quote:Op maandag 18 juli 2005 14:58 schreef kibber het volgende:
Oja, en die Nederlandse bagger als Frans Bauer..
Al die piraten bagger dus
Het valt op hoeveel namen er genoemd worden die ik totaal niet verwacht had te lezen. Het is daarbij ook veel alternatiever dan de verwachting.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef IceHeat het volgende:
Stelletje Alto's
Ik dacht dat dit een Breezer forum moest worden
Wat is nu weer j-rock en j-pop?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Sympho metal , nu metal, hardcore (beide varianten), hardstyle (soms), terror speedcore, j-rock, j-pop. Soms klassiek, en disney dingen zoals alladin soundtrack enzo, en als ik er 'n bui voor heb kan ik rap en r&b ook erg waarderen =)
En al die samples van Jaren 80 hitsquote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef hollander76 het volgende:
Grand Master Flash is toch ook wel geweldig
Een van de eerste vinylvernaggeraars, maar wel geinig dat scratchen
Jaa!!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:29 schreef cyberrobin het volgende:
Gorillaz, The Killers, Green Day, Snow Patrol, Rage Against the Machine, Rammstein, Brainpower.
Dat dus!
En Ali B danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef DeathStella het volgende:
New wave, post punk, '80, dark wave, dark pop, synth pop, goth, cyber goth, medieval, neo-classic, klassiek, neo folk, indie, shoegaze, dream pop, electro, goa, ebm en brit pop.![]()
Natuurlijk ben ik sommige van deze stromingen meer thuis dan in andere.
en Taproot?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:32 schreef Taproot het volgende:
Ik hou wel van veel soorten, behalve dan gangsterrap.
Rammstein, Dandy Warhols, soms ook eens techno, lighthouse family om wat bij te bezinnen, maar ook Indiase muziek. Bv Zakir Hussain (tabla, een soort van drum) Baluji Shrivastav (sitar) of sommige muziek van Asha Bhosle (ik kan wel niks begrijpen van wat ze zingt maar ik vind het heel mooi klinken)
Die vond k vroeger wel goed, nu niet meer zo, ben k n beetje eentonig gaan vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
en Taproot?
of komt je nick daar niet van daan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |