mja, op mijn begrafenis hoop ik dat er veel gezopen en gelachen wordt en vooral veel harde muziek gedraaid wordt. Zo zou ik het namelijk willen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:53 schreef dwerg het volgende:
Het is ook geen picknick, sebbo. Begrafenissen moeten treurig zijn. Aan de koffietafel mag je weer lachen.
Ik leg het nog wel eens uit. Ik heb het ook wel wat kneuzig verwoord.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:53 schreef dwerg het volgende:
Het is ook geen picknick, sebbo. Begrafenissen moeten treurig zijn. Aan de koffietafel mag je weer lachen.
De kraaien!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:08 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, Andre Manuel heeft daar toch ooit eens een mooi nummer over geschreven?
Niet gauw hoop ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wanneer is het zover? Ik heb wel trek in een biertje![]()
Op zich een mooi nummer, maar als je zo moet gaan heb je toch wel een triest en eenzaam leven gehad. Zonder mensen die je gekend hebben enzo. Nee, dit nummer wil op niemands begrafenis horen.quote:
Ik haal er heel wat anders uit: laat de begrafenis niet over aan de familie maar aan de vrienden (die hij blijkbaar genoeg heeft)quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:19 schreef Anton het volgende:
[..]
Op zich een mooi nummer, maar als je zo moet gaan heb je toch wel een triest en eenzaam leven gehad. Zonder mensen die je gekend hebben enzo. Nee, dit nummer wil op niemands begrafenis horen.
hangt er van af wie het eerste gaatquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:16 schreef Mark het volgende:
Ik kom niet bartrid, want jij komt dan toch niet naar de mijne
Dat is goed, sebbo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:08 schreef Seborik het volgende:
Ik leg het nog wel eens uit. Ik heb het ook wel wat kneuzig verwoord.
To Do Listquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef bartrid het volgende:
indrukwekkend, Sack.
Deze wil ik muziek niet onthouden (niet safe for work): http://catalog.grandopening.com/catalog/det-audioh.html
Puppy kan ik je aanraden, geweldige show. Hopelijk weet de geluidsman wat ie doet, want vorig jaar was het zwaar kut.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
To Do ListRijk worden Afstuderen Kaartjes Skinny Puppy kopen Camera laten reparen Eten kopen Opruimen Verjaardags cadeau vriendin kopen Nieuw telefoonabbo uitzoeken Oplaadbare batterijen kopen Laatste vraag muziektrivia googlen
Cool, hopelijk heb ik snel m'n salaris, of kan er op magische wijze een streep door punt 1 op m'n lijstje. Dan ga ik gelijk kaartjes halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Puppy kan ik je aanraden, geweldige show. Hopelijk weet de geluidsman wat ie doet, want vorig jaar was het zwaar kut.
Vooral die verzaligde blik als dat ding om haar been zitquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef bartrid het volgende:
indrukwekkend, Sack.
Deze wil ik muziek niet onthouden (niet safe for work): http://catalog.grandopening.com/catalog/det-audioh.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |