Foeiquote:Op maandag 18 juli 2005 18:27 schreef D.Rose het volgende:
Bij nader inzien
Je kunt beter een niet-scharrelkip eten, want die heeft toch al geen leven
afkomstig van de scharrel, kipquote:Op maandag 18 juli 2005 18:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Foei![]()
Maar wel hulde voor je scharrel, ei![]()
Zaterdagochtend vertrek ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog immer
Wanneer ga je eigenlijk met vakantie Sander?
Ik begin er niet an. Ben elke keer te laat omdat jullie zo snel gaanquote:
als je nu vast begint ben je vast op tijdquote:Op maandag 18 juli 2005 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begin er niet an. Ben elke keer te laat omdat jullie zo snel gaan
slakkiequote:Op maandag 18 juli 2005 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begin er niet an. Ben elke keer te laat omdat jullie zo snel gaan
Ik gedraag me wel netjes hoor!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O lekker![]()
Geen vreemde jus drinken hè?
Nou, er is anders alweer bijna een pagina vol!!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je nu vast begint ben je vast op tijd
Ik had net een stel van die sloeries voor sander gekocht, maar die wil ze niet (iets met dat hij op sapdieet is of zoquote:
Het zijn niet allemaal sloeries hequote:Op maandag 18 juli 2005 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik had net een stel van die sloeries voor sander gekocht, maar die wil ze niet (iets met dat hij op sapdieet is of zo)
Wil jij ze hebben? Bijna meerderjarig en ze doen ook zwaar huishoudelijk werk![]()
Ik heb ze uiteraard goed opgeleid en dus zijn het sloeries jaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal sloeries heWel een leuk cadeautje trouwens, waarbij sapdieet geen rol zou mogen spelen bij de acceptatie
![]()
Hoe lang duurt het nog totdat ze meerderjarig zijn?
![]()
Kan m'n nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ze uiteraard goed opgeleid en dus zijn het sloeries ja![]()
Je kunt nog een jaartje of vijf van ze genieten voor ze stemrecht hebben en een eigen willetje denken te mogen hebben en zo
Ze mogen best iets willen, zolang ze maar luisterenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef Khalein het volgende:
Dat eigen willetje kan ik wel mee leven hoor
Opleiding bestaat uit diverse modules. Ik noem een 'Mooi wezen en bek jouwe', een 'Bierfles openen met de bodembekkenspier', en een klasje 'Niet zeiken als je eens een klap krijgt je mag al blij zijn dat die meneer je elke dag een bord eten geeft jij grafslet uit je pauperdorp'.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef Khalein het volgende:
[..]
Kan m'n nieuwsgierigheid niet bedwingenWat mag ik mij bij die opleiding voorstellen?
Stemrecht is, like, so overratedDat eigen willetje kan ik wel mee leven hoor
Precies!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze mogen best iets willen, zolang ze maar luisteren
Yep... Da's de juiste nuance in dit gevalquote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze mogen best iets willen, zolang ze maar luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |