* MidnightRambler denkt met heimwee terug aan de oude Box.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:07 schreef Dead-Doll het volgende:
TMF is bagger geworden..
MTV is daarentegen nog wel okay omdat ze niet alleen maar de nieuwste nummers draaien, maar ook oudere..
Ik schaar mij met mijn inmiddels al weer 18 jaar dan ook eerder bij de tieners.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:06 schreef IceHeat het volgende:
[..]
En Ali B danWat ben jij? Een neppuber ofzo
ik gok japan-rock/pop vrienden van me luisteren er naar en ik vind het best goede liedjesquote:
Alex FM sucks, eerst was The Box zooo leuk..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:10 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
* MidnightRambler denkt met heimwee terug aan de oude Box.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
En je hebt nog vinyl ookMan, jouw generatie weet normaliter echt niet meer wat LP's zijn
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:52 schreef RiddlerMark het volgende:
lijst met veel bands die ook mijn HD bevolken![]()
quote:
quote:
Een van de beste rockband's uit de 70's 80's natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Even heel kort gezegd: het is het vervolg op de punk uit de jaren zeventig. De muziek was tegendraads en origineel, waardoor het moeilijk in te delen was bij de reguliere popmuziek. Vandaar dat er gesproken werd over een nieuwe stroming, new wave dus. Deze stroming was er van ongeveer 1977 - 1987
Zijn groepen als The Cure, Curve en Dead can dancequote:
Omdat er al eerder mensen dit niet wisten...quote:
Dan is bij deze het vooroordeel bevestigdquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:24 schreef kippiej het volgende:
Hardstyle![]()
Dj Luna
Deepack
Danielle Mondello
Technoboy
Duro
Chiren & Trilok
Zany
Charly Lownoise
Ultrasonic
Blutonium Boy
Showtek
Zero Vision
Hardheadz
Pavo
Punk Brozz
Scantraxx
DJ Isaac
Max B Grant
Zenith
Pila
Donkey Rollers
Tuneboy
Gizmo
Norman
Jimmy The Sound
Derb
Maar wel mongooltjes als 50 cent en Het Spel? ;rquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef rotskibo het volgende:
Hiphop
Alleen geen mongooltjes als Lange Frans, Ali B enzo
Er is meer dan dat...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Eveli het volgende:
[..]
Maar wel mongooltjes als 50 cent en Het Spel? ;r
Kun je dr eens wat noemen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Er is meer dan dat...
Londonse rap is okay..
Ze hebben meestal wel erge beats maar hun teksten zijn matig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Eveli het volgende:
Maar wel mongooltjes als 50 cent en Het Spel? ;r
Die beats maken ze zelf ook niet, toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:19 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ze hebben meestal wel erge beats maar hun teksten zijn matig.
Meer Jay-Z, Nas, Eminem, Dre, Snoop, Kanye West, DMX, 2Pac en Common.
Nee, hun producers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:21 schreef SilverBullet het volgende:
Die beats maken ze zelf ook niet, toch?
Ok, dacht ik al, oa Dr Dre dusquote:
Encore was juist zn slechtste cdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Hbjr het volgende:
Eminem: nummers zijn grappig en gewoon direct
-Encore
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef mstx het volgende:
Joss Stone vind ik trouwens ook wel puik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |