote:Op zondag 17 juli 2005 19:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
iS ToG T3 GeK c00l, joh, s0o 33n 5uBf0ruM, B3ng3ltjuh!
Nee hoor, ze werkten eerst nietquote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat me raden: megaclaims van de makers van die smiley's?
Met een biertje in de hand he?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zout op met dat k*t breezag gedoe![]()
let op pi, ookal vind ik breezah erg zielig, jou mag ik wel
De NSB-knop deed het nog nietquote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat me raden: megaclaims van de makers van die smiley's?
quote:
Ben ik ook vijf minuten mee bezig, om zo één zinnetje te typen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zout op met dat k*t breezag gedoe![]()
let op pi, ookal vind ik breezah erg zielig, jou mag ik wel
Nee, maar .. Ik wist het gewoon niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat lijkt het veel he? Als je naar de verschillen kijkt![]()
Not an suprise to mequote:Op zondag 17 juli 2005 19:16 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, maar .. Ik wist het gewoon niet.
Bay bay moppiequote:
ik weet van nietsquote:Op zondag 17 juli 2005 20:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ban? Wat had je nu weer gedaan? Alweer tubgirl gepost?
geen ideequote:Op zondag 17 juli 2005 20:21 schreef Oss het volgende:
Wat betekent GCSC - IED PUB?
Die subforums hebben afkortingen. Die ene van gister waarin iedereen moderator was had IED en die van vandaag waar de pubers los kunnen heeft als afkorting PUB, vandaarquote:Op zondag 17 juli 2005 20:21 schreef Oss het volgende:
Wat betekent GCSC - IED PUB?
Meen je dat nou? Heeft hij daar een ban? Waarom dan ?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:29 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
D.Rose is daar geband en ziet t niet meer.....
Goh, had jij even een luxequote:Op zondag 17 juli 2005 20:30 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Toen ik geband was, kon ik wel nog lezen....
De batterijen van mijn bril waren niet leeg.....quote:Op zondag 17 juli 2005 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh, had jij even een luxeHoe zou dat toch komen ?
Uhm, misschien kan je D. dat duidelijk maken, dat zijn batt. leeg zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 20:32 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
De batterijen van mijn bril waren niet leeg.....
Hoezo Danny?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:33 schreef D.Rose het volgende:
Danny zal zich wel thuis voelen in PUB, kinderachtige actie van hem
goeie cover, als kloon wel hoofdletters gebruikenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:29 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
D.Rose is daar geband en ziet t niet meer.....
Eens komt lurkenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:33 schreef dolle_hond het volgende:
ik moet ff in BeF opletten dat ik met dat knulletje niet te ver ga
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goeie cover, als kloon wel hoofdletters gebruiken
Wie is het dan? Kloon is duidelijk, maar wie?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goeie cover, als kloon wel hoofdletters gebruiken
zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is het dan? Kloon is duidelijk, maar wie?
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is het dan? Kloon is duidelijk, maar wie?
die indruk krijg ik nu ookquote:Op zondag 17 juli 2005 20:40 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Ik vrees dat Bengeltje niet zo helder is vandaag.....
Waarom denk jij altijd aan khalein.....quote:Op zondag 17 juli 2005 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd aan khalein, maar wat moet die met 4 ?
Nouja er zijn er met meerdere![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:42 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd aan khalein.....
Omdat zeggen aan D.Rose zo voorspelbaar is ?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:42 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd aan khalein.....
aan mij?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat zeggen aan D.Rose zo voorspelbaar is ?![]()
Daarom, dacht doe eens voorspelbaarquote:Op zondag 17 juli 2005 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aan mij?
dat had niemand ooit achter jou gezocht
geen ideequote:Op zondag 17 juli 2005 20:45 schreef D.Rose het volgende:
wat is een goeie torrentsite? Voor films?
Wat is dat nou weer voor kaarspel ?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga een spelletje doen hier
catan-kaartspel
waarmee zou dat zijn?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alsof je het nog niet druk genoeg hebt.
Iets met Kolonisten van Catan, denk ikquote:
Weet ik toch niet? Kan je niet zien zitten hoorquote:
jij weet ook geen site?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik toch niet? Kan je niet zien zitten hoor
Verveel me, ik ga zo maar een spelletje doen.
Ik hoef overmorgen pas te werkenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow![]()
Morgen weer werken.
Geen zin
Zal me straks wel even met opzet van de trap af laten vallen![]()
Hoef ik niet te werken
Mzzlaarquote:Op zondag 17 juli 2005 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef overmorgen pas te werken. En ik ga zeker niet van de trap vallen, want ik ga volgende week zondag op vakantie
.
ik ga zo wegquote:Op zondag 17 juli 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
Dit topic gaat niet zo hard, is iedereen weg ofzo?
Gezellig: kaartenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga zo weg
en was de hele avond aan t kaartspelen
kssstttt, ga jij eens terug naar je eigen subforum met je leeftijdsgenotenquote:
Ik heb zo'n idee dat ik dat nog heel vaak ga horen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
kssstttt, ga jij eens terug naar je eigen subforum met je leeftijdsgenoten![]()
Zelfs als dat forum het niet overleeft blijft dat nog wel even hangen denk ik jaquote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ik dat nog heel vaak ga horen.
Met wat??quote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik had een geslaagde date vanavond.
Met Shark zn mojo.
Van wie??quote:
Hee, kilometervreter!quote:
Misschien moet je het teruggeven. Hij kan het wel gebruiken namelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:20 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik had shark zn mojo gejat.
Dat werkt schijnbaar echt.
Ik hou het lekker.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien moet je het teruggeven. Hij kan het wel gebruiken namelijk.![]()
Maarehm... Details!
Ik was er niet van op de hoogte dat Shark íets van een mojo bezat. That's all...quote:
Hoe was je aan de date gekomen en hoe heet ze?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:22 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik hou het lekker.
Dit had namelijk best potentie.
Wat wil je horen?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien moet je het teruggeven. Hij kan het wel gebruiken namelijk.![]()
Maarehm... Details!
Het heeft dus al altijd in me gezeten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik was er niet van op de hoogte dat Shark íets van een mojo bezat. That's all...
Ze heet Samantha.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hoe was je aan de date gekomen en hoe heet ze?
Nou, is ze knap. Heeft ze centjes? Of 'n rijke pa. Hoe leuk vindt ze jou. Woont ze in de buurt. Is ze meerderjarig... Dat soort dingen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Sandertje21 het volgende:
Wat wil je horen?
Maar, maar... Je fotoboek!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Sandertje21 het volgende:
Ze heet Samantha.
Via Fok! natuurlijk.
Austin Powers.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Hey Arty! Ook weer thuus gelukkig
MAAR WAT/WIE IS EEN MOJO?????
Een mojo is een vrij ongrijpbaar concept wat vooral te doen heeft met seksuele aantrekkingskracht en zelfvertrouwen. Zoiets als Dombo's veertje, alleen dan abstracter.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Hey Arty! Ook weer thuus gelukkig
MAAR WAT/WIE IS EEN MOJO?????
Ik ken het nietquote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Austin Powers.
Maar dat is volgens mij niet jouw soort humor.
Dombo's veertje?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een mojo is een vrij ongrijpbaar concept wat vooral te doen heeft met seksuele aantrekkingskracht en zelfvertrouwen. Zoiets als Dombo's veertje, alleen dan abstracter.
't Is vooral erg als je het ooit gehad hebt, maar nu niet meer hebt.
Je hebt nooit Dombo gezien?quote:
't Is volgens mij: Ladadie ladada.quote:
Wiki?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hebt nooit Dombo gezien?Zo mooi... Is Disney enzo.
Dus.
Maar mojo wordt ook omschreven als iets magisch, of de eigenschap om mensen te kunnen beïnvloeden. 't Is vooral een sixties term. Wiki linkje
Dat mojo verhaal is aan jou niet besteed.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken het niet
Dus: Wat is het???
Een meisje of zo?
Hebbie verkering???
Leuk manquote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat mojo verhaal is aan jou niet besteed.
Maar het gaat wel de goeie kant op ja!
Je weet al wie het is?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wiki?
Ik vermoed dat dit een zeer vermoeiende nacht gaat worden![]()
@ Khalein: he lekker ding, alles goed met Peppie?
@ Sandertje: even in haar fotoboek gekeken, ze is leuk zo te zien
Ze woont vlakbij Breda, dus dat is niet zo ver.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk man![]()
Wat hebben jullie gedaan als date? En woont ze in de regio?
Ik was maar zo'n twintig minuutjes na jou thuis. Zoveel scheelde het dus niet eens.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
O zie nu pas je sms Arty!
Het zondagavondgedicht is weer mooi!
Nee scheelde inderdaad niet zo veel zeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik was maar zo'n twintig minuutjes na jou thuis. Zoveel scheelde het dus niet eens.
Je laat m'n sms'jes altijd tijden liggen...![]()
Truste liefkop!quote:
Niet weten wat Wiki is maar wel in no-time doorhebben wie Sanders grote liefde is?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Wiki?
Ik vermoed dat dit een zeer vermoeiende nacht gaat worden![]()
@ Khalein: he lekker ding, alles goed met Peppie?
@ Sandertje: even in haar fotoboek gekeken, ze is leuk zo te zien
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Zoals Arty ergens al postte: je fotoboek![]()
Ik ben zonder de kaart te checken zo teruggereden en had nergens opstoppingen. Lekker vlot gereden dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee scheelde inderdaad niet zo veel zeg!
Ik zat romantisch te dagdromen over jou en toen hoorde ik de foon niet![]()
Slaap ze!quote:
Sander?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet weten wat Wiki is maar wel in no-time doorhebben wie Sanders grote liefde is?
Wiki is een online encyclopedie die niet door een instantie maar door gebruikers wordt opgesteld. Door een moderatiesysteem is het 't idee dat de beste informatie op deze manier naar boven komt.
It's MY tune, so I determine the lyricsquote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is volgens mij: Ladadie ladada.
But who cares.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:49 schreef Khalein het volgende:
Even ervoor gezorgd dat Pepijn vrije doorgang naar de bak kreeg
quote:
Ja ik ga zo ook...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook maar slapen? O wacht, dat is niet meer een gezamenlijke actie![]()
Tja...quote:
Hij lijkt ietwat door de meiden geintimideerdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook niet geheel onbelangrijk![]()
Verder redt de Peppert zich wel?
Norit of één of ander laxeermiddel?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:49 schreef Khalein het volgende:
Even ervoor gezorgd dat Pepijn vrije doorgang naar de bak kreeg
Ik herkende de melodie ook al niet...quote:
G'night. Ik ga er zo wel weer vandoor trouwens. Mag morgen weer "voor dag en dauw" op.quote:
Maar ze vechten niet dus?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:55 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hij lijkt ietwat door de meiden geintimideerdVerder doet ie het wel aardig
Volgens mij moet ie nog een beetje loskomen. De meiden hebben daar volgens mij nog *ietsje* langer voor nodig
Dan is een bedgang inderdaad niet 's werelds beroerdste ideequote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
G'night. Ik ga er zo wel weer vandoor trouwens. Mag morgen weer "voor dag en dauw" op.
Hij ligt er toch uiterst tevreden bij zeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:56 schreef Khalein het volgende:
http://www.khalein.com/pepijn/pep1s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep2s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep3s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep4s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep5s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep6s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep7s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep8s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep11s.jpg
Plaatjes
Hij lijkt het toch wel redelijk tevreden op die fotootjes!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:56 schreef Khalein het volgende:
http://www.khalein.com/pepijn/pep1s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep2s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep3s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep4s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep5s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep6s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep7s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep8s.jpg
http://www.khalein.com/pepijn/pep11s.jpg
Plaatjes
Niemand neemt het risico om te dicht bij de ander in de buurt te komenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar ze vechten niet dus?
Dat is al heel wat. Twee gelijkgestemde boze dames wil je als bejaarde meneer niet tegenover je hebben als het op knokken aankomt denk ik
Een lekker geil wijfje van een jaar of tweequote:Op maandag 18 juli 2005 00:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij lijkt het toch wel redelijk tevreden op die fotootjes!Je zou 'm geen zeventien geven.
Wat ziet 'ie hier eigenlijk?
Peppie en z'n Cockie.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Een lekker geil wijfje van een jaar of twee![]()
Peppie is checking the chickies![]()
Qua uiterlijk zeker geen 17 neequote:Op maandag 18 juli 2005 00:59 schreef ArtyShock het volgende:
Hij lijkt het toch wel redelijk tevreden op die fotootjes!Je zou 'm geen zeventien geven.
Wat ziet 'ie hier eigenlijk?
De laatste twee foto'squote:Op maandag 18 juli 2005 00:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij ligt er toch uiterst tevreden bij zeg!![]()
Slaap lekker en een kus voor jou in het bijzonder terugquote:Op maandag 18 juli 2005 01:02 schreef ArtyShock het volgende:
Mensen, en Dude in het bijzonder, ik wens jullie een prettige nachtelijke voortgang, maar ik knijp er tussenuit. Welterusten en ik lees het wel terug.
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:04 schreef Khalein het volgende:
[..]
De laatste twee foto'sIssie het favoriete speeltje van de meiden aan het kauwen en onderkwijlen
Het werkt alleen bij vrouwenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:22 schreef ArtyShock het volgende:
Ik was er niet van op de hoogte dat Shark íets van een mojo bezat. That's all...
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef Sandertje21 het volgende:
Het heeft dus al altijd in me gezeten.
je gooit het bijltje erbij neer?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:09 schreef buzzer het volgende:
ik zal er niet veel zijn vandaag....
bijltjesdag (in goede zin des woords)
Goedemiddag hare majesteit de duderin!quote:Op maandag 18 juli 2005 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Kunnen jullie nog volzinnen posten, post dan mee
En bij dezen een welgemeende goedenmiddag gewenst aan alle GCSC-ers
Wij groeten u, heer Renesite. Wist u trouwens, dan den huidigen eigenaer onzeren nieuwen wooning, een achternaem draagt gelijk de uwe? Is hier sprake van familiae? Kan een toeval zulks, existeren in een stede gelijk Groningen?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goedemiddag hare majesteit de duderin!
MySQL errorquote:Op zondag 17 juli 2005 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
hey Tha_T.
Check mijn forum even
Iig staan de FOK! smilies er nu op alleen heb nog een paar probleempjes
dat wordt moeilijkquote:Op maandag 18 juli 2005 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
hoi Dudequote:Op maandag 18 juli 2005 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi Buzz!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Dude
ik heb vandaag eigenlijk geen tijd om te posten. Een heerlijke produktieve dag op mijn werk, die echt hout snijdt. (wel eens lekker voor de verandering)
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij groeten u, heer Renesite. Wist u trouwens, dan den huidigen eigenaer onzeren nieuwen wooning, een achternaem draagt gelijk de uwe? Is hier sprake van familiae? Kan een toeval zulks, existeren in een stede gelijk Groningen?
D_H Bewaart al z'n volzinnen voor een kloon?quote:
Aan de kant gooien en voor het nieuwe huissie gebruiken!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:13 schreef ArtyShock het volgende:
Zo hee... Druk hier. Wel één hele pagina.
Net even een gesprekje met de baas gehad. Omdat ik aan allerlei schimmige regels voldoe en gezien m'n technische expertise structureel onderbetaald word krijg ik 10% toeslag.
Alleen... Het is maar voor een jaar.
Daarna wordt gekeken of die technische expertise nog steeds schaars is en dan vervalt de regeling waarschijnlijk. Tja. Voorkomen dat je werknemers weglopen maar ze proberen te houden met een eenmalige uitkering te betalen in twaalf termijnen...
Maar hee, 't is geld.Over een jaartje zien we wel weer.
neenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D_H Bewaart al z'n volzinnen voor een kloon?
Misschien dat van 't totaal een mooie tafel te betalen is. Who knows. Ik kan alleen maar inschatten hoeveel het is. 10% Van niets is namelijk nog steeds niet heel erg veel.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:19 schreef Renesite het volgende:
Aan de kant gooien en voor het nieuwe huissie gebruiken!
betalen ze je zo slechtquote:Op maandag 18 juli 2005 16:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien dat van 't totaal een mooie tafel te betalen is. Who knows. Ik kan alleen maar inschatten hoeveel het is. 10% Van niets is namelijk nog steeds niet heel erg veel.
Maar het beste is inderdaad aan de kant zetten.
In dat geval zijn volzinnen en jij helemaal een weinig geziene combinatie.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:23 schreef dolle_hond het volgende:
neen
exactquote:Op maandag 18 juli 2005 16:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In dat geval zijn volzinnen en jij helemaal een weinig geziene combinatie.
Ik schat dat het netto op zo'n 115 euro per maand uitkomt. Keer twaalf wordt dat zo'n 1380 euro. In ieder geval niet in de buurt van die 2250 die jij hebt verzonnen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:32 schreef Renesite het volgende:
betalen ze je zo slecht![]()
zeg 1500p/m = 150 p/m = 2250 p/j![]()
Bankstel?![]()
Wel als ze bans gaan uitdelen voor slechte spelling.quote:
Ik dacht laat ik een níet editten.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wel als ze bans gaan uitdelen voor slechte spelling.
Of als ze bans gaan uitdelen voor missende interpunctie.quote:
Ik wil het niet weten.quote:
leukquote:Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of als ze bans gaan uitdelen voor missende interpunctie.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.Vandaag alleen vrolijke dingen graag.
Dus. Hou het maar lekker voor je.
Oh, dus verder geen grote drama's? Nou, da's ook goed nieuws.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:ik zeg hallo allemaal
en krijg geen reactie terug
Nah vrolijke dingen horen??
Ik kan volgende week ook nog eens werken, dus ben ik heel augustus vrij, eigelijk was dat niet echt de bedoeling.
Euhm mijn moeder is weg
Ik ben alleen
Ik heb eigelijk geen vrolijk nieuws
Het drama is dat ik volgende week geen vakantie heb maar die week daaropquote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh, dus verder geen grote drama's? Nou, da's ook goed nieuws.
Ik doe nooit aan "hallo posts" omdat ze geen functie hebben behalve het topic vullen. Een "doei post" is nog wel functioneel omdat je dan weet dat iemand er even niet meer is.
En zo geschiede: ik ga weer even aan het werk.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:13 schreef ArtyShock het volgende:
Zo hee... Druk hier. Wel één hele pagina.
Net even een gesprekje met de baas gehad. Omdat ik aan allerlei schimmige regels voldoe en gezien m'n technische expertise structureel onderbetaald word, krijg ik 10% toeslag.
Alleen... Het is maar voor een jaar.
Daarna wordt gekeken of die technische expertise nog steeds schaars is en dan vervalt de regeling waarschijnlijk. Tja. Voorkomen dat je werknemers weglopen maar ze proberen te houden met een eenmalige uitkering te betalen in twaalf termijnen...
Maar hee, 't is geld.Over een jaartje zien we wel weer.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
betalen ze je zo slecht![]()
zeg 1500p/m = 150 p/m = 2250 p/j![]()
Bankstel?![]()
* Liposuctie besteldquote:Op maandag 18 juli 2005 16:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik schat dat het netto op zo'n 115 euro per maand uitkomt. Keer twaalf wordt dat zo'n 1380 euro. In ieder geval niet in de buurt van die 2250 die jij hebt verzonnen.
Jammer he, zo'n credietlimiet op je creditcard.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Liposuctie besteld
* Reisje naar Milaan boekt
* Een koe koopt![]()
* + lapje grond
* Kaviaar eet![]()
* En ook aan de katten geeft
* Diamonds are a girl's best friend![]()
* 'Bestel hier uw trouwjurk online' - klik -
* Zeilbootjes gaat bekijken
* Zich aanmeldt voor de Miljonairsbeurs![]()
* Quote belt over de 500![]()
![]()
* Even uitrust van al het geshop op Barbedos![]()
Arty krijgt nu toch zeker wel een Platinum toegekend neem ik aan?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jammer he, zo'n credietlimiet op je creditcard.
* Stel Thaise vrouwen importeertquote:Op maandag 18 juli 2005 17:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Blijft er nog iets over voor mij?
Dan moet je rst wachten met uitgegeven tot dat ding daadwerkelijk is opgewaardeerd naar platinum.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty krijgt nu toch zeker wel een Platinum toegekend neem ik aan?
Sapje gaat dan klagen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Stel Thaise vrouwen importeert
Oeps....quote:Op maandag 18 juli 2005 17:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan moet je rst wachten met uitgegeven tot dat ding daadwerkelijk is opgewaardeerd naar platinum.
O dat moeten we niet hebbenquote:
Smakelijk Sander!quote:
Toch wel scharrelkippie?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ook trek, dus ga zo maar wat bereiden
Kip tandoori is het geloof ik
geloof niet dat dat op de verpakking staatquote:Op maandag 18 juli 2005 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch wel scharrelkippie?
* Scharrelfarm opzet nabij D.Rose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |